Auteur Topic: The big 1670 en zijn MT01 zijn niet meer!!  (gelezen 9012 keer)

the big 1670

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
The big 1670 en zijn MT01 zijn niet meer!!
« Gepost op: 14 mei 2013, 07:32:46 »
 ???
« Laatst bewerkt op: 21 oktober 2013, 11:53:09 door the big 1670 »

Ga met een MT-01 niet een B king bijhouden dat haal je nooit ;););)

ArtStudioG

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
Re: The big 1670 en zijn MT01 zijn niet meer!!
« Reactie #1 Gepost op: 14 mei 2013, 07:50:57 »
Hey Big,

Een motor kopen is je eigen keuze en een motor probeer je ook steeds te passen als een schoen (en die moet goed zitten). En zoals steeds: over smaken valt niet te redetwisten. Ik vind het altijd fijn als iemand zijn hobby kan blijven uitoefenen ongeacht kleur of merk. Van daar: gefeliciteerd met alweer een wijze beslissing en veel succes en veilige km's of de Soez. Hopelijk kan je'm eens komen showen op één van de MT-uitjes en blijf toch meelezen en/of reageren hier op 't forum.
Klik hier voor mijn motorgeschiedenis:
http://www.bikepics.com/members/artstudiog/05mt01/

MADMAXMT01

• Stage 3 poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 14 mei 2013, 10:19:40 »
Ha Julian,

Ik hoop dat je er geen spijt van krijgt :(, have fun met de Suzuki B-King.
Wat mij betreft mag je lid blijven van dit forum. Ik weet niet hoe de andere forumleden hiervover denken.

See you on next tour MADMAXMT01

Zap

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
« Reactie #3 Gepost op: 14 mei 2013, 11:04:22 »
Die zag ik niet aankomen.
Als winterproject nieuwe Akra’s aangeschaft met nog een paar optische veranderingen. Daar heb niet niet lang plezier van gehad.

Waar heb je de Suzuki gekocht ? Is je MT daar ook ingeruild ?

Jammer dat de SP naar Italie is gegaan.

Ik hoop dat de Suzuki je meer vertrouwen geeft. Meestal heeft vertrouwen niets met de motor te maken, maar met hetgeen wat er in je hoofd omgaat.

Tja, een Suzuki B-king……… vier-cilinder, vloeistof gekoeld.
Was het niet Willem die zijn MT verruilde voor de B-king ?

We zien elkaar snel………
I'd rather be riding

fujin

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 14 mei 2013, 11:50:05 »
Geen probleem, beter keuzes maken dan te lang twijfelen en geen plezier aan je hobby beleven.

De B-king is ook een erg zeldzame moto trouwens, en al stukken beter dan een Hayabusa (ach ja sorry.. ik vind de Hayabusa net zoals de meesten niet moeders mooiste, meningen eh ,no offence). Vond ze nooit erg mooi maar de specs zijn toch wel impressionant.

Veel veilige kilometers ermee en veel plezier met de club!

« Laatst bewerkt op: 14 mei 2013, 14:10:15 door fujin »

BertusV

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 14 mei 2013, 14:48:14 »
Schrok me eigen de pestpokken van het onderwerp "The big 1670 en zijn MT01 zijn niet meer!!"  :o

Veel plezier met de B-King Julian, je moet maar zo denken dat het 2 2-cilinders zijn  ;)
Wat mij betreft blijf je lekker op dit forum neuzen  :)
Als je maar geen commentaar op het schudden, rammelen, weinige vermogen (PK's) geeft. Wij houden daarvan weet je wel  8)
« Laatst bewerkt op: 14 mei 2013, 14:51:09 door BartjeV »

eliminator 44

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 14 mei 2013, 19:24:39 »
Super dat jij de moeite neemt afscheid te nemen, het gros vertrekt met stille trom.
Voor de meesten hier is de 01 niet de eerste motor waarop ze gereden hebben en waarschijnlijk ook niet de laatste.
Veel plezier met de nieuwe brommer.
« Laatst bewerkt op: 14 mei 2013, 21:21:43 door eliminator 44 »
With blonds more fun.

Berry

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 14 mei 2013, 22:50:17 »
Jammer dat je gaat  :'(
Keuzes moet je maken, en ik hoop voor jou de goede ;)

MakkelijkZat

• Heavy weight poster
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
« Reactie #8 Gepost op: 16 mei 2013, 13:10:24 »
MT ingerolen ??? voor een b-king ??? :-\ Logisch als je je b-king net verkocht hebt omdat er geen belevenis in zit.

http://mt01.valenkamp.nl/index.php?topic=1191.msg19728#msg19728

Het zal wel, maar ik snap er net als theo geen reet van, klopt van geen kant.

