Auteur Topic: nieuw lid  (gelezen 14316 keer)

Guido

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 40
    • Bekijk profiel
nieuw lid
« Gepost op: 22 mei 2007, 13:26:50 »
Hallo MT01 vrienden,
Sinds een tweetal jaar volg ik de MT01, had 2 jaar geleden het geluk een MT01 uit te testen en dit gedurende een 4tal dagen. Een fantastische motor, en om naar te kijken, te luisteren naar het geronk van de motor, optrekken bij de verkeerslichten, rijden  op kleine baantjes (op autosnelwegen vind ik 110 - 120 km/h de ideale maximum snelheid voor een comfortabele rijstijl).
Normaal was de bestelbon reeds lang getekend, een probleemje, ik zit nog met een Yamaha 750 Super Tenere (7000 km op de teller) en wil deze geenszins van de hand doen.  Dus komt de MT01 erbij als tweede moto. Zou het fijn vinden met andere MT01 ers uitstappen te doen bvb naar de Ardennen, deelname aan samenkomsten motortreffen of uitstapjes bvb naar Schotland.
Ik hou jullie alvast op de hoogte van de aankoop.
Sportieve groeten

PS Misschien een klein vraagje, geeft een plexy windschermpje enige bescherming bij een hogere snelheid ?



marco

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 376
    • Bekijk profiel
    • http://mt01.valenkamp.nl
nieuw lid
« Reactie #1 Gepost op: 22 mei 2007, 13:57:21 »
Hallo Guido,

succes met je aankoop en uiteraard welkom op het forum!

Over schermpjes by the way, lees eens op http://mt01.valenkamp.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=16&highlight=schermpje.

Groeten,
Marco

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
nieuw lid
« Reactie #2 Gepost op: 22 mei 2007, 19:45:24 »
Hallo Guido,

Welkom op dit forum en ben benieuwd naar de kleur van je nieuwe aankoop?

Over het schermpje zou ik me maar niet zo'n zorgen maken.
Ik ben er ook nog niet uit en eigelijk bevalt het rijden zorder schermpje me best goed.
De combinatie van wind , trillen en geluid is bij de MT01 namelijk ideaal!  :wink:

Groetjes,

Big Smile  :)

ArtStudioG

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 867
    • Bekijk profiel
nieuw lid
« Reactie #3 Gepost op: 22 mei 2007, 22:58:47 »
Welkom, Guido, en vele plezierige en veilige km's op de MT-01.
Wat dat schermpje betreft, het is toch een naked bike, niet? Het grote vliegenseizoen begint dus wat is charmanter dan thuis komen met je avond-eten reeds tussen je tanden en op je vizier!!!!
Succes met de bike,
Greetz,
Gie
Klik hier voor mijn motorgeschiedenis:
http://www.bikepics.com/members/artstudiog/05mt01/

Snelle snip

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
nieuw lid
« Reactie #4 Gepost op: 23 mei 2007, 08:19:12 »
Dag Guido,
Welkom!
Als je de bestelbon zal tekenen en geïnteresseerd bent in een stuurkuip informeer dan eens naar de MT-OS Fairing Kit.
http://mt01.valenkamp.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=232
Misschien tot ergens in de Ardennen  :wink:
België ligt dicht bij Nederland en Duitsland

gompie

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 71
    • Bekijk profiel
nieuw lid
« Reactie #5 Gepost op: 23 mei 2007, 23:42:44 »
welkom!

Veel plezier op het forum maar vooral van je brommer!!!
There is no substitute for cubic inches...

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
nieuw lid
« Reactie #6 Gepost op: 24 mei 2007, 22:53:50 »
Veel kodo-plezier en als je een tripje naar Schotland organiseerd, ben ik van de partij.
With blonds more fun.

Guido

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 40
    • Bekijk profiel
morgen teken ik de bestelbon
« Reactie #7 Gepost op: 06 juli 2007, 22:24:44 »
Hallo vrienden,
De stap zet ik morgen dus, tekenen van de bestelbon.
Graag had ik het model 2007 "lava red" besteld. Doch waren er slechts 3
voor de benelux voorzien. Jammer zijn ze alle 3 verkocht.
Het wordt dus model 2006 (doch met een mooie korting of 2.500 euro), kleur "deep armor",  en zou er de stage 2 bijnemen.
Mijn verdeler heeft er een staan dus volgende week kan ik eventueel de baan op.
Wel heb ik het volgende vernomen, de modellen 2006 moeten (althans in Belgie) voor eind 2006 ingeschreven worden (dit in verband met de nieuwe euronorm 3),  dus stock 2006 moet weg. Zo verdelers nog 2006 modellen staan hebben zullen zij deze eind december 2006 zelf moeten inschrijven.
De stage 2 zou ik slechts plaatsen eenmaal de garantieperiode verlopen is.  Nu dien ik te informeren of de stage 2 (model 2007 is) of model 2006.
Indien ik mij niet vergis maakt de stage 2 (model 2006) een mooier geluid.
Hoe zit het met de politiecontroles in Belgie als je een stage 2 monteert ?
Indertijd (30 jaar terug) reed ik met Honda 750 four, waarvan ik de uitlaten ingekort had en de geluidsdempers verwijderd, een prachtig geluid maar niet zo gewaardeerd door politie.
Ik vind het alvast fijn deel uit te maken van de club MT01 rijders en hoop leuke momenten en ritten met jullie mee te maken.
Guy

