Bedankt voor de verwelkoming.
En ja, de MT is afgelopen week al gedoopt met water, sneeuw en pekel ! Ik ben dus wat je noemt een "doorrijder". De motor is mijn dagelijks vervoermiddel ... elke dag van Wuustwezel naar hartje Antwerpen en terug. Ik werk als grafisch vormgever voor een grote Belgische (lees: Nederlandse) bank in de Lange Gasthuisstraat te Antwerpen. Verder heb ik thuis als zelfstandige een reclamebureau. Bezig baasje !
Ik kom dus van een Bulldog BT1100 (met dit website
www.bt1100bulldog.eu waar zeer vele MT-01 fans zitten), voorheen niks dan choppers (shadow 1100). Het nakedbike rijden bevalt me zeer en de MT-01 leek mij dan ook een evidente stap na de dog.
Ik hou nogal van customizing en zal dan ook in de zomer beginnen aan wat ombouw aan de MT-01. Voorlopig zijn de originele spiegels reeds verdwenen (je ziet enkel je ellebogen, was ook al zo op de dog) en vervangen door spiegels in de stuureinden. De stuurgewichten zijn uitgeboord met een boor van 8, draad erin getrokken en met een M8 schroef vastgezet, zowel links als recht ... veeeeeeeel beter. Ik ga nu op zoek naar crashpads voor aan het motorblok en een nieuwe kontje (ik hou niet zo van al die plastiek aan het konteind). Een vette achterband moet je ook kunnen zien.
Op 25 maart organiseer ik (samen met nog een dogger) al voor de derde maal een Havenrondrit in Antwerpen voor de Bulldoggers en sympathisanten (zie forum van de BT1100 voor meer info). Uiteraard zijn ook jullie van harte welkom ... misschien leuk ter kennismaking. In april gaan we 4 dagen naar de UK en in juni 5 dagen naar het Zwarte Woud. Je ziet, de MT zal in het voorjaar al goed getest worden, als m'n rug het toelaat (nogal zwakke rug).
Voorts ben ik bijna 50, heb vrouw en 2 kids (24 en 22 jaar). Hobbies: PC's (moet wel als je ontwerper bent), zowel soft- als hardware prutser. Muziek in 't algemeen maar vooral het hardere genre draagt mijn voorkeur weg (zekerst Metallica). En derde hobby is motorrijden (ook noodzakelijk om dagelijks op m'n werk te geraken). Ik rij al 18 jaar met de motor en zou voor geen geld willen ruilen voor een auto. Weer en wind deren me echt niet, goeie kledij en bescherming is belangrijk, ook in de zomer !!!
Zo dat was een kleine introductie en nu op zoek naar crashpads.
Tot later 'n greetz,
Gie