Auteur Topic: motor omgevallen.  (gelezen 14980 keer)

NielsG

• Stage 3 poster
    • Bekijk profiel
Re: motor omgevallen.
« Reactie #15 Gepost op: 02 mei 2013, 10:33:19 »
@fujin hehe, been there, done that.
Ook echt wel een keer of 3. De laatste 6 jaar gelukkig niet meer, dus we leren wel...

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 02 mei 2013, 17:58:29 »
Ik heb regelmatig contact met Robert. Volgens mij kost het 150,- om alles te laten polijsten en weer als nieuw te maken. Ex verzendkosten.

Oke dus dat zou ook via jou kunnen. Weet je ook waar die woont, ik woon namelijk 10 min. van de grens met duitsland. Dan kan ik het misschien zo brengen. En die zwarte alluminium ringen had ik wel intresse in met een rechterkap voor over de demper.  :)

Ik geloof in Altertheim, ergens bij Wurzburg.

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

MTheo01

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 02 mei 2013, 18:04:20 »
Da's nog niet de domste.

Ik kwam 's nachts thuis in een zwaar beschonken/laveloze toestand.
Liet de motor los, want ik dacht dat ik de zijstandaard al had uitgeklapt, niet dus. 
Plop, daar lag ie op z'n zij en dan moet je 'm nog eens rechtop zien te krijgen, in die toestand waar je niet  meer op krachten bent. ;)

Maak ik hieruit op dat jij nog motor gaat rijden als je te beschonken bent om de motor rechtop te houden?

MTheo01

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 02 mei 2013, 18:09:46 »
@ Ed, je hebt een pb van mij. (als het goed is)

eliminator 44

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 02 mei 2013, 18:43:57 »
Da's nog niet de domste.

Ik kwam 's nachts thuis in een zwaar beschonken/laveloze toestand.
Liet de motor los, want ik dacht dat ik de zijstandaard al had uitgeklapt, niet dus. 
Plop, daar lag ie op z'n zij en dan moet je 'm nog eens rechtop zien te krijgen, in die toestand waar je niet  meer op krachten bent. ;)

Maak ik hieruit op dat jij nog motor gaat rijden als je te beschonken bent om de motor rechtop te houden?

Ging. Soms zelfs nog een wedstrijdje midden in de nacht.

Na een uitdebochtgevlogen met hoge snelheid, in beschonken toestand, diverse botbreuken, 9 maanden uit de running, rij ik alleen nog nuchter.
Door schade en schande wordt men wijs. ;)
With blonds more fun.

ed

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 02 mei 2013, 19:35:36 »
@ Ed, je hebt een pb van mij. (als het goed is)

pb terug  ;)

franz

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 02 mei 2013, 21:39:02 »
Die deutsche magician Robert........hy moet echt in een aluminium baarmoeder gezeten hebben want wat hy kan met schadeuitlaten en metaal is echt apart....die van my waren na een ongevalletje  zwaar beschadigd zodanig dat ik dacht dat ze klaar waren voor  de kliko ......vervolgens na contact te hebben gemaakt via bart de uitlaten naar duitsland gestuurd..........en vervolgens nieuwe terug gekregen!!!..weet niet hoe die t doet, maar moet heel,bizarre vakman zijn!! Gr. Franz

Zap

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
« Reactie #22 Gepost op: 02 mei 2013, 22:08:05 »
Je motor laten vallen......

Er is ook een deel 2 .

I'd rather be riding

ed

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 11 mei 2013, 15:47:21 »
Nou toch maar een nieuwe bocht en een nieuw schildje besteld. En uitlaatringen bij tecc-design besteld. Ik hoop alles volgende week weer klaar te hebben. Nu kan ik gewoon nog blijven rijden en als alles er is over zetten en klaar.

fujin

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 11 mei 2013, 22:11:18 »
Nou toch maar een nieuwe bocht en een nieuw schildje besteld. En uitlaatringen bij tecc-design besteld. Ik hoop alles volgende week weer klaar te hebben. Nu kan ik gewoon nog blijven rijden en als alles er is over zetten en klaar.

ik denk niet dat je het nog eens plant over te doen, maar louter ter info, de GSG valblokken hebben bij mij de bochten wel 100% weten te beschermen.
De uitlaatring moest ik wel ook vervangen overigens.

ed

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 12 mei 2013, 08:51:39 »
Dat ga ik zeker proberen. En even valblokken ;)

ed

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 30 juni 2013, 08:00:24 »
Zo na 6 weekjes werken, kon ik eindelijk de mt klaar maken. Ik had een nieuwe bocht besteld en een nieuw hitte schildje.
Dus bochten zien er weer als nieuw uit 8). Daarna de nieuwe uitlaat ringen van tecc-design gemonteerd dus is ook weer als nieuw. Ik ben blij. Nu nog valblokken bestellen.