Hallo mensen,
Nadat ik zondag met de jongens mee ben gereden door de Ardennen vond ik het tijd om me nu maar eens aan te melden en voor te stellen.
Dik twee jaar alweer rijd ik nu MT-01. Zowel het Duitse, Nederlandse als het Britse forum volg ik sinds ze in de lucht zijn; als 'stille' genieter weliswaar. Veel info heb ik op deze manier kunnen vergaren.
Met de motor heb ik toch wel een aantal probleempjes gehad tot nu toe.
Het begon met een losgetrilde bout van de accu pluspool. Door het lostrillen was de schroefdraad beschadigd en heb ik de bout los moeten flexen. Geen gemakkelijk klusje daarzo met een flex bij de tank en de bedrading. Ondanks dat mijn motor niet in de serie viel waarvan de benzinepomp moest worden vervangen heeft deze toch een maand of drie geleden de geest gegeven. Op donderdag defekte pomp op maandag daaropvolgend verliep mijn garantie. Nog net binnen de garantie is toen de benzinepomp vervangen. De gasklepsensor was eerder al vervangen tijdens de terugroepaktie.
Na een Fireblade en een 998 bevalt de MT-01 uitstekend.
Geen pijn meer in nek en polsen. Het is een bijzonder fijne motor, je kunt er mee gassen, lekker rustig rondbulderen of lange ritten mee maken. Plus je hebt er nog wat bekijks mee ook :)
Ik ga in ieder geval proberen om zoveel mogelijk waardevols bij te dragen aan dit forum.
Groetjes,
Jos