eh...die taal...tja,..straattaal!?...ik weet niet op welke boerdery jij woont!?,whahaha.. maar īsick` betekend; ziek van geest!!...refererend aan de beelden dat ze helemaal los komen van het asfalt en zulke bizarre snelheden halen op zo,n straatparcours!!
Maar goed..nu ff serieus:)
Je kan Remus-uitlaten kopen?,ik zeg!!..DOEN!! klinkt waanzinnig..en staat mooi!!
Alleen moet ik wel eerlijk bekennen dat Acra,s iets mooier staan omdat die vanaf de achterkant gezien volledig rond zijn. De Remussen zijn ovaal dus dat ziet er iets minder vet(lees;stoer)hihi.. uit..,vind ik.
Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik nog nooit Acra,s in het echt heb gehoord maar ben zelf zeer tevreden over de donkere zware roffels die achterop in de toch enigzins kleine Remusfabriekjes geproduceerd worden!!
Als het goed is zien we elkaar volgende week zondag. Gaat dat niks worden dan plannen we gewoon even iets anders..m,n moeder woont ook in Brabant.
Groeten..
quote author=the big 1670 link=topic=995.msg16790#msg16790 date=1345187577]
..wow.....Isle of man TT....da,s echt ''sick''.........en ik maar remmen als ik ,n vluchtheuveltje zie,whahahaha......
welke taal is dit

Franz kom jij wel een in het mooie Brabant? ik wil die mooie remusen uitlaten van jou wel een zien ik kan namelijk een setje kopen maar wil ze wel een keer in het echt zien.

[/quote]