Het handelsverkeer binnen de EEG is gewoon vrij hoor,
en vanuit America moet je alleen de BTW betalen als je je pakketje bij de grens tegenhouden.
Zou dat dan niet interessant zijn om via America te laten overkomen, als ze daar zo goedkoop zijn?
Bijna al die xenon koplampen worden in China gemaakt, ze doen er alleen een andere verpakking voor de "leveranciers" om.
Nu heb je echter verschillende types. Dit hangt af van de electronica die ze hebben gebruikt en hiermee samen de grootte van de 'ballast'.
Dit laatste is voor ons motorrijders erg belanrijk, want hoe kleiner de ballast des te makkelijker is hij in te bouwen. Echter in hun streven naar verkleining is de betrouwbaarheid echter niet altijd toegenomen.
Om even een idee te geven een ballast van de laatste generatie is maar 8mm dik, terwijl je ze nu ook nog kan kopen die 30mm dik zijn!
Hiermee heb ik gelijk het probleem om de xenon in America te bestellen aangesneden.
1 Er wordt vaak niet vermeld hoe groot de ballast is.
2 Wie is een betrouwbare leverancier (In America moet je vooruit betalen)
3 Het komt nogal eens voor dat er een stuk is, dan moet je je ballast weer opsturen naar America!
Maar ik zal eens kijken of ik een betrouwbaar kanaal kan vinden op een Americaans forum
Groetjes,
Big Smile