Auteur Topic: Lekker naar PSV-Vitesse...  (gelezen 5054 keer)

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Lekker naar PSV-Vitesse...
« Gepost op: 27 april 2011, 19:32:16 »
Ik mag zondag naar PSV-Vitesse....als Ajax fan  :P Ben uitgenodigd door een leverancier en samen met onze inkoper ga ik daar natuurlijk heen...hij is ook Ajax fan  ;)

We zijn uitgenodigd voor de Bussiness Club! Houd in dat we om half 1 verwacht worden, gratis eten en drinken, entertainment na afloop, bezoek van de spelers , kans op gesigneerde shirts ( die zet ik dan op MP  ;D ) etc, etc.

Kreeg ik vandaag de "spelregels" van een bezoek aan de bussinessclub van die "boeren", zoals ze zichzelf noemen  :(

- verplicht dragen van "tenue de ville" anders word de toegang geweigerd!

Vroeger diende de heer bij de dresscode Tenue de Ville gekleed te gaan in maatpak bestaande uit een grijze pantalon en blauwe colbert. De dame hoorde zich te kleden in een mantelpak of chique japon. Vandaag de dag wordt er echter veel losser omgesprongen met deze kledingvoorschriften.

De heren gaan tegenwoordig te allen tijde in kostuum. Een maatpak en confectie zijn beide geschikt. Een gilet mag, maar hoeft niet. De verschillende delen van het kostuum zijn tegenwoordig overeenkomstig van kleur; doorgaans grijs of blauw, maar soms ook zwart. Bruin werd tot voor kort als not-done beschouwd, maar wordt de laatste jaren zelfs voor trendy gehouden,dit najaar voer de kleur grijs de boventoon . Strepen mogen, maar dan wel subtiel. Een stropdas is een must en mag net als het overhemd, zowel qua kleuren als patronen, gewaagd zijn. Voorheen moesten schoenen en sokken perse zwart zijn, maar tegenwoordig worden ze aangepast aan de kleur van het kostuum. Zwarte schoenen zijn natuurlijk altijd safe, de sokken dienen overigens te worden aangepast aan de kleur van het kostuum en niet aan de kleur van de schoenen.


- Juichen voor de tegenstander mag......mits het niet provocerend is  :P
- op tijd op je stoel plaats nemen zodat het niet storend is voor de andere bussiness class members en niemand iets mist van de wedstrijd!

Tjonge jonge, denk je ook een leuke voetbal middag te krijgen  :( Ik hoop dat ze daar net als in de Arena de beelden laten zien van Ajax als ze scoren tegen Heerenveen  :P .....dan word ik gelijk eruit geschopt denk ik  ;D

Morgen even naar de Ajax shop om een colbert te kopen met een Ajax logo  :P

Mijn vriendin heeft al vaker via haar werk in VIP boxen gezeten bij Ajax, Utrecht en Vitesse.....maar zulke eisen werden daar nooit gesteld!
« Laatst bewerkt op: 27 april 2011, 19:39:47 door Baci »



Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: Lekker naar PSV-Vitesse...
« Reactie #1 Gepost op: 27 april 2011, 21:31:24 »
Mijn vriendin heeft al vaker via haar werk in VIP boxen gezeten bij Ajax, Utrecht en Vitesse.....maar zulke eisen werden daar nooit gesteld!
Dames hebben het ook een stuk makkelijker!
Zoals je zelf al begon dresscode voor dames; een mantelpakje of - bij voorkeur - een mooie en vrolijke jurk, met of zonder hoed.

En ....... ook heel belangrijk! Vergeet niet je schoenen te poetsen!  ;D

Veel plezier bij de bijna Landskampioen 2011
Bart's Ajax Colbert Idioterie  ;D

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Lekker naar PSV-Vitesse...
« Reactie #2 Gepost op: 27 april 2011, 23:04:22 »
hahaha, de bijna landskampioen is denk ik Twente  :'( Ook al wint Ajax van Heerenveen dan nog winnen ze thuis niet van Twente.

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Lekker naar PSV-Vitesse...
« Reactie #3 Gepost op: 15 mei 2011, 17:43:30 »
Fout gegokt  ;D Was vandaag een super wedstrijd van het jonge Ajax  8) Terecht gewonnen en mooi voor Twente dat ze in ieder geval de voorronde CL gehaald hebben. PSV speelt de laatste weken echt als een natte krant...met name Toivonen.....die zonder ellebogen niks teweeg kan brengen  >:(
Als Dudzsak niet mee doet dan kunnen ze er weinig van. Maar goed dat hij erbij is anders hadden ze net als Feyenoord het eerste rijtje niet eens gehaald  :P

PSV heeft meer last gehad van het vertrek van Affelay dan Ajax van het vertrek van Suarez  ;)
« Laatst bewerkt op: 15 mei 2011, 17:48:23 door Baci »

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: Lekker naar PSV-Vitesse...
« Reactie #4 Gepost op: 15 mei 2011, 18:42:24 »
hahaha, de bijna landskampioen is denk ik Twente  :'( Ook al wint Ajax van Heerenveen dan nog winnen ze thuis niet van Twente.

Bijna goed, want wie had er nu gedacht dat Twente nog een kans hadden om tweede te worden!  :o

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Lekker naar PSV-Vitesse...
« Reactie #5 Gepost op: 15 mei 2011, 20:33:16 »
Gelukkig is Twente tweede geworden! Hebben ze echt verdient! Ik was 2 weken geleden bij PSV maar dat is echt niet om aan te zien  >:(
Zegt genoeg dat ze al jaren de onbetwiste kampioen zijn maar sinds Rutte er is ze nu al 2 jaar op rij afschuwelijk voetbal laten zien en niet bij de eerste 2 zitten. Tegen de top 3 hebben ze zelfs niet 1 doelpunt weten te scoren !
Al met al dus een terecht slot van dit seizoen.....al had Twente over het gehele seizoen bekeken toch wel verdiend om kampioen te worden  :-[

Hebben het echter in deze wedstrijd lelijk laten liggen en is Ajax dus terecht kampioen  ;D

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

PaulC

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 542
  • Yamaha MT01 What else ?
    • Bekijk profiel
Re: Lekker naar PSV-Vitesse...
« Reactie #6 Gepost op: 16 mei 2011, 17:00:42 »
Bart Bart Bart wat een teleurstelling.....
Ajax fan...
Geboren Brabander?????
Uit de Ketso nogwel!
Wat is er onderweg met je gebeurt ;) ;) ;)

Xje uit Brabant
HAHAHAHAHAHAHAHA
It feeds on gasoline and air. Oil flows in its veins.
It shakes the human soul with its soulbeat.
A beat which is ever changing, in response to human sensuality.
It is not an engine but a vital organ.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Lekker naar PSV-Vitesse...
« Reactie #7 Gepost op: 16 mei 2011, 18:05:56 »
Tja Paul, geboren brabander inderdaad  :-[ geboren en getogen in de kets  ;D 7 jaar lang seizoenkaart van Willem 2 gehad en 3 jaar van Ajax.
Ging er regelmatig heen. Ik woon nu al 5 jaar lang op 15 minuten van de Arena en ben er wel geteld 1x geweest.........concert van U2  ;D :P

Tja met PSV heb ik nooit iets gehad  :-\

En ik hou ook van jou  :-* :P ;D

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!