Auteur Topic: Motor rijden is weer leuk!  (gelezen 4209 keer)

JayDee

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 19
    • Bekijk profiel
Motor rijden is weer leuk!
« Gepost op: 02 augustus 2006, 22:48:29 »
Hallo mede MT01-geïnteresseerden!

Sinds afgelopen zaterdag ben ik de trotse bezitter van een MT01, en steeds als ik op dat ding rijd krijg ik automatisch een grijns op m'n gezicht  :D Hebben jullie dat nou ook?
Heb jarenlang een Virago 1100 gehad, voornamelijk omdat dat een fijne pakezel is voor op  vakantie. Maar een paar weekjes terug zag ik op een motorcamping bij Crest in Frankrijk (http://www.lecampingmoto.com/) een grijze MT01 staan en ik was meteen verliefd.
Eigenlijk hoop ik dat de eigenaar van die motor (ben z'n naam even kwijt maar hij kwam uit de buurt van 't Gooi, had fijne sigaartjes bij zich, z'n vrouw heet Nora en rijdt een zwarte Ducati) dit leest, want hij heeft er voor gezorgd dat ik nu een gelukkig man ben!!

Tot later,
JD


The only difference between men and boys is the size of the toys.

em(t01)iel

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Motor rijden is weer leuk!
« Reactie #1 Gepost op: 03 augustus 2006, 00:02:55 »
Gefeliciteerd met deze fantastische machine :-)

Ik ben een MT01-rijder van het eerste uur en ik kan je zeggen: die grijns gaat je pijn doen en je gezicht vertekenen. Zo erg zelfs dat ze denken dat je een facelift heb gehad...

Veel plezier en gezonde kilometers!

marco

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 376
    • Bekijk profiel
    • http://mt01.valenkamp.nl
Motor rijden is weer leuk!
« Reactie #2 Gepost op: 03 augustus 2006, 10:50:51 »
JD,

gefeliciteerd en welkom uiteraard! Kan 't alleen maar beamen, die grijns die blijft..... ochtendhumeurtje? Take a ride!

Groet,
Marco

brandenburg

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 232
    • Bekijk profiel
Motor rijden is weer leuk!
« Reactie #3 Gepost op: 03 augustus 2006, 12:11:52 »
welkom in ons midden en ja die grijns in bij mij ook al 6 maanden niet weg te slaan :lol:  :P