Auteur Topic: Website MT01  (gelezen 4375 keer)

Bono

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Website MT01
« Gepost op: 04 november 2007, 13:52:44 »
Aan alle MT01-rijders

Dit is een oproep!  :!:

Zijn er mensen die het zien zitten om een website te creeëren over onze MT01.  :?:  We zouden met een groep mensen kunnen werken aan die site.
We kunnen dit forum dan uiteraard linken aan deze website. Alleen moeten we weten met welk programma we dan de site maken. Mijn voorkeur gaat uit naar Dreamweaver. Zijn er andere voorstellen, laat maar komen. Inmiddels kan er gezocht worden naar allerlei materiaal (artikels en beeldmateriaal) om op de site te plaatsen. Zij die zich geroepen voelen om eraan mee te werken, kunnen misschien eens samenkomen op een locatie?

Greetz

Bono  :wink:


Why you do it easy when there is a difficult way

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Website MT01
« Reactie #1 Gepost op: 04 november 2007, 17:29:59 »
Leuk initiatief!!!!!

Ik wil best helpen, weet wel wat van computers af maar ik heb nog nooit een website gebouwd en/of onderhouden. Ik ben geloof ik één van de weinige werktuigbouwers met een affectie voor elektronica en computers. Maar als je m'n hulp nodig hebt kan je op me rekenen.

Groetjes,

Big Smile  :D

ArtStudioG

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 867
    • Bekijk profiel
Website MT01
« Reactie #2 Gepost op: 04 november 2007, 20:46:46 »
Ik vind dit ook een goei initiatief en ben ook bereid om te helpen. Ik ben reclame- en logo-ontwerper en heb een vrij goede technische bagage. Helaas wegens te weinig tijd (full-time voor een oranje bank in België + een reclamebureau at home) kan ik hierin niet een voortrekkende rol spelen. Maar, foto's converteren, teksten schrijven/nalezen, banners maken, scans, enz. ... altijd bereid tot hulp als de tijd het me toelaat.

Dus, blijf dat idee ontwikkelen en samen zal ons dit wel lukken. Vergeet niet op zoek te gaan naar een server om het geheel te hosten en een commerciële naam (bv. MT01-belux.com) om aan te kopen (kost vanaf 11 euro per jaar om een www-naam te kopen op bv. www.jouwdomein.be).

Greetz,
Gie
Klik hier voor mijn motorgeschiedenis:
http://www.bikepics.com/members/artstudiog/05mt01/

Bono

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Bestuur
« Reactie #3 Gepost op: 06 november 2007, 19:53:38 »
Beste MT01-rijders

Vooraleer te starten met een website, zou er niet beter eerst een bestuur worden samengesteld?  :?:
Voelt er iemand zich geroepen om voorzitter, secretaris, penningmeester enz... te worden?  :?:
Is er iemand die een lokaal ziet zitten waar we kunnen bijeen komen, zoals de FJR-rijders er één hebben?  :?:
Voor de rest zie ik hier niet al te veel reacties.  :?

Greetz

Bono  :wink:
Why you do it easy when there is a difficult way

ArtStudioG

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 867
    • Bekijk profiel
Website MT01
« Reactie #4 Gepost op: 07 november 2007, 12:20:24 »
Anderzijds moet een mens zich afvragen wat de toegevoegde waarde is van een aparte website als je zo'n duidelijk forum als hier hebt?

Greetz,
Gie
Klik hier voor mijn motorgeschiedenis:
http://www.bikepics.com/members/artstudiog/05mt01/