Auteur Topic: De Dromer maakt droom waar!  (gelezen 13030 keer)

jan wouter

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
De Dromer maakt droom waar!
« Gepost op: 29 juni 2007, 12:00:02 »
Voorheen al berichtje geplaatst, toen dromer nu reality! ff voorstellen, Jan Wouter Kleinjan uit Oegstgeest, 38 jaar, twee kids. Ik heb nog maar net mijn rijbewijs (nov 06) en heb een hagel nieuwe MT01 gekocht als mijn 1E motor, enorm decadent maar ik moest gewoon een MT01 worden, (heftige) liefde op het eerste gezicht. Ik heb veel jullie forum gelezen, veel goede tips toegepast: Akro pijpen (met duo zit voor het meisje, zonder dB killers), originele sschermpje om deze onervaren jongen niet er geheel af te blazen, sw tech tanktas voor de laptop naar het werk. Ik heb h'm in maart gekocht, het was fantastisch weer en had al veul km's op de klok. Tot...

Na 1 maand kreek ik te horen dat ik kanker had, ik ben inmiddels geopereerd en herstellende. Kan niet wachten om die pijpen te laten brullen! Ben zo blij dat ik deze decadente stap heb gemaakt want het is gewoon genieten, en dat doe ik nu meer dan ooit! Maak je dromen waar, da's toch eigenlijk wat alle MT01 owners al doen?

Ronald mt

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 juni 2007, 17:02:01 »
Hoi Jan Wouter,

Heftig verhaal man. Hopelijk ben je weer helemaal hersteld en dan is heerlijk genieten van elke gereden meter het beste wat je kunt doen.
Beterschap en Geniet er van!!!!

Groeten Ronald mt

blackbuell

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 30 juni 2007, 16:59:44 »
Proficiat met dergelijke positieve mentaliteit (jammer dat een mens eerst iets dergelijks moet meemaken om dat van die waar te maken dromen te beseffen)
Veel beterschap en veel veilige kilometers!

eliminator 44

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 30 juni 2007, 20:30:02 »
Dat wordt dubbel genieten voor jou. Veel beterschap.
Het is pas slecht met de mens gesteld als ie geen dromen meer heeft.
With blonds more fun.

mt01nijmegen

• Stage 2 poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 01 juli 2007, 00:05:45 »
welkom en heel veel veilige en plezierige km's .ik heb hem ook als eerst motor gekocht maar ergens moet je toch op iets beginne waarom dan niet maar meteen goed . wat betreft die vervelende ziekte ik hoop dat je er verledig van verlost ben. ik weet wat die ziekte met de mens kan doen (heb mijn vader daaraan verloren)dus ik ben hellemaal met je eens dat je je droom moet laten uitkomen ongeacht wat.sterkte met de nasleep van de ziekte ook de andere van de familie leden
ernst

ArtStudioG

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 01 juli 2007, 12:33:50 »
Hey jan-Wouter, welkom op deze site en proficiat met de MT. Ik heb mijnes ook pas enkele maanden en kan perfect jouw passie delen/begrijpen. En met zo'n positieve geest zal je ziekte ook wel snel tot het verleden behoren. Veel sterkte en kom regelmatig eens piepen op de site, ik beloof het je ... het zal je zeker meer dan alleen maar opbeuren.
Sterkte enne we'll stand by you. Ikzelf heb ook een slepende ziekte en weet wat steun betekent. "Leef elke dag alsof het je laatste is" heeft al jarenlang een grote betekenis en helpt je ook belangrijke dingen in proportie te zetten. Pffffff, wat een straffe kost. In ieder geval snel op de MT en we treffen mekaar nog.
Greetz,
Gie
Klik hier voor mijn motorgeschiedenis:
http://www.bikepics.com/members/artstudiog/05mt01/

Big Smile

• Global Moderator
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 02 juli 2007, 21:33:19 »
Hallo Jan-Wouter,

Welkom op dit forum, en wat een ellendig begin van wat toch een heleboel geslaagde kodo jaren moeten worden :!:  :!:  :!:

Sterkte met je herstel, en dat we nog lang en veel van je mogen zien en horen.

Groetjes,

Big Smile  :D

Snelle snip

• Stage 2 poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 03 juli 2007, 15:04:10 »
Dag Jan Wouter
Welkom in de MT-familie. Omdat je door de aankoop van dit type motor laat zien dat je iemand bent die bereid is het gevecht met de natuurelementen aan te gaan en deze ook te trotseren, twijfel ik er niet aan dat je ook iemand bent die nu ook het gevecht met de ziekte zal winnen.
Groetjes en tot op de volgende MT-meeting.
Etienne
België ligt dicht bij Nederland en Duitsland

marco

• Administrator
    • Bekijk profiel
    • http://mt01.valenkamp.nl
« Reactie #8 Gepost op: 03 juli 2007, 20:59:48 »
Jan Wouter, welkom! Heavy verhaal... top dat je herstellende bent! Veel sterkte en veel genot van je MT!

