Auteur Topic: mt01 gespot  (gelezen 34787 keer)

lage giering

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 973
    • Bekijk profiel
mt01 gespot
« Gepost op: 01 april 2013, 18:25:22 »
zwarte mt01 gespot bij haaften op de dijk zo te horen met akra's maar met originele hitteschilden. klonk lekker zelfs van een afstandje. 8)



lage giering

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 973
    • Bekijk profiel
Re: mt01 gespot
« Reactie #1 Gepost op: 04 april 2013, 03:24:09 »
klopt 8)

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: mt01 gespot
« Reactie #2 Gepost op: 04 april 2013, 22:33:35 »
Theo en partner  ;D

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

MTheo01

  • Gast
Re: mt01 gespot
« Reactie #3 Gepost op: 04 april 2013, 22:34:34 »
Dan beken ik schuld.  ::)
Mijn vrouw en ik vonden het weer hoog tijd voor een ritje. En het viel met de kou echt alles mee.
Woon je in Haaften aan de dijk?

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: mt01 gespot
« Reactie #4 Gepost op: 04 april 2013, 22:42:30 »
Denk niet dat Martijn vandaag nog gaat antwoorden  ;) Kreeg een half uur geleden een berichtje van hem uit Indonesie, Jawa Barat...hij moest gaan werken  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

MTheo01

  • Gast
Re: mt01 gespot
« Reactie #5 Gepost op: 04 april 2013, 22:45:17 »
Dan is ie vast niet met de MT01 werken.

lage giering

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 973
    • Bekijk profiel
Re: mt01 gespot
« Reactie #6 Gepost op: 05 april 2013, 05:40:49 »
Haha ja was even bezig. Ik woon wel in haaften maar niet aan de dijk. Ik was de hond even aan het uitlaten onderaan de dijk

Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: mt01 gespot
« Reactie #7 Gepost op: 05 april 2013, 06:30:09 »
Breed blijven kijken Theo.  ;D
I'd rather be riding

MTheo01

  • Gast
Re: mt01 gespot
« Reactie #8 Gepost op: 05 april 2013, 18:55:33 »
Ik doe m'n best. ;)

ed

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Re: mt01 gespot
« Reactie #9 Gepost op: 26 april 2013, 08:57:26 »
Gisteren een rock slate uitvoering bij de tt baan in assen. Paddock show superbike weekend. Misschien iemand van hier ?

Aart

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 52
  • One life: live it!
    • Bekijk profiel
Re: mt01 gespot
« Reactie #10 Gepost op: 26 april 2013, 11:38:56 »
Gisteren een rock slate uitvoering bij de tt baan in assen. Paddock show superbike weekend. Misschien iemand van hier ?
Dat was ik Ed, Aart uit Den Helder. Ik ga zeker 5x per jaar naar allerlei evenementen op het circuit (superbikes, Ducati dagen, TT, etc) Is een mooi ritje in het altijd rustige Friesland en Drenthe en het rijdt daar heerlijk relaxed. Met binnendoorweggetjes toch weer 400 km gisteren gereden.
Ook leuk om alle grote superbike sterren van nabij te zien, Melandri, Laverty, Davies, Haslam etc. Valt me iedere keer weer op dat het van die kleine, lichte mannetjes zijn.

ed

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Re: mt01 gespot
« Reactie #11 Gepost op: 26 april 2013, 22:43:07 »
Gisteren een rock slate uitvoering bij de tt baan in assen. Paddock show superbike weekend. Misschien iemand van hier ?
Dat was ik Ed, Aart uit Den Helder. Ik ga zeker 5x per jaar naar allerlei evenementen op het circuit (superbikes, Ducati dagen, TT, etc) Is een mooi ritje in het altijd rustige Friesland en Drenthe en het rijdt daar heerlijk relaxed. Met binnendoorweggetjes toch weer 400 km gisteren gereden.
Ook leuk om alle grote superbike sterren van nabij te zien, Melandri, Laverty, Davies, Haslam etc. Valt me iedere keer weer op dat het van die kleine, lichte mannetjes zijn.

Leuk he, ja valt mij ook altijd weer op dat het maar kleine mannetjes zijn. Ik kan me nog pedrosa voor de geest halen die was gevallen in de eerste bocht vlak voor onze neus, die is nog kleiner niet normaal meer was in 2009 geloof ik. Maar de rock slate ziet er erg goed uit hoor, super.

KlaasH63

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
    • Fotopagina
Re: mt01 gespot
« Reactie #12 Gepost op: 29 april 2013, 19:29:46 »
Twee weken terug ook mogen genieten van het mooie geluid van een MT01. Fietste over het marine terrein in Den Helder naar huis, toen ik een mooi motor geluid hoorde. Toen die me voorbij kwam zag ik dat het een zwarte MT01 was. Tja, ik hoor m'n eigen motor nooit voorbij komen, misschien de volgende keer m'n vrouw vragen of ze even wil ruilen zodat ik m'n eigen MT01 (met DAM dempers) ook eens kan horen.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: mt01 gespot
« Reactie #13 Gepost op: 29 april 2013, 19:45:18 »
Afgelopen maandag toen ik terug kwam van de Eifel, op de A4 bij Hoofddorp richting den Haag een Stage 2 ( of 3) voorbij zien komen. Volgens mij een deep armor of een zwarte ?

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

wimpel

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
Re: mt01 gespot
« Reactie #14 Gepost op: 01 mei 2013, 18:19:25 »
Hallo medeleden
Gister aan t rijden met mijn broer, heerlijk rustig het grootste deel van de dag. Wel steeds meer en koudere wind. Op de Holterberg kwam een MT 01 voorbij rijden., Ik denk met originele uitlaten en de kleuren waren rood en wit . Had m te laat door dus geen precieze studie kunnen maken.

vr gr Wim