Hallo MTers, Afgelopen week ontdekte ik bij toeval dit forum. En dat terwijl ik "al" vanaf september 2005 de super trotse bezitter ben van een zilvergrijze MT-01! Daarvoor heb ik onder andere Vmax, Buell X1 en XJR gereden. Tot nu toe heb ik mjn MT voorzien van Rizoma rem- en koppelingsvloeistofreservoirs (mooi woord voor galgje), MT-spiegels, carbon luchtinlaten en een flyscreen. Ik had m'n motor ongeveer 2 dagen in bezit toen de decoupeerzaag in het achterspatbord ging, dus die is fink ingekort. Een setje akra's staat hoog op m'n verlanglijstje maar de prijs is nog onoverkomelijk. Ik ben helemaal weg van de MT; ik kan er oneindig naar blijven kijken, hij (of is het "zij"?) zou van mij wel in de woonkamer mogen staan. Maar helemaal ultiem is natuurlijk het rijden. Vooral Hollandse dijkjes en de Ardennen is ons favoriete terrein. Buiten het plezier wat ik met de motor heb, heeft 'ie me ook al een paar keer flink teleur gesteld. In de Ardennen, na een stop, gewoon niet meer willen starten; na lang zoeken bleken de boutjes van de plus en minpool van de accu losgetrild...... En ik maar denken dat ik van het (stuk)trillen van de Buell af was. Afgelopen jaar een kapotte brondstofpomp midden in de Noordhollandse polder, drie uur wachten op de wegenwacht. Maar het plezier overwint nog steeds!
Ik heb al veel info over van alerlei zaken vanaf het forum gehaald. Wat me overigens het meeste heeft verbaasd is dat er MT bezitters zijn die overwegen een topkoffer (en een rekje) op hun fiets te zetten. In mijn ogen is dit strafbaar! :evil: Ik vind eigenlijk een tanktas al niet kunnen..... Nou dat was 't wel, de groetjes en tot de volgende keer.