De mt staat in venlo te koop zonder accesoires julian, heb je die meegestuurd naar italie samen met de onderdelen van der verdampte sp :-\

Maargoed veel plezier op je koning zonder belevenis.
"Silence is better than Bullshit"

ussjohnny

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 16 mei 2013, 13:57:35 »
Veel plezier met de B-king, die gaat er bij mij ook nog ooit komen.

Laat anders maar horen als je weer een MT wil en van je B-king af wilt ;-)

kowalski

• Heavy weight poster
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 17 mei 2013, 23:13:41 »
Veel plezier met je B-king, Julian, ik snap er ook niks van, maar het zal allemaal wel en wat ik er van snap, doet er ook niet toe.

Ik heb me donderdag met z'n kleine broer moeten vermaken, de GSR600. Na m'n 50k-beurt bleek thuis m'n hydraulische vloeistofreservoir van de koppeling te lekken en hebben ze van Goedhart woensdagavond om half elf de MT-01 gewisseld voor de GSR, zodat ik donderdag gewoon op de motor naar m'n werk kon.
1 Ding kan ik je wel vertellen: viercilinders zijn niet mijn ding. Dat gezoem bij stationair draaien, het gegil al bij alleen maar wegrijden en het gejank op de snelweg bij 130 op de teller. Ik zat dan op bijna 8k rpm in z'n 6 :o en had nog ruimte tot 14k. Bovendien was dit exemplaar gezegend met een nogal aan-uit gasreactie, dus rustig in de stad rijden gaf nogal een schokkerig beeld in gasbeleving. ;) 't Mag dan een mini B-king heten, maar dit prinsje zal het nooit worden. Al was het ABS wel een pluspunt.

Dan heb ik nog liever de ER-6N, die ik dinsdagmiddag meekreeg vanaf Goedhart, ook een brommer qua grootte, maar met een veel fijner karakter. Zo'n paralleltwin is toch dichter bij onze motor qua karakter, dan een viercilinder. Ook met ABS en een leuk kort potje onder het blok van Akrapovic - zonder dB-killer ;D . Dat knalde en plofte lekker en dan voel je je toch snel thuis op zo'n ding, ook al is qua grootte vergelijkbaar met m'n Zündapp van vroeger. Het gas was een stuk fijner te bedienen. 't Stuurt ook prima, maar dat deed die GSR ook wel.

Maar ik was blij, dat ik donderdagmiddag - ook al was het in één van de grootste plensbuien van de week - weer op m'n MT-01 naar huis kon vanuit Bodegraven en vandaag weer heen en terug naar m'n werk - ook al in zo'n plensbui vanmiddag.

Morgen eerst naar Informatique voor m'n computer - schakelaar kapot - en dan weer naar Goedhart voor m'n lekke Puma's na die plensbuien van van de week. Anderhalf jaar oud en wéér lekken op de wreef - net als het vorige paar, wat toen onder garantie is vervangen. Kijken of dat nu weer lukt, anders worden het Daytona's  ;) , die bevallen nogal in de groep, heb ik begrepen. Maar het lijkt wel of alles momenteel besluit om er mee op te houden en stuk te gaan. Wet van Murphy was nog niet klaar met me..... en het zal het laatste nog wel niet zijn, ben ik bang. ::) :(

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Bluedog

• Stage 3 poster
  • Big Twin Soul!
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 17 mei 2013, 23:54:53 »
Gewoon lekker genieten van jouw B-King.  :) Ieder zijn eigen ding.
En al zou je die B-King weer gaan omruilen voor een MT-01, en daarna weer voor iets anders, of weer 'n B-King. So be it.  8)
Grtz, Bluedog  8)

Always expect the unexpected!

ArtStudioG

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 18 mei 2013, 11:20:58 »
ik weet het is raar eerst een b king weg doen en geen twee maanden later weer een nieuwe kopen maar ook die motor beviel mij goed dus ik weet waar ik de mt op in ging ruilen het zijn bijde top machines
Ik heb quasi hetzelfde meegemaakt maar dan met de MT-01: eerst twee jaar met de MT-01, dan ingeruild voor een FJR 1300 en na twee jaar terug ingeruild voor een MT-01.
Gelukkig dat smaken verschillen anders reden we allemaal met dezelfde motor: een MT-01  :D :D :D
Succes op de B-King. Ik heb er trouwens eentje zien staan met vier uitlaten onder het zadel (ipv de standaard uitlaat) en dat vond ik wel supergaaf !!!
Klik hier voor mijn motorgeschiedenis:
http://www.bikepics.com/members/artstudiog/05mt01/