Auteur Topic: Johan  (gelezen 3443 keer)

jozwi

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Johan
« Gepost op: 05 mei 2006, 10:26:36 »
Best MT vrienden,

Ik ben Johan ik ben 41 jaar en sinds vier jaar woonachtig in Noord Spanje.Ik rijd al 24 jaar motor en heb een hele reeks motorfietsen versleten. Een van mijn eerste motors was de XT 500 van yamaha waarop ik heel wat reizen door europa heb gemaakt.
Ik heb nu nog een BMW R-50 met een R75/5 Blok en een Dnepr zijspan en een kawa zephir 750.
De MT 01 is echter mijn eerst nieuwe motor morgen heb ik m precies een week en ik ben er echt heeeel erg blij mee. Ik heb er best een tijdje over gedaan om een keuze te maken , een BMW R1200GS, een KTM 950 supermotard,
Uiteindelijk is het de MT geworden komt o.a. door  de goede ervaringen met de XT 500, daardoor ben ik toch een beetje een yamaha fanaat geworden. Ik woon in de buurt van Girona in de Gavares, een heuvelachtig natuurgebied met geweldige goed geasfalteerde slingerwegen, mooi gebied om te rijden.
Forums vind ik altijd leuk, het is een goede manier om info en ervaringen te delen.

Groeten,

Johan.



marco

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 376
    • Bekijk profiel
    • http://mt01.valenkamp.nl
Johan
« Reactie #1 Gepost op: 12 mei 2006, 21:03:27 »
Johan welkom!

Leuk om ook een member te hebben die wat meer 'heuvel' ervaring heeft zeg maar met de MT  :)

Groeten,
Marco