Auteur Topic: CR&S DUU  (gelezen 11583 keer)

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
CR&S DUU
« Gepost op: 18 december 2011, 17:10:24 »
Staat nu in de Moto 73, word qua geluid zelfs vergeleken met een MT-01  8)
Ik heb er vrijdag op gezeten bij Motoport Hengelo.....wat een geweldige bike  :-* :-* :-*

http://crs.motoporthengelo.nl/



Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: CR&S DUU
« Reactie #1 Gepost op: 18 december 2011, 17:21:42 »
Volgende maand verschijnt er een testverslag van De DUU, met de Diavel en de V-max.

Liefhebbers van het testverslag kunnen voorintekenen door middel van een PM met e-mail adres.  ;)  ;D

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: CR&S DUU
« Reactie #2 Gepost op: 18 december 2011, 17:31:45 »
Mijn mail adres heb je  ;)
Ik heb ze in hengelo al voor gesteld om mijn 2 MT's te ruilen tegen een CR&S  :P

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: CR&S DUU
« Reactie #3 Gepost op: 18 december 2011, 17:49:16 »
In de Big Twin van deze maand staat eveneens een test met de CR&S DUU. Zie mijn opmerking: http://mt01.valenkamp.nl/index.php?topic=1083.msg12482#msg12482. Als die hoofdprijs nog eens op mijn hoofd valt, inderdaad, verkocht.

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: CR&S DUU
« Reactie #4 Gepost op: 18 december 2011, 18:29:50 »
Moet je wel een half jaar wachten  :( Je kunt hem overigens bestellen zoals jij hem mooi vind! Standaard zie je overal de lasnaden, zoals bij de vulopening van de tank, die overigens onder het zadel zit. Overal zie je die lasnaden maar je kunt ze ook laten polijsten zodat die niet opvallen. Ik vind het wel mooi zo, ziet er lekker stoer en origineel uit. Back to basic  8)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: CR&S DUU
« Reactie #5 Gepost op: 13 januari 2012, 00:53:38 »
@Baci

Leesvoer verzonden!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: CR&S DUU
« Reactie #6 Gepost op: 13 januari 2012, 19:03:40 »
Dank je Wouter, met veel plezier gelezen  ;D ..........als ik er nou 2 inruil  :P

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: CR&S DUU
« Reactie #7 Gepost op: 13 januari 2012, 19:17:20 »
Dank je Wouter, met veel plezier gelezen  ;D ..........als ik er nou 2 inruil  :P

Toch niet voor de CR&S DUU?  >:(

Dan toch maar voor de V-max  ;D

Ruil ik hem ook in oké  ;)

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: CR&S DUU
« Reactie #8 Gepost op: 13 januari 2012, 19:29:55 »
Nee, zeker niet voor de V-Max  >:( Was leuk dat ik er een uurtje op gereden heb.....maar daar blijft het bij  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: CR&S DUU
« Reactie #9 Gepost op: 13 januari 2012, 21:42:11 »
Sinds ik de Big Twin lees, heb ik dromen over een custom-build. Geen chopper, maar meer in de richting van een bobber, board-tracker, scrambler of iets dergelijks.
Bijvoorbeeld dit:

Er stonden de laatste tijd ook een paar advertorials in van H-D met 120R-blokken in de grote jongens. Ik droom van een ernstig aangepaste XR1200R met zo'n 120R 2liter-blok er in, maar dan wel met ingekorte zit, een zware Big Piston Fork of dikke UPSD van Öhlins er in en een driftig ingekort uitlaat. Akra's voor H-D's zijn er tegenwoordig ook, dus dat moet lukken. Ben bang dat deze CR&S Duu dan nog goedkoop is, bij wat die custom gaat doen  ;)  ::). Maar zoals gezegd, het is een droom.

'k Zag vanmorgen nog een Biker Build-Off vanaf de HDrecorder, waarin Cory Ness een Fueling W3 in een custom lepelde. Dat vind ik, met de X-Wedge uit de CR&S, ook een heel mooi blok voor een motor. Wat kun je nog rijden na een MT-01?  ;) Summa Plus Ultra heb je al gehad, iets anders wordt minder, toch?  ;)

Als ik nu moest kiezen, werd het een Bulldog of een Griso of een andere MT-01. Een Duc is me te begrotelijk als woon-werkmotor, een Moto Morini een te grote zuiper (hoe mooi ik die Scrambler ook vind :-*),

een Voxan te onzeker en ik me bij de all-roads als de Stelvio, de Dorsoduro 1200 en de Gran Passo afvraag of ik dat leuk blijf vinden. De Vmax zou ik kunnen verdragen als alledagbike, maar m'n portemonnee niet  ;) . Ach, bij Motoport Hengelo staan er twee Duu's, ik vraag me af of ze ze kwijt raken, misschien over 2, 3 jaar als leuke winkeldochter voor een schaafie over te nemen  ;) . Neem jij de één Bart, neem ik de ander  8)  ;) .

