Auteur Topic: Herr Nia en aanverwante ellende.  (gelezen 21954 keer)

kowalski

• Heavy weight poster
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: Herr Nia en aanverwante ellende.
« Reactie #30 Gepost op: 01 juni 2011, 23:05:42 »
Vandaag mijn eerste ritje in drie maanden gemaakt. Effe naar Goedhart heen en weer om een niergordel te scoren. God, wat heb ik dat gemist.  :D Ik heb bewust de oordoppen uitgelaten om al het gedonder en geknal ten volle te kunnen horen. Heerlijk 8)

Kom ik bij Goedhart, stapt er meteen een man op me af met de woorden: 'ik hoorde je al komen, ik dacht, dat moet een MT-01 zijn'. Bleek hij zelf net 4 dagen een 'paarse' uit 2007 te hebben met net zo'n Ermax carbon stuurkuipje en S1 Akra's als de mijne. Alleen z'n killers zaten er nog in en hij vroeg vervolgens hoe die te verwijderen. Na mijn uitleg regelde hij imbussleutels, maar de tweede zat dermate vastgekoekt, dat dat niet ging lukken. Ik heb hem verteld over het forum en hij zou zich hier nog melden. We wachten het af! Maar toch wel weer opvallend en leuk om er dan net weer één tegen te komen.

Niergordel beviel bij de terugrit zeer, hij past onder m'n rugbeschermer en geeft zo te voelen net dat beetje meer steun, wat ik nu goed kan gebruiken. Ik had nog plannen om naar AC Veenendaal te gaan om op de verzamelplek aldaar nog deze en gene even te spreken, maar ik zal het niet direct overdrijven. Dus we zien elkaar wel elders een keer. Het voelt nu goed, we zullen het gewoon rustig gaan opbouwen de komende weken.

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Acom

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
Re: Herr Nia en aanverwante ellende.
« Reactie #31 Gepost op: 01 juni 2011, 23:08:44 »
Oke dan mooi dat je weer hebt kunnen kodo'en.
The sound of thunder The sound of my heartbeat    MT video's: