Haha die Wouter, niet snel een tevreden man 
Dat was bij de meesten al bekend!
Voorlopig monteer ik originele rp18 spiegels om te kijken of dit bevalt. De kleine rizomas komen iig niet terug, veel te weinig zicht en staan te ver naar binnen. Wat dat betreft zijn stuureindspiegels DE oplossing maar ik ga eerst dit proberen.
Daar kom je snel op terug! De originele spiegels gaan wel als je niet te groot bent, maar boven de 80 km/h gaan ze erg trillen en heb je er nog maar weinig aan.

Rem potjes overweeg ik ook te doen in de toekomst. Hebben stalen remleidingen behalve het optische, ook nog een technische functie?
Als je je nieuwe spiegels straks gaat monteren, zien die rempotjes er echt niet meer uit, dan ga je die ook meteen vervangen!

Stalen remleidingen hebben veel minder rek, dus die remmen veel directer en je voelt precies het druk punt.
Dit laatste kan ook wel eens een nadeel zijn als je heel giftige remmen hebt. Maar zolang je geen echte gesinterde
race remblokken gebruikt valt dit op onze MT wel mee.
Eens kijken of we vandaag de weg op kunnen.
Na afloop wel alle boutjes controleren is mijn ervaring, want je zult versteld staan wat er allemaal los kan/gaat trillen op onze MT!

Succes!