Ehm..is dit nu discussie om te discussiëren? Dan doe ik graag mee hoor, want ik ben het op dit vlak principieel niet met je eens....
Discussiëren wordt pas leuk als je het er pricipieel niet mee eens bent....................
maar ik zie eigelijk geen verschillen................
Of zie jij het opklappen van je nummerbord als onveilig verkeers gedrag?
Ik vind het misschien asociaal gedrag, maar ik heb er geen last hoor en jij ook niet!
En dit is ook het
punt wat ik probeerde te maken. Ik vind die huisregels wel goed, maar zijn toch eigenlijk overbodig.
Ik denk dat we het zover pricipieel wel eens zijn.
Maar om nu een slotje op die post te gooien, daar had ik meer moeite mee omdat eigenlijk niemand nog iets verkeerd doet. Ik denk dat het verstandiger had geweest je verbazing/ongenoegen in het betreffende topic te posten.
Want wie bepaalt nu wanneer iets toelaatbaar/tolereerbaar is.......Marco?
Ik zou zeggen
wij natuurlijk want wij bepalen wat hier geschreven wordt, wij zijn bepalend voor het gezicht van dit forum. En niet één persoon bepaald of er ergens niet meer over geschreven kan worden. Want met één persoon hou je weinig forum over.
. En als je het ergens niet mee eens bent kan je er toch over discussiëren, zonder te vloeken natuurlijk.
Groetjes,
Big Smile.
P.S.
O ja, de edit box werk niet prettig bij grote teksten (springt steeds naar de één na laatste regel)
Dit kun je oplossen door de edit box te vergroten. Het = teken onder deze edit box vast pakken en naar beneden trekken