Auteur Topic: nieuw lid  (gelezen 14315 keer)

Guido

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 40
    • Bekijk profiel
rondrit Vlaamse Ardennen
« Reactie #15 Gepost op: 12 juli 2007, 22:56:20 »
Hallo Electro Storm,

Sorry, ik had het eerst op Merelbeke, zal een ander lid zijn zeker.
Ik hou jullie alvast op de hoogte van het eerstvolgende motortreffen aan hetwelke ik zou deelnemen, met en groepje MTers zou nog toffer zijn.
Ook een uitstapje naar de Ardennen, doch liefst wat beter weer, bochtenwerk bij slecht weer is af te raden.
In "motoren en toerisme" kan je alle aktiviteiten terugvinden.
Alvast prettig weekend en groetjes.

Guido

PS Dit weekend voorspellen ze mooi weer, dus genieten.

Guido

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 40
    • Bekijk profiel
zaterdag nieuwe MT01 opgehaald
« Reactie #16 Gepost op: 16 juli 2007, 12:20:02 »
Het is zover, de MT01 is in mijn bezit sinds zaterdag. De stage 2 is besteld doch zal achteraf geplaatst worden, verdeler ging met verlof en had geen tijd meer voor de plaatsing.
Heb dit weekend al een 100tal kms gereden. Zaterdagavond ging ik met mijn MT, mijn zoon met zijn Honda Dax een biertje drinken op de nieuwe aanwinst en dit in de Bonaparte in Eke (dacht electrostorm daar te ontmoeten).  Plots kreeg mijn zoon een smsje van mijn vrouw, mijn neef was de vrijdagavond met zijn moto Triumph tegen een boom geknald, zijn echtgenote hoogzwanger vergezelde hem naar het hospitaal. Terwijl hij verschillende operaties onderging (tal van breuken aan armen en benen met amputatie van teen) beviel zij van een dochtertje.
Dit doet toch even nadenken. Ik had net mij nieuwe moto.
Ga deze avond even naar het hospitaal.
Zal tijdens de 2 volgende weken mijn 1000km inrijden en de motor op 31/07 terugbrengen naar de verdeler voor een controle.
Na het inrijden kijk ik uit naar een samenkomst met enkele MTers.

elektrostorm

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
nieuw lid
« Reactie #17 Gepost op: 21 juli 2007, 11:40:18 »
halo guido,

is je neef al hersteld? ik ga nooit naar de bonaparte in eke. Wist niet dat we afgesproken hadden zaterdag? je wist niet of het open was en ik dacht dat je eerst nog iets ging laten weten. Andere keer dus he.
Straks rij ik door semmerzake op bezoek bij familie. Dus als je kodo hoort rond 14u ben ik het.

Greetz ElektroStorm

Guido

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 40
    • Bekijk profiel
Semmerzake
« Reactie #18 Gepost op: 23 juli 2007, 17:11:55 »
Hallo ElectroStorm,
Niet erg hoor van de Bonaparte, de neef is toch voor 6 maand à 1 jaar aan revalidatie toe. Een ongeval is rap gebeurd he.
Heb al een 250km op teller, ben zaterdag 21/07 eveneens op de baan geweest met de motor. Het is de bedoeling om zo spoedig mogelijk 1000 km af te leggen en zo mijn eerste onderhoud. Deze week ben ik terug aan het werk. We kunnen later eens afspreken.
Groeten

kappie

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 60
    • Bekijk profiel
nieuw
« Reactie #19 Gepost op: 29 juli 2007, 14:02:41 »
hoi beste mt rijders.

ff me voorstellen
ik kappie rij op een r1 (nog wel)maar ben vanplan om zo n mooie mt te gaan rijden.
na wat rond gesnuffeld te hebben hierop de site ,heb ik me mooi laten registreren,lijkt me hier best gezellie voor later en we kunnen nog wat leren ook  :wink: .
hoop dak binnekort ook tot de mt rijders hoor .
alvast de groetjes.
 :D