Auteur Topic: Eindelijk de MT  (gelezen 3143 keer)

Albertus

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Eindelijk de MT
« Gepost op: 15 september 2020, 22:50:53 »
Hallo allemaal,

Even een paar maandjes aangezien of ik de MT01 echt leuk vind en inderdaad ik vind hem écht leuk!
In April gekocht na 15 jaar niet te hebben gereden. Eerst maar eens uitproberen of motorrijden nog steeds is wat ik denk dat het is. Na een paar kilometer alweer helemaal gewend.

Mijn naam is Bert (54) en ik woon in Dedemsvaart. De MT is van 2007 (wel 1e type).

Het begon allemaal 10 jaar geleden bij een autorally in Barneveld waar ik voor het eerst kennismaakte met een MT01. Ik hoorde in de verte "iets indrukwekkendst" aankomen. Ik stond samen met een maat als toeschouwer bij de rally en gelukkig kwam het gebulder steeds dichterbij. De MT stopte precies bij ons, even praatje gemaakt met de bestuurder (wellicht ook een forumlid) en sindsdien was er nog maar één motorwens...
Het heeft even geduurd maar hij is er dan eindelijk, wat een geweldige motor!

Wellicht komen we elkaar een keertje tegen.

Groet Bert



oldfool

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 26
  • mankind pré MT-01 age
    • Bekijk profiel
Re: Eindelijk de MT
« Reactie #1 Gepost op: 16 september 2020, 17:17:44 »
Welkom Bert,
Ik ben ook nog een broekie op dit forum. Rij nu een jaartje MT-01 (slordige 13duizend) en droom van geen andere motor meer. Dit is het einde.
Nog wel ff wennen aan 'sloom' hard rijden. Kleurenfoto's van CJIB krijg je ook als je maar 2.000 toeren draai. :(

Hoop dat je veel lol ga hebben aan je fiets. grtz Theo

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: Eindelijk de MT
« Reactie #2 Gepost op: 16 september 2020, 23:18:01 »
Welkom op het forum Bert, ik ben net terug van een driedaags rondje Nederland. Ik hoop dat je net zoveel plezier hebt als ik nog heb als ik weer op die stampende, trillende MT stap.  ;)

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: Eindelijk de MT
« Reactie #3 Gepost op: 18 september 2020, 07:58:56 »
Welkom Bert,

Ja, die grijns blijft nog wel even.  ;) Hopelijk zien we elkaar nog eens ergens in NL.

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?