Groet,
Marco

jan wouter

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
Thuis?
« Reactie #9 Gepost op: 04 juli 2007, 22:59:06 »
Voelt als of ik hier al jaren thuis ben! Wat een warm welkom!
Handen jeuken nu nog meer om te gaan rijden...ik moet nog ff wachten om de kodo in bedwang te kunnen houden..ik gok op nog 1 - 2 weken. Hij heeft net een verse bak olie in de dry sump, en de kraan mag nu open...
 :o

Guido

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
moto inrijden
« Reactie #10 Gepost op: 09 juli 2007, 21:50:49 »
Hallo Jan-Wouter,
Vooreerst wens ik jou van harte een zeer spoedig herstel toe.
Zoals jij ben ik de eigenaar van een nieuwe MT01, levering volgende
zaterdag. Ik denk dat wij de eerst 1000 à 2000 km de motor moeten inrijden, ik weet niet waar jij juist in Nederland woont, anders zou het wel fijn zijn om samen de eerste kms af te leggen.
Ik woon in Belgie op een 50tal km van Antwerpen.
Ik hoor nog wel iets van jou.
Vriendelijke groeten.
Guido
PS Heb een zoon van 17 en nog 2 adoptiekids van 9 en 11 jaar

jan wouter

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
Na 3 maanden stilte....
« Reactie #11 Gepost op: 16 juli 2007, 15:09:21 »
.knalde het weer in mijn dorpje. Het is cliche maar als je iets niet kan doen wil je het des te meer! Ik heb het er op gegokt...niergordel gekocht (want ik heb er nu nog maar 1 :? )... Maar het ging prima! 3 maanden stil met alarm en het was starten en knallen, adrenaline spoot door mijn aderen...de beste genezing ooit!

Als die regen nu even stopt...  8)  Ik kijk uit naar een eerste treffen met mede die hards van de MT-01.. Staat er iets in de planning?

@ Guido, ik heb er nu ca 1500km opzitten, net 1e beurtje gehad, volgens mijn dealer (verdeler bij jullie :wink: ) mag de kraan open. Ik woon in oegstgeest bij Den Haag..

Big Smile

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 16 juli 2007, 17:26:02 »
@jan wouter

Citaat
@ Guido, ik heb er nu ca 1500km opzitten, net 1e beurtje gehad, volgens mijn dealer (verdeler bij jullie  ) mag de kraan open.

Of je de kraan open mag draaien bepaald je MT helemaal zelf daar heeft je dealer niets over te zeggen. :shock:
Je moet de eerste 1600 km onder de 3300 toeren blijven, probeer maar eens harder te rijden,
dan geeft je dashboard een foutmelding en de cijfers gaan "vervaarlijk" knipperen! :lol:
Totdat je weer onder de 3300 toeren komt; leuk hè zo'n ECU.  :wink:

En ja, we moeten maar weer eens iets organiseren, al zal het wel na de zomervakantie worden.

Guido

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
inrijden MT01
« Reactie #13 Gepost op: 17 juli 2007, 09:38:21 »
Hoi Jan Wouter,

Ben zaterdag de nieuwe fiets gaan ophalen, heb dit weekend de eerste 100km gereden, eens lekker optrekken tot 3000 toeren en ook veel schakelen, in de Vlaamse Ardennen heb je een heel mooie omgeving om de motor te ontdekken. Voorlopig dus geen autosnelwegen.
Ik denk mij te houden aan volgend inrijschema :
eerste 1000 km : max 3000 toeren
1000 tot 1500 km : max 3500 toeren
1500 tot 2000 km : max 4000 toeren
2000 tot 2500 km : max 4500 toeren.
De dealer is nu met vakantie tot 31 juli, ga proberen nu 1000 km af te leggen zodat een eerste onderhoud op 31/07 reeds kaqn plaatsvinden. Wil hem zeker inrijden voor de winterperiode.
Wens jullie nog een prettige (zonnige) dag.

Graag wil ik aan onze noorderburen melding maken dat in Gent de beruchte Gentse Feesten aan de hang zijn, dit tot volgende maandag incluis. In de ganse stad zijn er optredens en animatie en dit tot in de vroege of late uurtjes. Misschien een uitstapje tot Gent, ligt op 50km van Antwerpen ?

Big Smile

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 17 juli 2007, 18:12:10 »
@Guido

Je mag er natuurlijk een eigen inrijschema op nahouden,
maar het is niet nodig en het is niet goed!

Alleen de eerste 1000 mijl / 1600 km rustig rijden en onder de 3300 toeren blijven. Yamaha heeft dit al geprogrammeerd in je ECU!
Dit is alleen maar nodig voor het inlopen van je lagers. (Draaiende en glijdende delen.)
Het blok is al een uur op vol vermogen getest op de proefstand van Yamaha, hiervoor werkt het rustig inlopen namelijk averechts.

Succes met inrijden

Big Smile  :)