Auteur Topic: DOEI!  (gelezen 5046 keer)

GJ

  • Gast
DOEI!
« Gepost op: 19 juni 2016, 14:35:10 »
Beste Forum leden/vrienden,

Ik heb besloten mijzelf als lid van dit forum te verwijderen. Sommige opmerkzame lezers zullen wellicht al hebben gemerkt dat ik al langere tijd niet meer actief reageer. Dat heeft/had een reden.

Daarbij komt dat op 31 mei 2016 zich een nieuw lid heeft aangemeld. Ik ken die persoon niet en op voorhand heb ik niets met of tegen hem als mens. Waar ik wel op heb gereageerd in de richting van Wouter, als moderator van dit forum, is dat ik mij niet kan vinden in de naam en avatar van dit nieuwe lid. Hij noemt zich Brave Mustang en in de avatar staat een niet mis te verstane verwijzing naar 's lands meest bekende of beruchte OMG (Outlaw Motor Gang). Nadat ik dit bij Wouter heb aangegeven, heeft die overleg gehad met Marco (de eigenaar/beheerder van het forum) en ze zijn beiden tot het besluit gekomen dat er op dit moment geen reden is om dit nieuwe forumlid aan te spreken ozid. Ik heb daar enkele dagen geleden mijn visie/reactie op gegeven en dit voornemen benoemd. Ik heb daarop geen reactie meer gekregen.

Gezien mijn beroep kan ik het mij niet veroorloven om ook maar de minst geringe link of verwijzing naar ook maar iets wat OMG gerelateerd is. Dat accepteer ik zelf niet en wordt vanuit mijn werkgever ook niet geaccepteerd. Dat is dus de finale reden om mijzelf van dit forum te verwijderen. Tegen het einde van de middag zal ik mijn account afsluiten.

Je kan je afvragen waarom ik persoonlijk geen contact heb opgenomen met dit nieuwe lid, dat is een bewuste keuze. Door dat te doen creëer ik een direct verband tussen mijzelf en een persoon die mogelijk banden in de wereld van de OMG heeft. Dat wil ik ten alle tijden voorkomen. Daarnaast vind ik dat een taak voor de beheerders van dit forum.

Voor hen op dit forum die zich in een soort gelijke situatie bevinden; na dit te hebben gelezen kan je niet meer zeggen dat je het niet wist.....!

Allen bedankt voor de mooie dagen die we gezamenlijk hebben doorgebracht op onze prachtige motorfiets! Ik heb daar heel erg van genoten! Ook dank voor de hulp en ondersteuning en het verschaffen van verschillende mooie onderdelen en accessoires.

Het gaat jullie goed!



BertusV

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 581
    • Bekijk profiel
Re: DOEI!
« Reactie #1 Gepost op: 19 juni 2016, 18:41:52 »
Hallo GJ, jammer maar kan er wel begrip voor opbrengen.
Het gaat je goed, wie weet treffen we elkaar nog eens ergens.

lage giering

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 973
    • Bekijk profiel
Re: DOEI!
« Reactie #2 Gepost op: 19 juni 2016, 19:15:09 »
Jammer gj, is het enige probleem het logo dan? Hoop ook dat we mekaar nog eens tegenkomen.
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2016, 19:25:06 door lage giering »

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: DOEI!
« Reactie #3 Gepost op: 19 juni 2016, 19:28:58 »
Jammer GJ, ik vind het wat ver gezocht maar dat is mijn mening. Misschien zien we elkaar nog eens.

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: DOEI!
« Reactie #4 Gepost op: 19 juni 2016, 20:18:54 »
GJ Jammer dat besluit, te meer, de kans groot is dat we de persoon in kwestie misschien nooit te zien krijgen, zoals zo vele mensen die zich aangemeld hebben.
In mijn ogen een te voorbarig besluit, maar waarschijnlijk was er meer waardoor je vertrekt.
Nog bedankt voor je inzet en aanwezigheid in de afgelopen jaren en hopelijk nog eens tot ziens.
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2016, 20:24:02 door eliminator 44 »
With blonds more fun.

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: DOEI!
« Reactie #5 Gepost op: 20 juni 2016, 08:38:09 »
Jammer, GJ, maar ik begrijp het volkomen. Dan zou je zeggen, dat dit voor Mark ook gaat gelden, nietwaar?

Ik wacht even af of er alsnog wat mee gedaan wordt. Tenslotte kies je die avatar niet voor niks. toch? En ik wil daar ook niet mee geassocieerd worden en er mogelijk door mijn baas op aangesproken worden. Ja, dat gaat misschien ver, maar dat is voor iedereen persoonlijk en ik kan me het niet veroorloven, hierdoor mogelijk mijn baan te verliezen. Dat zou iedereen toch moeten kunnen begrijpen, lijkt me? ???

