Auteur Topic: Moderator  (gelezen 11722 keer)

marco

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 376
    • Bekijk profiel
    • http://mt01.valenkamp.nl
Moderator
« Gepost op: 03 maart 2012, 19:53:27 »
Allen,

vanaf vandaag heb ik versterking gekregen en neemt Wouter (aka Big Smile) de taak op zich als Moderator van dit forum.

Wouter, ik heb er alle vertrouwen in, succes!

Groeten,
Marco

P.S. Voor wie het eventueel niet weet, een forum-moderator heeft als taak het forum waar hij voor is aangesteld in goede banen te leiden.

De moderator heeft onder andere als hulpmiddelen:
  • Het verwijderen van posts/topics
  • Het uitdelen van een forumban
  • Het maken van een sticky-topic
  • Gesloten topics heropenen
  • ...

« Laatst bewerkt op: 03 maart 2012, 20:18:07 door marco »



eddy-mt

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Moderator
« Reactie #1 Gepost op: 03 maart 2012, 19:58:22 »
Succes wouter met je nieuwe taak,en marco bedankt voor je inzet en begeleiding! :D gr eddy
Alles of niets!!!!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Moderator
« Reactie #2 Gepost op: 03 maart 2012, 20:41:35 »
Goed zo, succes Wouter  ;D

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Eagle_MT

  • Gast
Re: Moderator
« Reactie #3 Gepost op: 03 maart 2012, 21:40:14 »
Waar waren de stembussen? Dit is een dictatuur!
All hope is lost...

Eagle_MT

  • Gast
Re: Moderator
« Reactie #4 Gepost op: 03 maart 2012, 22:52:37 »
Inderdaad, want ik voorzie nu al, hoe BS straks 'gaat modereren': "WIJ VAN WC-EEND ADVISEREEN WC-EEND"

Acom

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1041
    • Bekijk profiel
Re: Moderator
« Reactie #5 Gepost op: 03 maart 2012, 22:59:31 »
Dit forum is doomed BS als moderator, Baci als meetstaaf.
En voor de rest lekker slap ouwehoeren.
De groeten iedereen zie jullie als er een toertje is.
The sound of thunder The sound of my heartbeat    MT video's:

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: Moderator
« Reactie #6 Gepost op: 03 maart 2012, 23:45:08 »
Wouter veel succes en wijsheid.

De heer Eagle-MT alias erichevy: het wordt tijd dat je met het spelletje ophoudt.
Ik zal morgen een boekje opendoen met wat voor kleuterklas spelletje jij bezig bent. Tijdens het verwisselen van de personages heb je een steek laten vallen in je haast. Ik ga naar bed.
With blonds more fun.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: Moderator
« Reactie #7 Gepost op: 04 maart 2012, 00:22:36 »
Dit forum is doomed BS als moderator, Baci als meetstaaf.


Als er 1 is die door BS al vaak op z'n nummer gezet is ben ik het wel  :P

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

GJ

  • Gast
Re: Moderator
« Reactie #8 Gepost op: 04 maart 2012, 10:25:39 »
Goeie actie. Dan maar zonder democratie. Wat dit forum op dit moment nodig heeft is een "stevige" leider, iemand die verstand heeft van onze MT, van computers, van accu's, van olie, van whiskey en van espresso machines. Daarnaast moet 'ie ook nog bruggen kunnen bouwen. Blijft er maar één over:
BS!!
Prima keuze van Marco, en hij mag beslissen, Het is per slot van rekening "zijn" forum!!!

marco

  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 376
    • Bekijk profiel
    • http://mt01.valenkamp.nl
Re: Moderator
« Reactie #9 Gepost op: 04 maart 2012, 10:29:16 »
Misschien dan nog een opmerking n.a.v. alle reacties en een enkele boze/verontruste PM; ik sta uiteraard volledig achter deze keuze en neem in deze inderdaad even volledig de 'dictator rol' op me door Wouter als moderator aan te stellen. Dit forum is te klein en simpel voor zoveel gedoe.

Ik ga uit van de persoonlijke ervaring die ik met bepaalde personen heb en heb daarom mijn vertrouwen in Wouter gesteld.

Het idee achter dit forum is voor mij altijd geweest om gepassioneerde MT01 freaks met elkaar te verbinden en een platform te bieden waarop technische info en hulp geboden kan worden. Dat daarbij ook initiatieven zijn ontstaan om met elkaar te toeren en hier en daar wat humor, vind ik alleen maar super!

Een forum vol geleuter is niet mijn doel, dus ook zeker niet een forum vol berichten van volwassen kerels die uit hun stekker gaan tegen elkaar.

Nogmaals, ik hoop op een gezonder forum vanaf nu. Wie zich hier volledig NIET in kan vinden: please be so kind om je even netjes af te melden. Mocht ik ondanks het ontbreken van een afmelding in de gaten hebben dat iemand zich blijft verzetten tegen de forum huisregels, verwijder ik dat account onherroepelijk.

