Auteur Topic: Luchtinlaten  (gelezen 4486 keer)

Hugo

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Luchtinlaten
« Gepost op: 19 mei 2016, 22:25:16 »
Hallo hier!

Ik heb sinds een week of 2 eindelijk mijn MT gevonden! Nog even wachten op de nr plaat, en
de fun kan beginnen!

Ik heb alvast de DAM uitlaten besteld, kwestie van een passend geluid bij dit beest te krijgen.  8)

Maar mijn vraag gaat eigenlijk over de luchtinlaat covers.
Weet iemand waar je originele kan kopen? De mijne zijn namelijk in carbon (look) maar vind
de originele mooier.
Eventueel ruilen kan ook. Die van mij zijn in nieuwstaat, en ik hoop dan ook om dezelfde kwaliteit
te vinden om te ruilen.

Alvast bedankt!!



lage giering

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 973
    • Bekijk profiel
Re: Luchtinlaten
« Reactie #1 Gepost op: 19 mei 2016, 22:53:42 »
http://www.2dehands.be/motoren/accessoires-onderdelen/overig/framedeksel-yamaha-mt01-ob18-009-010-011-233754181.html

Maar ik denk dat er wel een paar reageren om te ruilen als je even gedult hebt. 😉

BertusV

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 581
    • Bekijk profiel
Re: Luchtinlaten
« Reactie #2 Gepost op: 20 mei 2016, 08:24:26 »
Hallo hier!

Ik heb sinds een week of 2 eindelijk mijn MT gevonden! Nog even wachten op de nr plaat, en
de fun kan beginnen!

Ik heb alvast de DAM uitlaten besteld, kwestie van een passend geluid bij dit beest te krijgen.  8)

Maar mijn vraag gaat eigenlijk over de luchtinlaat covers.
Weet iemand waar je originele kan kopen? De mijne zijn namelijk in carbon (look) maar vind
de originele mooier.
Eventueel ruilen kan ook. Die van mij zijn in nieuwstaat, en ik hoop dan ook om dezelfde kwaliteit
te vinden om te ruilen.

Alvast bedankt!!

Ruilen zou ik niet doen, de carbon happers kun je voor een leuke grijpstuiver verkopen. Beur je 2, 3 honderd voor ;)
De originele moet aan te komen zijn, vraag Bart (Baci even) of plaats een vraag op het Donnermeister forum.
Suc6

ArtStudioG

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 867
    • Bekijk profiel
Re: Luchtinlaten
« Reactie #3 Gepost op: 20 mei 2016, 09:26:57 »
Hugo, waar zit jij ergens ten lande? Is misschien makkelijker om af te spreken met iemand. Ik heb nog een origineel setje liggen.
Klik hier voor mijn motorgeschiedenis:
http://www.bikepics.com/members/artstudiog/05mt01/

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Luchtinlaten
« Reactie #4 Gepost op: 20 mei 2016, 09:37:33 »


Ruilen zou ik niet doen, de carbon happers kun je voor een leuke grijpstuiver verkopen. Beur je 2, 3 honderd voor ;)
De originele moet aan te komen zijn, vraag Bart (Baci even) of plaats een vraag op het Donnermeister forum.
Suc6
Ligt eraan welke carbon happers! Die van Yamaha wel maar als het gewoon de carbon covers zijn die ipv de originele covers komen dan leveren ze niks op.

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Hugo

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re: Luchtinlaten
« Reactie #5 Gepost op: 20 mei 2016, 12:36:49 »
Ik woon in Boekhoute  (Belgie).
ArtStudioG, Ruilen of verkopen? ;)