Ja ja geachte mede clubleden, na een tijd van ellende en narigheid heb ik vandaag mijn nieuwe MT opgehaald. Het is wel allemaal redelijk snel gegaan, van ongeval naar een nieuwe MT binnen 4 weken

maaja dit aanbod kon ik natuurlijk niet voorbij laten gaan.
Nadat de mijne totall loss was verklaard was ik natuurlijk zoals jullie weten op zoek naar een vervanger voor mijn MT.
Iedereen heer op het forum dacht lekker mee en hielp in de zoektocht, waarvoor uiteraard dank

Op een gegeven moment kreeg ik van ons mede clublid Bubbadog een berichtje over deze motor, en of ik daar eventueel oren naar had. Hij had wist dat deze motor te koop zou komen en had een afspraak met de verkoper dat hij deze als eerste zou mogen kopen. Maar Rene is natuurlijk zo gehecht an zijn eigen opgebouwde MT dat hij verder geen belang had bij deze Motor.
Dus bij deze, Rene, onwijs bedankt dat je mij dit hebt gegund, en de mogelijkheid hebt gegeven om deze toch volgens mij wel redelijk zeldzame motor te kunne kopen.

Nou het is dus een MT01 SP geworden uit 2009 met 10k op de klok.

Hij is uitgevoerd met AKras stage1 en een rapid bikemodule.
Verder is de motor standaard

, en zijn er dus nog wel weer wat wensen waarvoor ik onze grote vriend Bart nogmaals lief aan moet kijken of hij nog wat heeft liggen op zijn zoldertje, maar dat komt vast goed, alles op zijn tijd.
Hoeveel er exact van deze uitvoering zijn weet ik niet, maar volgens mij zijn het er niet zo veel.
Hier nog wat kiekjes, en wieweet tot de 8e op de brabantrit.
lightshot free download
photo sharing websites
image hosting 20mbGrtzz Marcel