Auteur Topic: Weer een MT on the road  (gelezen 3998 keer)

MTMark

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Weer een MT on the road
« Gepost op: 07 juni 2007, 01:16:44 »
Hallo MT liefhebbers

Het was even puzzelen maar heb uiteindelijk toch voor de MT gekozen  

MV Brutale, Night rod special (was eerste keus maar viel zwaar tegen na proefrit, kan er niet normaal een bocht mee door, je rijd alles aan de grond) Buell XB-12Ss, K1200R (rijd erg goed maar mist the fun factor, abs is wel super), Superduke, Tuono, Benelli TNT........

Gisteren de midnight black opgehaald en helemaal top. Al is het wel erg wennen op een tweepitter. Na drie jaar 4 cyl gereden te hebben (Hayabusa) is het wel even wennen op die MT vibrator.

M.v.g.

Mark



gompie

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 71
    • Bekijk profiel
Weer een MT on the road
« Reactie #1 Gepost op: 08 juni 2007, 07:45:18 »
Welkom.

Mooie "historie" heb je man!!

Maar je hebt wel het beste voor het laatst bewaard  8)
There is no substitute for cubic inches...

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Weer een MT on the road
« Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2007, 01:12:57 »
Welkom Mark,

Nou, nou jij hebt je keuze ook niet gemakkelijk gemaakt, als je al die fietsen ook nog even serieus proef hebt moeten rijden  :lol:  :lol:  :lol:

Welkom op dit forum en dat we nog veel van je mogen horen (en zien).

Groetjes,

Big Smile  :D

MTMark

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Weer een MT on the road
« Reactie #3 Gepost op: 10 juni 2007, 17:42:15 »
Hello there,

Heb ze niet allemaal bereden hoor, heb wel 600000000000000 keer het boekje motoren 2007 bekeken. De Harley, Beemer en MT-01 heb ik wel gereden de rest zijn alleen op de optielijst gekomen. Ben wel blij dat ik op de Night rod gereden heb want die viel echt een beetje tegen aangezien ik mijn vorige motoren (v-max) 5 jaar geen motor (Hayabusa) 2 jaar geleden beide gekocht heb zonder er ooit op gereden te hebben.

Nou ik ga nu de MT eens van binnen bekijken om te zien wat voor overbodige dingen ik er af kan halen.

Gr. Mark