Ik heb de knipperlichten ontvangen en gemonteerd,erg mooi maar!
Rechtsvoor en linksachter zit er wat speling op(zitten niet strak in de houder en komen aan de kant waar geen parker zit naar buiten)
Ik heb naar Whitelights gemaild en krijg als antwoord;
Hallo,
Het zijn gewoon standaard glaasjes, we hebben geen andere.
Hebben ook nooit eerder klachten hierover ontvangen.
Ruilen kan normaal binnen 8 dagen in originele ongeopende verpakking, maar aangezien deze al gemonteerd zijn geweest kunnen we ze niet terugnemen.
Het is wel op te lossen met een klein parkertje maar voor 12.50 per stuk mag je wel een behoorlijke passing verwachten dacht ik zelf.
Wordt vervolgt...
Dit is een bekend probleem van een bepaald type glaasjes welke via internet verkocht worden!
Het gekke is alleen dat niet iedereen er last van heeft (verschillende leveranciers!) Het komt m.i. omdat vaak de glaasjes van (ik dacht een R6 of R1) als voorbeeld genomen zijn en deze zijn net even anders als die van de MT01.
Vreeemd is wel dat het ene type rechtsvoor/linksachter niet goed past en het andere type wel. Je hebt per ongeluk toch niet vier dezelfde glaasjes gekregen?
??
Als de glaasjes niet goed passen komt er bij de eerste de beste regenbui water in, met allerlei interessante gevolgen. :wink:
Groetjes,
Big Smile
P.S. Als ze niet passen moeten ze ze ook terug nemen of anders een deugdelijk product sturen. Dat is hun verantwoording en niet de jouwe!