Auteur Topic: Gewoon een update  (gelezen 4869 keer)

M2eland

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Gewoon een update
« Gepost op: 08 juli 2015, 16:08:48 »
Heb al een tijdje niets meer gepost op dit forum, dus dacht laat weer eens iets horen. Heb de MT-01 nog steeds in mijn bezit en er nog steeds heel gelukkig mee. Binnenkort maar weer eens aan gaan sleutelen. Ik ben van plan de achterzijde aan te passen, toch niet het mooiste deel van de motor. De uitlaten wat meer zichtbaar maken en de ophanging van de nummerplaat en knipperlichten wat sportiever. Ik laat wel weten wat de voortgang is. De Indian heb ik van de hand gedaan. Was toch echt niet mijn stijl. Hiervoor in de plaats is een Suzuki GSX-S 1000 gekomen. Ik moet zeggen wat loopt en stuurt dat ding, helemaal goed. Een heel ander karakter dan de MT wat een heerlijke motor blijft om mee te rijden. Maar de Suz ik ook zeker niet te versmaden, wat een power….   
« Laatst bewerkt op: 09 juli 2015, 14:40:02 door M2eland »



M2eland

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Re: Gewoon een update
« Reactie #1 Gepost op: 12 augustus 2015, 18:06:50 »


Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: Gewoon een update
« Reactie #2 Gepost op: 12 augustus 2015, 22:45:07 »
Ziet er heel woest uit die Soes!!!!

Ik kijk ook wel eens naar zo'n race machine KTM RC8 , BMW S1000R wat zou ik daar nog wel eens op willen sturen.........als 2e machine natuurlijk  ;), maar dan komt gelukkig mijn gezonde verstand weer boven.
Ik zou mezelf dood of bijna dood rijden, want plat ga je een keer. En dan zeg ik tegen me zelf je bent geen twintig meer BS en je wilt nog steeds elk jaar een jaartje ouder worden. Dus het blijft bij kijken helaas  :(

M2eland

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Re: Gewoon een update
« Reactie #3 Gepost op: 14 augustus 2015, 11:50:39 »
Ik heb ook een RC8r, fijne fiets. Ik vind hem nog steeds prachtig. En redelijk confortabel op lange, snelle ritten. Maar inderdaad je gaat er altijd (heel erg) te hard mee. Een nakedbike remt dat toch een beetje door het ontbreken van de stroonlijk. Verder moet ik zeggen dat ik ABS wel een heel nuttige toevoeging op een motor ben gaan vinden. Ik hou van pure motoren, zonder veel electronische hulpmiddelen, maar..... De Suz is mijn eerste motor met ABS, toch wel heel nuttig voor de doorsnee motorrijder als ik ben. Niets zeggen...
« Laatst bewerkt op: 14 augustus 2015, 11:53:25 door M2eland »

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: Gewoon een update
« Reactie #4 Gepost op: 14 augustus 2015, 15:40:49 »
Ook een motor liefhebber en verzamelaar dus!  ;)
Zou er ook nog wel een paar bij willen hebben maar m'n garage met vier motoren is al vol genoeg.  ;D
Mijn hart ligt de laatste tijd vooral bij BMW, als je ziet wat die er aan (goede) elektronische snufjes op zetten.
Vooral met nieuwe bocht-abs spreekt mij zeer aan, en traction-controle etc. Want alleen abs zegt mij op een motorfiets erg weinig, ga je nog op je plaat als je een beetje bij stuurt. Ik zeg het tegen mijn vrouw en kids ook altijd; je kunt beter snel sturen dan hard remmen op een motorfiets!

GJ

  • Gast
Re: Gewoon een update
« Reactie #5 Gepost op: 14 augustus 2015, 15:55:42 »
Zou er ook nog wel een paar bij willen hebben maar m'n garage met vier motoren is al vol genoeg.  ;D

En dan moet er ook nog zo'n 1400 pk aan Tesla's bij......!  :P

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: Gewoon een update
« Reactie #6 Gepost op: 14 augustus 2015, 16:08:06 »

En dan moet er ook nog zo'n 1400 pk aan Tesla's bij......!  :P

Neen, die moeten dan ook buiten blijven want de stekkerpunten zitten ook buiten op het garage pad!  :P

M2eland

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Re: Gewoon een update;Ruimte is een issue aan het worden
« Reactie #7 Gepost op: 16 augustus 2015, 10:43:42 »



ik bedoel maar...........BS  ;)
« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2015, 10:58:45 door Big Smile »

RichardKramer MT01

  • Gast
Re: Gewoon een update
« Reactie #8 Gepost op: 18 augustus 2015, 21:22:42 »
Mooi he z'n zwarte..... :P