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: CR&S DUU
« Reactie #10 Gepost op: 13 januari 2012, 22:07:56 »
Mooi verhaal en mooi verwoord Jan  8) Tja, dromen moet je blijven behouden...anders word het zo saai  :P
DUU vind ik een geweldige bike maar is voor mij onbetaalbaar  :'( Zoals je zegt, misschien over een paar jaar, als ze er ( hopelijk) niet vanaf kunnen komen  :P
Maar mocht ik toch ooit dat geld kunnen en willen uitgeven....dan word het toch iets anders  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: CR&S DUU
« Reactie #11 Gepost op: 13 januari 2012, 22:21:00 »
Ehm, wat dan, hoor ik nu te vragen?  ;) Je maakt me nieuwsgierig. Of wordt het dan toch de Diavel?
Ik vond deze ook wel mooi, beetje een flat-tracker-uitstraling in een cruiser (Victory Hammerhead):

En zijn versie van de Vmax:


Ik vind de stijl van Sands mooi, niet zo chopper-customachtig, maar race-customs, bruikbaar op de weg en ze rijden ook allemaal, wat ik me bij sommige andere bouwsels die ik in de BT tegen kom - voornamelijk de show-bikes dan - wel afvraag.

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: CR&S DUU
« Reactie #12 Gepost op: 13 januari 2012, 22:48:14 »
Diavel zou prijs technisch denk ik het meest voor de hand liggen  ;) Maar ik denk dat er op dit moment voor mij geen andere motor is dan de MT....of hij is veel te duur, zoals de CR&S  :(
Je had het over dromen....

Toen ik een jaar of 14-15 was zat ik altijd bij mijn 2 ooms, die helemaal gek waren van alles wat uit USA kwam. En bij mijn neef, Gerrit Kuys (helaas overleden), eigenaar van Ledrie en daarvoor van Bike Brothers. Hij importeerde toen jukeboxen, Harleys en USA cars. Mijn ooms hadden samen een Impala en nog wat andere Chevy's.
Ik ben dus min of meer in dat wereldje opgegroeid  8) Ik droomde er toen van om ook ooit eens in het bezit te zijn van zulke mooie dingen. Motor is dan wel geen harley geworden maar die heb ik dus inmiddels 1, jukebox heb ik ook ( '60 AMI K 200) dus 1 ding ontbreekt nog ........en Marcel wil maar niet ruilen  ;D ;D ;D

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: CR&S DUU
« Reactie #13 Gepost op: 14 januari 2012, 00:22:47 »
Diavel zou prijs technisch denk ik het meest voor de hand liggen  ;) Maar ik denk dat er op dit moment voor mij geen andere motor is dan de MT....of hij is veel te duur, zoals de CR&S  :(
Je had het over dromen....

Toen ik een jaar of 14-15 was zat ik altijd bij mijn 2 ooms, die helemaal gek waren van alles wat uit USA kwam. En bij mijn neef, Gerrit Kuys (helaas overleden), eigenaar van Ledrie en daarvoor van Bike Brothers. Hij importeerde toen jukeboxen, Harleys en USA cars. Mijn ooms hadden samen een Impala en nog wat andere Chevy's.
Ik ben dus min of meer in dat wereldje opgegroeid  8) Ik droomde er toen van om ook ooit eens in het bezit te zijn van zulke mooie dingen. Motor is dan wel geen harley geworden maar die heb ik dus inmiddels 1, jukebox heb ik ook ( '60 AMI K 200)  dus 1 ding ontbreekt nog ........en Marcel wil maar niet ruilen  ;D ;D ;D

Haha bart, zeg nooit nooit toch!! :P Maar voorlopig blijft ie nog ff. Jukebox (wurlitzer) heeft bij mij ook een prominent plaatsje in de kamer, nu alleen die ..................! Nog in de schuur  8)
"Silence is better than Bullshit"


kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: CR&S DUU
« Reactie #14 Gepost op: 14 januari 2012, 00:54:46 »
Ik zou voor deze gaan, de Chrysler 300C SRT-8 Hemi:


maar moeders ziet zich niet direct rijden in deze maffiabak naar haar werk.  ;) Dus het blijft een Zafira, al zou ik m'n 2.2 wel willen inruilen voor deze:



Ach, ik rij er momenteel zelden in, dus het maakt niet uit. Maar money no object, dan deze:



Donkervoort D8 GT, een motorfiets op vier wielen. We zijn in een Donkervoort S8AT, met 2-liter Ford met turbo, getrouwd, want ik ben fan van Donkervoort, sinds ik een eerste artikel las in de Autovisie in '85.

Goed, genoeg vierwielers weer.  ;)

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?