Auteur Topic: Videootjes  (gelezen 108311 keer)

fujin

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
Re: Videootjes
« Reactie #150 Gepost op: 10 augustus 2013, 14:27:48 »

bryan

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #151 Gepost op: 10 augustus 2013, 14:59:38 »
Die k1600gt klink al lekker met een 6in2 remus laat staan met een 6in1 akra

bryan

• Fly weight poster
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #152 Gepost op: 10 augustus 2013, 15:03:34 »

Zap

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
« Reactie #153 Gepost op: 14 augustus 2013, 19:14:39 »
Mijn nieuwe nummer 1

Had ik al een tijd onder mijn favorieten staan om te mixen onder een filmpje, echter een platenbons heeft de rechten gekocht.

Dus ik kan kan hem niet meer gebruiken :(
« Laatst bewerkt op: 14 augustus 2013, 19:18:43 door Zap »
I'd rather be riding

fujin

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #154 Gepost op: 27 augustus 2013, 09:43:46 »

mt01 en nog een moto in de eiffel

Zap

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #155 Gepost op: 27 augustus 2013, 10:44:13 »

mt01 en nog een moto in de eiffel

Film is gemaakt door Arno, Ex-forum lid.
I'd rather be riding

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #156 Gepost op: 23 september 2013, 21:50:14 »
   8)
« Laatst bewerkt op: 23 september 2013, 21:51:49 door Baci »

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Big Smile

• Global Moderator
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
« Reactie #157 Gepost op: 23 september 2013, 22:12:24 »
   8)

KODO? KODO? Als er nu iets contra-KODO is, is het dit naaimachientje wel!

Nu begrijp ik waarom hij ineens al z'n 2e hands MT onderdelen van de hand doet!  >:(
Ik zie executive Bart al rijden in z'n Armani jasje met een filtersigaretten!

P.S. We moeten nu ook meneer tegen hem zeggen  ;D

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #158 Gepost op: 23 september 2013, 22:36:27 »
hahahaha  ;D Voor die mazda hoef ik mijn MT onderdelen niet van de hand te doen Wouter , die word door de werkgever betaald  ;D En jasjes cq colberts draag ik sowieso niet ! Heb er ooit 1 aan gehad een jaar of 20 geleden en dat kost me nu nog steeds geld   :P

« Laatst bewerkt op: 23 september 2013, 23:23:32 door Baci »

Zap

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #159 Gepost op: 30 september 2013, 21:54:44 »

over een mafkees gesproken die zal het er niet echt goed van af komen

en dan zijn de bikers weel de lul natuurlijk als z'n iemand dodelijk verwond wordt ???

Je moet het nieuwsbericht goed lezen.

Video has emerged showing the shocking moment a Range Rover driver apparently drove through a crowd of motorbikes as it fled with its family inside for fear of being attacked.
Police have revealed the bikers started to damage the vehicle after the driver, 33-year-old Alexian Lien, hit a motorcyclist.
Fearing for the safety of his wife Roslyn Ng and young child, aged five months, the SUV driver then sped off, hitting several bikers in its path.
The six-minute film shows the SUV hit another motorcyclist after it was chased by the pack of bikers.
The family are eventually brought to a standstill in Manhattan traffic and immediately bikers run to attack the vehicle, smashing the driver's window and attempting to smash the rear door window.
The five-month-old child was in the back and Ng was in the front passenger seat.
An NYPD spokesman told MailOnline the Lien was taken to hospital and treated for lacerations to his face and body.
He said there were no other injuries reported from the incident.
No one has been arrested and police are still investigating and examining the evidence, he said.
I'd rather be riding

Big Smile

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #160 Gepost op: 30 september 2013, 22:10:35 »
I am with Zap!

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #161 Gepost op: 30 september 2013, 22:11:57 »
Me too !!!

Baci

• Heavy weight poster
    • Bekijk profiel
« Reactie #162 Gepost op: 30 september 2013, 22:30:10 »
verplaats je eens in de situatie van de bestuurder van de auto, met z'n vrouw en kind erin !!! En die motor rijder die voor hem reed dwingt hem te stoppen en vervolgens komen er een paar op je af !!! Ik denk niet dat jij dan vrolijk het raampje open doet en vraagt wat er aan de hand is  :-\ Dan erbij, wel eens in USA geweest ??? Daar houd iedereen zich aan de snelheid, ongeacht in welke baan je rijd...keep your lane !!! Je bent daar niet verplicht om op de rechterbaan te rijden! Dit gebeurt zelfs dagelijks nu op de 5 baans A2 tussen Utrecht en Amsterdam. Ze rijden daar ook op alle banen met dezelfde snelheid.
« Laatst bewerkt op: 30 september 2013, 22:38:40 door Baci »

GJ

• Gast
« Reactie #163 Gepost op: 01 oktober 2013, 11:47:53 »
Als je het filmpje goed bekijkt, dan zie je, na ongeveer 25 sec, dat de bestuurder van een supersport heel hinderlijk voor de SUV gaat ridjen en zelfs enkele keren omkijkt. Daar begint de provocatie van de motorrijders! De bestuurder van de SUV doet volgens USA regels niets verkeerd, hij mag daar rijden, rechts houden geldt niet. De groep motorrijders meent kennelijk dat de totale rijbaan; 3 rijstroken, van hen is en gebruiken de volledige breedte. Wat er daarna allemaal gebeurd is zeker niet goed te keuren, maar ik kan me de angst van de SUV bestuurder helemaal voorstellen!

In NL geldt dat wanneer je bedreigd WORDT (dus niet voelt!!!), je je eigen lijf, of dat van anderen mag verdedigen. Achteraf zal de rechter de rechtmatigheid van die verdediging beoordelen. Ik denk dat het voorbeeld hierboven niet veel succes zal hebben.....!  ???
« Laatst bewerkt op: 01 oktober 2013, 17:32:02 door GJ »

Big Smile

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #164 Gepost op: 01 oktober 2013, 18:25:33 »
Als je het filmpje goed bekijkt, dan zie je, na ongeveer 25 sec, dat de bestuurder van een supersport heel hinderlijk voor de SUV gaat ridjen en zelfs enkele keren omkijkt. Daar begint de provocatie van de motorrijders! De bestuurder van de SUV doet volgens USA regels niets verkeerd, hij mag daar rijden, rechts houden geldt niet. De groep motorrijders meent kennelijk dat de totale rijbaan; 3 rijstroken, van hen is en gebruiken de volledige breedte. Wat er daarna allemaal gebeurd is zeker niet goed te keuren, maar ik kan me de angst van de SUV bestuurder helemaal voorstellen!

In NL geldt dat wanneer je bedreigd WORDT (dus niet voelt!!!), je je eigen lijf, of dat van anderen mag verdedigen. Achteraf zal de rechter de rechtmatigheid van die verdediging beoordelen. Ik denk dat het voorbeeld hierboven niet veel succes zal hebben.....!  ???

Ik ben het bijna helemaal met je eens! Maar hij rijdt niet over motorrijders maar over op de snelweg geparkeerde motoren! Wat er met die eerste motorrijder precies is gebeurt is niet te zien. En of dit een gerechtvaardigde zelfverdediging is niet goed te beoordelen tot 6.25 van het filmpje........ Als dan zo'n malloot van een motorrijder eigen rechter gaat spelen, door met een helm de ramen van die SUV in te gaan slaan. Dan denk ik dat die SUV bestuurder juist wel een grote kans zal maken voor de rechter, als hij het op zelfverdediging zou aansturen!  ;)