Auteur Topic: 10 JAAR!  (gelezen 5388 keer)

GJ

  • Gast
10 JAAR!
« Gepost op: 09 september 2015, 18:04:57 »
Nog nooit zo lang bij één motor gebleven als bij deze: deze maand heb ik m'n MT precies, exact en op de kop af 10 jaar! Nooit spijt van gehad, nog geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om d'r weg te doen, en elke keer weer een plezier om mee op pad te gaan! Tuurlijk wel eens stiekem gekeken naar een iets praktischer fiets, bv een Kawa 1400GTR; beetje bescherming, kofferruimte, snelle fiets, veel voor relatief weinig geld (2e hands dan).....
Maar de lol en uitstraling van een MT is helemaal weg. Die heb ik tot nu in een betaalbare versie nog niet gevonden. En daarbij, iedereen die een MT ziet staan of rijden, kijkt er vol bewondering naar. Reactie van een collega onlangs: Wat een geil ding!  ;)

Mooiste ervaring tot nu: vele, maar eentje genoemd: een rondje Gardameer met m'n zoon achterop.  ;D
Naartse ervaring tot nu: weinig tot geen.... Nieuwe startmotor dan maar.....
Toekomst: ik denkt dat het een blijvertje is!  :P




ArtStudioG

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 867
    • Bekijk profiel
Re: 10 JAAR!
« Reactie #1 Gepost op: 09 september 2015, 19:10:26 »
Proficiat en hoeveel km?
Klik hier voor mijn motorgeschiedenis:
http://www.bikepics.com/members/artstudiog/05mt01/

GJ

  • Gast
Re: 10 JAAR!
« Reactie #2 Gepost op: 10 september 2015, 17:40:53 »
Proficiat en hoeveel km?

Dank je! Moest er even naar kijken: 42.500 km.

Berry

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 716
    • Bekijk profiel
Re: 10 JAAR!
« Reactie #3 Gepost op: 10 september 2015, 18:29:01 »
Van harte GJ,

En nog vele jaren.

Berry
(Dus als ik het goed heb, komt de MT alleen uit de schuur voor onze Forumritjes :P )
(Mag toch hopen dat de van rijkswege verstrekte KM`s dit aantal overstijgen  ;) )

GJ

  • Gast
Re: 10 JAAR!
« Reactie #4 Gepost op: 11 september 2015, 18:19:08 »
(Dus als ik het goed heb, komt de MT alleen uit de schuur voor onze Forumritjes :P )
(Mag toch hopen dat de van rijkswege verstrekte KM`s dit aantal overstijgen  ;) )

Gardameer was echt geen forumritje.....!

Deze week toch alweer zo'n 250 km op het klokje bijgeschreven. En ja, met deze brommer ben ik wel een mooi weer rijder..... Ik wil d'r zo lang mogelijk een beetje netjes houden. Tot nu lukt dat aardig....!  :P

En Berry, de van rijkswege gemaakte km's staan nu echt op 0.....!

RichardKramer MT01

  • Gast
Re: 10 JAAR!
« Reactie #5 Gepost op: 23 september 2015, 19:09:22 »
Gefeliciteerd,

Dan heb je hem zeker nieuw gekocht. De eersten kwamen in 2005 op de markt. In ieder geval hopelijk nog
vele fijne km erbij. En inderdaad zo gaat het mij ook altijd bekijks en natuurlijk een vette sound hopelijk heb je ook een setje akra's. De tunnels in het buitenland zijn het mooist, kan voor mij niet lang genoeg zijn. Mijn vrienden zijn het er niet altijd mee eens die zitten in de herrie namelijk.

Plezier

Richard

bubbadog

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 401
  • Bubbadog
    • Bekijk profiel
Re: 10 JAAR!
« Reactie #6 Gepost op: 26 september 2015, 12:16:28 »
mooi verwoord.

heb hem zelf dan wel geen 10 jaar maar ook die van mij is dit jaar 10 geworden.

maar in ieder geval gefeliciteerd met de 10 jaar en 17 dagen ;)


zo iets.........