Hallo allen,
2 weken geleden heb ik een pittige schuiver gemaakt met Mijn Trots. Op een nat wegdek heb ik mijzelf onderuit geremd en ben ik vervolgens 60 mtr. over het asfalt geschoven. Zelf heb ik het er op een aantal kleine fysieke beschadigingen goed afgebracht, maar toen ik mijn motor bekeek, zag ik al snel dat die minder goed tegen vallen kon dan ik. De volledige linker zijkant lag in elkaar en door de forse schuiver was zelfs mijn carterdeksel volledig doorgesleten waardoor de olie eruit spoot. Na de taxatie bleek er een kleine 7000 euries aan schade te zijn.
Gelukkig ben ik All-risk verzekerd en gaat de verzekering goed uitkeren.
Nu op zoek naar een nieuwe! Een zwarte RP18 zit in mijn hoofd maar hier is moeilijk te komen. Ik had er één op het oog bij Top-moto in Apeldoorn maar Kowalski was mij helaas voor. (proficiat met je aankoop Jan
)
Vervolgens had ik er één gezien in Oirschot en na een afspraak te hebben gemaakt trok de persoon in kwestie de verkoop in.
2X naast de pot gepist dus.
Ondanks dat de moed dus een paar keer in mijn schoenen is gezakt geef ik deze niet op en zoeken wij vrolijk verder. Het enige wat ik niet meer wil is een paars frame, daar ben ik echt op uitgekeken. Voor de rest sta ik overal voor open, maar zwart blijft wel mijn voorkeur houden.
Met mij verder alles goed op een gipshandje na.