Auteur Topic: motor omgevallen.  (gelezen 14996 keer)

ed

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
motor omgevallen.
« Gepost op: 01 mei 2013, 17:14:33 »
Nou het ging weer lekker vandaag lekker even rijden. Kom ik bij de pomp om even te tanken, stop ik en de motor helt een beetje over naar links dus ik wil even steunen. Glijdt mijn voet weg k*t k*t k*t en de motor valt heel langzaam verder. Totdat ik hem niet meer kan houden. En daar ligt hij dan. Niet best dus jammer erg k***ten. Dus nu ben ik op zoek naar onderdelen  :'(. Hebben jullie een goed adres voor mij ? Ik zoek uitlaat hitteschilden en de uilaat cover en de eindring voor rechterkant.
« Laatst bewerkt op: 01 mei 2013, 17:20:55 door ed »

bubbadog

• Stage 3 poster
  • Bubbadog
    • Bekijk profiel
Re: motor omgevallen.
« Reactie #1 Gepost op: 01 mei 2013, 17:31:31 »
inderdaad zeer vervellend voor zowel motor als ego en dan ook van zulke K*t momenten
net als skiën je gaat de hele dag als de brandweer, je stapt af van je board of skies en plop je glijd uit over een gladstukje

voor onderdelen
Bart proberen onze hofleverancier
ook bekend als Baci
leeft,werkt in en rond de Haarlemmermeer

succes verder met alles

zo iets.........

eddy-mt

• Stage 3 poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 mei 2013, 17:47:21 »
He naamgenoot dat heb je al gauw voor elkaar! Veel succes met opbouwen aan onderdelen geen gebrek. Gr eddy
Alles of niets!!!!

Berry

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 01 mei 2013, 21:03:12 »
Vervelend voor je Ed >:(

In dit soort gevallen is er altijd de Baci-shop ;)
Mocht je voor een transformatie willen gaan, Bart heeft nog een complete "Special" in tijger-print

http://mt01.valenkamp.nl/index.php?topic=1376.msg18663#msg18663

Succes met herstellen

NielsG

• Stage 3 poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 01 mei 2013, 21:27:44 »
Ik had het zelfde. Eerste maand geloof ik, schuine afrit wat ik niet door had.
Zelfde verhaal: uitlaat hitteschilden. Erg duur en destijds had Bart ze niet omdat ze eigenlijk altijd bij een complete bocht horen. Heb ik dat goed Bart?
En ik had me nog wel zo voorgenomen het eerste jaar een all-risk verzekering te nemen om even aan de motor te wennen...

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 01 mei 2013, 21:35:30 »
Bijna goed Niels  ;D Ik had ze wel, maar verkoop ze nooit los! De rest van de uitlaat blijf je mee zitten....het zijn altijd de schilden die beschadigd zijn.

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Berry

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 01 mei 2013, 21:42:07 »
Als ik me niet vergis zit er op het Duitse forum een lid, die de hitteschilden last/hamert en opnieuw polijst als waren ze nieuw.

Zal Bart je zeker mee verder kunnen helpen ::)

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 01 mei 2013, 21:44:44 »
Robert Kraus, Elruido. Is zeker goedkoper dan wat ik voor een set bochten vraag  ;)
« Laatst bewerkt op: 01 mei 2013, 21:48:13 door Baci »

NielsG

• Stage 3 poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 01 mei 2013, 21:45:59 »
Dat bedoelde ik inderdaad, altijd als set.
is het heel erg Ed? ik heb er voor gekozen het wat 'weg' te poetsen en er niet meer aan te denken :) en ik moet zeggen dat het bijna niet opvalt, maar misschien is het bij jou erger. Uitlaat ringen moeten een stuk makkelijker te krijgen zijn. Veel mensen hebben ze vervangen voor alu varianten volgens mij

ed

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 01 mei 2013, 22:20:26 »
Dat bedoelde ik inderdaad, altijd als set.
is het heel erg Ed? ik heb er voor gekozen het wat 'weg' te poetsen en er niet meer aan te denken :) en ik moet zeggen dat het bijna niet opvalt, maar misschien is het bij jou erger. Uitlaat ringen moeten een stuk makkelijker te krijgen zijn. Veel mensen hebben ze vervangen voor alu varianten volgens mij

Ringen moeten zowiezo vervangen worden en de uitlaatbochten moet ik even kijken wat het gaat kosten. Anders inderdaad even kijken om het goed te poetsen maar een schildje is ook wat gedeukt. Even kijkje nemen of ik die duitser kan vinden.

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 01 mei 2013, 22:25:05 »
Ik heb regelmatig contact met Robert. Volgens mij kost het 150,- om alles te laten polijsten en weer als nieuw te maken. Ex verzendkosten.

ed

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 02 mei 2013, 07:47:25 »
Ik heb regelmatig contact met Robert. Volgens mij kost het 150,- om alles te laten polijsten en weer als nieuw te maken. Ex verzendkosten.

Oke dus dat zou ook via jou kunnen. Weet je ook waar die woont, ik woon namelijk 10 min. van de grens met duitsland. Dan kan ik het misschien zo brengen. En die zwarte alluminium ringen had ik wel intresse in met een rechterkap voor over de demper.  :)

fujin

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 02 mei 2013, 08:34:55 »

Oke dus dat zou ook via jou kunnen. Weet je ook waar die woont, ik woon namelijk 10 min. van de grens met duitsland. Dan kan ik het misschien zo brengen. En die zwarte alluminium ringen had ik wel intresse in met een rechterkap voor over de demper.  :)

pijnlijk geval, is mij ook al overkomen bij het wegrijdne met schijfremslot nog in (dat is dan nog veel dommer dan uitglijden waar je niets aan kan doen).
gelukkig hebben die gsg blokken bij mij wel de hitteschilden weten te beschermen.. eindring was er overigens toen ook aan voor de moeite.

eliminator 44

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 02 mei 2013, 08:59:40 »
Da's nog niet de domste.

Ik kwam 's nachts thuis in een zwaar beschonken/laveloze toestand.
Liet de motor los, want ik dacht dat ik de zijstandaard al had uitgeklapt, niet dus. 
Plop, daar lag ie op z'n zij en dan moet je 'm nog eens rechtop zien te krijgen, in die toestand waar je niet  meer op krachten bent. ;)
« Laatst bewerkt op: 02 mei 2013, 09:02:30 door eliminator 44 »
With blonds more fun.

ed

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 02 mei 2013, 09:36:22 »
Ja stom iedereen heeft weleens dingen dat je achteraf denkt  ??? dat was dom. Maar ik had nog vast en valt hij toch maar je wil hem tegen houden. Maar op het laatste moet je hem toch los laten want je kan hem niet meer houden, k*t is dat.