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: DOEI!
« Reactie #6 Gepost op: 20 juni 2016, 11:53:30 »
Dit is toch wel erg ver gezocht, om het forum te verlaten alleen vanwege een avatar. Ik heb de forumregels allang niet meer gelezen, maar volgens mij staat nergens iets over welke avatar men mag gebruiken, wat niet wegneemt dat ik 'm nooit zou kiezen.
Ik weet waar de skull voor staat, in m'n vorig " motorleven"  had m'n toenmalige motorclub een langdurig conflict met de door Gj geduide OMG.
Behalve enkele snelheidsovertredingen is het forum nog nooit met justitie in conflict gekomen. Iemand die het  forum doorspit vind een hoop geouwehoer en technische zaken. Lijkt mij geen reden om te vertrekken.
With blonds more fun.

lage giering

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 973
    • Bekijk profiel
Re: DOEI!
« Reactie #7 Gepost op: 20 juni 2016, 18:22:54 »
Ik denk niet dat het uitmaakt wat een ieder zijn beweegredenen zijn om er problemen mee te hebben, als er 1 of meerdere vaste leden last van hebben moet er serieus naar gekeken worden. In dit geval 2 tot nu toe dus ik vind persoonlijk dat een nieuwkomer zich daaraan aan moet gaan passen en niet dat we gj kowalski of wie dan ook daar vaarwel voor moeten gaan zeggen. Het is een kleine moeite om een avatar aan te passen, en ik vind dit persoonlijk niet erg netjes van marco en bs om niet op deze kwestie te reageren.

Berry

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 716
    • Bekijk profiel
Re: DOEI!
« Reactie #8 Gepost op: 20 juni 2016, 19:48:50 »
Jammer je te zien gaan G.J.
Qua synchroon snurken ging dat zeker niet verkeerd.

Hoop je nog wel te treffen op een ritje, maar je reden kan ik begrijpen.

Grtz,

Berry

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: DOEI!
« Reactie #9 Gepost op: 20 juni 2016, 19:52:31 »
Ik ben het niet eens met je Martijn ! Ik vind het het ver gezocht, met name van Kowalski ! Schrijf je dan ook gelijk uit op motor forum . Nl.daar zijn ook 81 supporters actief. En ga dan ook niet meer naar Big Twin in Rosmalen waar 81 een stand heeft. Wat als je een weekend in de Eifel hebt en in hetzelfde motorhotel zitten die jongens ? Loop je dan weg ?

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: DOEI!
« Reactie #10 Gepost op: 20 juni 2016, 23:23:27 »
Het is een kleine moeite om een avatar aan te passen, en ik vind dit persoonlijk niet erg netjes van marco en bs om niet op deze kwestie te reageren.

Even wat recht zetten, ik heb drie PM's naar G.J. over dit onderwerp gestuurd, en dat zijn er drie te veel!!!
Gelukkig heeft Brave Mustangs het e.e.a. met meer gevoel voor humor opgelost!  ;)

Dit was een open forum en nu gedeeltelijk gesloten maar toch voor iedereen zichtbaar. Het is daarom ook verstandig om een forum naam te gebruiken juist om "problemen" in de privé of werk sfeer te voorkomen. Het is daarom niet netjes om iemand zijn eigennaam in een post te gebruiken!

Wij (Admin en Moderator) vonden het in eerste instantie niet nodig om "brave Mustangs" op zijn avatar aan te spreken, wij vonden het een beetje ver gezocht, want waar begint het en waar eindig je wanneer je bepaalde avatars niet toe staat.  En wanneer G.J. dus in eerste instantie niet zijn zin krijgt, dan had hij gewoon meteen zijn eigen plan kunnen trekken.

Meer wil ik er niet meer over kwijt en ik vind het jammer dat G.J. dit besluit heeft genomen, maar dat ik hem ook al gemaild.







ElTimm

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 467
    • Bekijk profiel
Re: DOEI!
« Reactie #11 Gepost op: 22 juni 2016, 16:45:30 »
Hi GJ,

Soms moet het riet en beetje buigen om niet te breken. Dan is het geen slecht riet. Snap en respecteer je beslissingen, maar denk niet dat je Brave Mustang daar (nu al) op kan aanspreken.

Vond het erg fijn om met jou ritten te doen, heb erg van je humor genoten, en hoop dat stiekem nog wel eens te doen bij een rit....

Ride safe & take care!