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
nieuw lid
« Reactie #8 Gepost op: 07 juli 2007, 00:56:45 »
Voor het antwoord zie je vraag onder het topic uitlaat!!!!!!!

Guido

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 40
    • Bekijk profiel
nieuw lid
« Reactie #9 Gepost op: 08 juli 2007, 20:52:21 »
Bestelling voor MT01 met stage 2 getekend, levering voorzien voor volgende zaterdag. Fijn deel uit te maken van de club MT01 eigenaars.

ArtStudioG

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 867
    • Bekijk profiel
nieuw lid
« Reactie #10 Gepost op: 09 juli 2007, 22:53:28 »
Hey Guido, werkelijk top en nogmaals welkom bij de meute. Als je'm hebt kom 'm dan eens laten zien en horen ... ik woon op 30km van Antwerpen. Misschien wonen we wel bij mekaar in de buurt?
Greetz,
Gie
Klik hier voor mijn motorgeschiedenis:
http://www.bikepics.com/members/artstudiog/05mt01/

Guido

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 40
    • Bekijk profiel
aankoop nieuwe MT01
« Reactie #11 Gepost op: 10 juli 2007, 08:41:02 »
Hallo Gie,
Dank voor het berichtje, ik woon in de regio Gent (tussen Gent en
Oudenaarde).
Ik ga eerst de mt 01 inrijden en daarna kunnen wij misschien afspreken voor een uitstap. Het is ook mijn bedoeling regelmatig eens deel te nemen aan een mototreffen (ritten van 100 à 150 km). Zou leuk zijn indien wij dit kunnen doen met een groep MT01ers.
Wens jou nog een fijne werkdag (indien niet met verlof).
Groetjes
Guido

elektrostorm

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
nieuw lid
« Reactie #12 Gepost op: 10 juli 2007, 23:57:55 »
Welkom Guido,

Ik lees dat je van Semmerzake bent. Ik ook van geboorte,nu in Gontrode(Melle). Welkom op ons forum en prof. met je aankoop. Nog enkele nachten slapen en hij staat in je garage. Ik denk dat ik met juist de zelfde kleur rij. Mss heb je me al zien passeren of gehoord als ik naar mijn moeder rij in Gavere. Als je zin hebt om te gaan rijden laat maar iets weten. Wij kunnen mss eens een VLAAMSE ARDENNENJENNEN in elkaar steken.
Lijkt me wel leuk.(Wat denkt de rest ervan????)
 

Tot laters

Elektro Storm

Guido

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 40
    • Bekijk profiel
aankoop nieuwe MT01
« Reactie #13 Gepost op: 11 juli 2007, 08:30:40 »
Hallo Gie uit Merelbeke,

Wij wonen in de buurt en wel leuk om eens af te spreken.
De eerste 2000 km ga ik mijn moto rustig inrijden, daarna kunnen wij afspreken.  Neem je soms deel aan een mototreffen zoals in april 2007 in Gavere ? Ik heb deelgenomen met mijn zoon, rondrit in vlaamse ardennen - 140 km, was wel heel mooie trip, alleen leuker als je met een groepje bent. Ik wil dit gerust in de toekomst eens organiseren en deelnemen met een groep MT01ers.
Ik hou jou alvast op de hoogte om eens af te spreken.
Misschien kunnen wij volgende zaterdag een glas op drinken in de Bonaparte in Eke (rond 18 uur), moet wel nagaan of Bonaparte open is.
Groetjes
Guido

elektrostorm

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
nieuw lid
« Reactie #14 Gepost op: 12 juli 2007, 20:33:23 »
Hey guido,

Gie is iemand anders en woont niet in merelbeke. Ik ben Elektro Storm uit Gontrode (Melle). Denk dat je vergist hebt in namen. Ik zie het wel zitten die rondrit in de VLAAMSE ARDENNEN. Kunnen we gewoon meetuffen met de rest. Mss willen er nog mee van de kudde??? Snelle Snip, Jeroen, andere belgen??? Natuurlijk zijn onze super vriendelijke noorderburen ook welkom he :lol: .


We zien wel.
ps guido: Mss een topic snel openen bij rondritten en datum en uur enzo vermelden.