Groeten,
Marco

ArtStudioG

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 867
    • Bekijk profiel
Re: Moderator
« Reactie #10 Gepost op: 04 maart 2012, 10:31:22 »
Bedankt Marco en succes Wouter.
Wat een slap gelul over verkiezen en democratie ... ik ben al heel blij dat iemand het wil overnemen en - mijns inziens - dat met de nodige integriteit zal doen.
Wie hier niet mee akkoord gaat kan ten allen tijde vertrekken. Zo is "onze originele Bulldog-site" ook verdeeld in twee verschillende sites al liep de discussie daar niet zo hoog op en was het meer een geldkwestie.
Wouter, mij heb je al mee en hopelijk komen we terug tot de essentie van dit forum: info over de MT doorweven met wat fun ... eigenlijk gewoon wat leesvoer en ontspanning en van tijd tot tijd een uitstapje onder mekaar.
I rest my case.
G.
Klik hier voor mijn motorgeschiedenis:
http://www.bikepics.com/members/artstudiog/05mt01/

Acom

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1041
    • Bekijk profiel
Re: Moderator
« Reactie #11 Gepost op: 04 maart 2012, 12:54:12 »
Misschien dan nog een opmerking n.a.v. alle reacties en een enkele boze/verontruste PM; ik sta uiteraard volledig achter deze keuze en neem in deze inderdaad even volledig de 'dictator rol' op me door Wouter als moderator aan te stellen. Dit forum is te klein en simpel voor zoveel gedoe.

Ik ga uit van de persoonlijke ervaring die ik met bepaalde personen heb en heb daarom mijn vertrouwen in Wouter gesteld.

Het idee achter dit forum is voor mij altijd geweest om gepassioneerde MT01 freaks met elkaar te verbinden en een platform te bieden waarop technische info en hulp geboden kan worden. Dat daarbij ook initiatieven zijn ontstaan om met elkaar te toeren en hier en daar wat humor, vind ik alleen maar super!

Een forum vol geleuter is niet mijn doel, dus ook zeker niet een forum vol berichten van volwassen kerels die uit hun stekker gaan tegen elkaar.

Nogmaals, ik hoop op een gezonder forum vanaf nu. Wie zich hier volledig NIET in kan vinden: please be so kind om je even netjes af te melden. Mocht ik ondanks het ontbreken van een afmelding in de gaten hebben dat iemand zich blijft verzetten tegen de forum huisregels, verwijder ik dat account onherroepelijk.

Groeten,
Marco
Dit is aardig wat er nu aan de hand is. Het is door meerdere hier op het forum opgemerkt en voorgelegd, in de form van uitdagen extra overdreven een end heen kletsen. Die boodschappen worden niet gezien of ze willen het niet zien ;)

Erichevy = EagleMT ik ben zo benieuwd naar jou boekwerk Jo ::) :-X
Waarom zou Eric een account erbij nemen? als het is om wat aan Bart kwijt te kunnen, daar doet hij nu ook niet heel moeilijk over.
Dit had ik niet verwacht meneer de Cock. ;D


Ik heb je berichtje gelezen Lage Giering... En het is ook niet om dat jij er bent De Tering.
The sound of thunder The sound of my heartbeat    MT video's:

Acom

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1041
    • Bekijk profiel
Re: Moderator
« Reactie #12 Gepost op: 04 maart 2012, 13:02:48 »
Het begint alle bij met een E ;)
Eric verman je is man, laat je niet in een hoekie duwen door die Eagle ;D
The sound of thunder The sound of my heartbeat    MT video's:

mt01nijmegen

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 139
    • Bekijk profiel
Re: Moderator
« Reactie #13 Gepost op: 04 maart 2012, 15:36:35 »
ik weet niet wat er allemaal gebeurd is hier op het forum maar wat ik zo snel gelezen heb lijkt het of ik terug in de kleuter klas ben .
jammer !!!!!
Wouter mijn zegen heb je maak er iets moois van en dat de keuze van marco op jou is gevallen maakt mijn niets uit iemand moet het toch zijn tijd erin stoppen en dat jij daar voor open staat is alleen maar goed .dit forum is gemaakt door marco en hij heeft het recht om te doen en laten wat hij wil ermee ongeacht wat andere ervan vindt
succes ernst
ernst

mt01nijmegen

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 139
    • Bekijk profiel
Re: Moderator
« Reactie #14 Gepost op: 04 maart 2012, 18:33:34 »
moet ik dan alle tropic af gaan om erwat van te zeggen dan ?
ik heb het gevoel dat jij zeer grote voeten heb jij bent zo snel op je teentjes getrapt ps met mijn opmerking sprak ik niemand persoonlijk aan maar blijkbaar voel jij je wel aangesproken jammer
ernst