Auteur Topic: Opnieuw voorstellen!  (gelezen 3058 keer)

Hobo

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Opnieuw voorstellen!
« Gepost op: 15 oktober 2010, 20:10:58 »
Hallo Forumleden,  :)

Dit voorstellen heb ik al eens eerder gedaan. Onder mijn naam Wim heb ik mij al eens eerder ingeschreven op dit forum. Echter doordat ik lange tijd geen aandacht aan dit forum heb besteed, het wachtwoord ben vergeten en al geruime tijd een ander e-mailadres heb lukte het inloggen niet meer. :-[ :-[ Ik heb mij daarom opnieuw geregistreerd.
De laatste tijd las ik wel af en toe het forum. Toen ik zag dat er een “langeonderbroekenrit” gepland stond later omgedoopt tot  “gevuldekoekenrit” ben ik op 3 oktober op mijn fiets gestapt en naar strandhorst gereden. Het leek mij wel leuk om een keer met een groep op stap te gaan. Ik ontmoete daar een stel leuke en enthousiaste motorrijders(sters). Ik rijd bijna altijd alleen maar vond dit erg geslaagd. ;D
Ondanks de afstand tussen Emmen en het startpunt Hoofddorp zit ik er sterk aan te denken om de echte langeonderbroekenrit ook mee te rijden. Ach die afstand valt eigenlijk ook nog wel mee ik heb 9 oktober nog een rondje Lek Merwede en Alblas ( Kinderdijk) zie GPS routes gereden.
Ik kwam op de dijk trouwens ook nog een MT rijder tegen. Wie?
Ik zal proberen het forum regelmatig te bezoeken en daar waar ik kan een bijdrage te leveren en niet weer in recidive te vervallen door het forum weer te verwaarlozen.

De groeten en misschien tot ziens,
Hobo

Wees je zelf er zij al anderen genoeg.
 


Wees je zelf er zijn al anderen genoeg!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Opnieuw voorstellen!
« Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2010, 20:30:25 »
Hey Wim, dus toch maar weer ff opnieuw geregistreerd  ;) Heb je al gesproken tijdens de laatste rit en misschien zien we je 7-11 opnieuw  ;D

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

peterdechef

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 105
  • motor rijders doen het beter !
    • Bekijk profiel
    • http://photobucket.com/albums/e71/peterdechef/
Re: Opnieuw voorstellen!
« Reactie #2 Gepost op: 16 oktober 2010, 15:30:47 »
Hoi Wim, nogmaals welkom dan maar, erg leuk om weer een toer rijder erbij te hebben,  ;D
motorrijders doen het beter

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: Opnieuw voorstellen!
« Reactie #3 Gepost op: 16 oktober 2010, 19:32:21 »
Hey, was leuk om effe gebabbeld te hebben tijdens de rit.
With blonds more fun.