Auteur Topic: Weer een nieuwe MT01 bike op de weg  (gelezen 4110 keer)

jimirichard

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Weer een nieuwe MT01 bike op de weg
« Gepost op: 09 augustus 2006, 14:38:34 »
Hoi mede MT01 bikers,

Heb al wat info op dit forum kunnen gebruiken. Dus daarom ook maar meteen ff registeren. Mijn vorige trots een SuperMagna uit '88 gecustomized met outlaw pipes en forward control dragstuur etc. ingeruild voor een Silver Tech MT01. Een testrit was genoeg om mij over te halen!
Inmiddels is ie ingereden en kan ie de 1000km beurt ontvangen en begint 't echte werk, tevens krijg ik mijn Akro's erop. Middels dit forum heb ik ook een vette tanktas van Engage (model shorty), past perfect. Heb het geluk de Akro's voor noppes bij de motor te krijgen, alle vrienden zijn jaloers op mijn bike, kan ik ze nu tenminste bijhouden in de bochten!  :lol:



marco

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 376
    • Bekijk profiel
    • http://mt01.valenkamp.nl
Weer een nieuwe MT01 bike op de weg
« Reactie #1 Gepost op: 09 augustus 2006, 16:04:36 »
Ook welkom en gefeliciteerd met je SilverTech! Lachen, nog een ex-SuperMagna freak (let's shake hands :-)...

Have fun op het forum!

Groet,
Marco

JayDee

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 19
    • Bekijk profiel
Weer een nieuwe MT01 bike op de weg
« Reactie #2 Gepost op: 11 augustus 2006, 01:27:52 »
Ja welkom! Veel aangename Kodo-kilometers toegewenst. Mijn vrienden zijn ook jaloers  :lol:  Was onlangs een stukkie rijden met een maat van me, die zei na afloop dat ie bij 't optrekken steeds 4 cylinders hoorde: 2 van hemzelf en 2 van mij (en dan reed ik nog achter hem)  :D

Gr,
Jan Dirk
The only difference between men and boys is the size of the toys.

em(t01)iel

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Weer een nieuwe MT01 bike op de weg
« Reactie #3 Gepost op: 11 augustus 2006, 10:30:25 »
Gefeliciteerd en join the club :-)