hallo daar allemaal
op een mooie zondag middag..........
jongens wat zijn we nu allemaal aan het doen , in plaats dat we het hebben over onze verschrikkelijk mooie ,brute lekkerkloppend , herriemakende monster allias kodo en wat daar bij hoort , drank ,vrouwen (onze vrouwen
) , uitjes
auto's ,boten , horloges , muziek en wat al niet meer bij mannen hoort.
wat is het leven toch mooi hé krijgen we er weer zin in mannen!!!!!!!!!!!!
we lijken wel een stel wijven.
geloof dat iedereen nu wel wat er over heb gezegd.
Zal zeggen laten we lekker door gaan met lol maken , even opnieuw voorstellen ,goed plan, met de eerste zonnestralen met ze alle naar Bloemendaal aan zee ,naar strandtent woodstock (vallen wij ouwe hippies niet op) en lekker losgaan.
Ben natuurlijk 1 van de laatste tot de groep maar heb tot nu alleen maar lol
met de motor en de mensen die ik tot nu toe heb ontmoet (nu maak ik altijd lol want nogmaals leven is te mooi)
deze hebben hun yamaha hart op de goede plek als ik het wel begrijp gaat het om 1 stoorzender........... lekker laten ,
niet reageren gewoon er overheen lullen
marcel even goed luisteren nu .....kopen dat ding en snel een beetje die van mij is ook bijna klaar denk nog een klein maandje dus even doorzoeken en lekker knallen vind je een toffe peer (heb ik je maar 1 keer gezien bij bart moet je nagaan)
,en met mij zeker meer dus komt allemaal goed.
en die plusjes en minnetjes ...ook zo iets !!!!!!!!!!!!! misschien gewoon weglaten
nogmaals voorstellen geen probleem ...........heb zo meteen als het goed is weer een totaal andere motor
dus een mooi moment ook een foto van me vrouw en kinderen?
jongelui een fijne zondag middag
groetjes rene (bubbadog)