goedemiddag heren
zo eindelijk weer een mt onder mijn kont.
ben begonnen met gsx-r, 600 en 750 maar dit ging me al gauw te gek. steeds harder en raarder doen om een kick te krijgen. jullie kennen het waarschijnlijk wel. heb toen een kawasaki mean streak 1500 genomen. een HEEL verschil. was een leuk ding verder met uitlaten van v&h dus een mooi geluid. maar absoluut niet vooruit te branden. en geen grondspeling. het was een vonken regen achter me aan. dus ook niet de oplossing. toen kwam mt eraan en in 2005 er gelijk bij natuurlijk! geweldig ding. maar na 2 jaar had ik het geld voor het gezin nodig en moest hij er met pijn in mijn hart aan geloven. na 3 jaar niet gereden te hebben hadden we het weer bij elkaar geschraapt... eerst met de mt van melkerworms bezig geweest die heb ik ook al op het forum gezien hier. maar die had zoveel pijn in zijn hart dat hij er 2 dagen voor de verkoop toch vanaf zag. je hebt gelijk hoor peet!! haha heb nu een mooie 2007 2500km mt gevonden met nog 2 jaar garantie. nog wel helemaal origineel en dat blijft hij nog wel even want de euro boom is uitgebloeit. dus bij deze: hallo