Auteur Topic: "Wat heb je vandaag gedaan" topic  (gelezen 1091977 keer)

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #2220 Gepost op: 06 mei 2016, 22:30:53 »
Ik mis ze niet dat Helmelvaart weekend. Wij rijden gewoon het Hemelvaart weekend met de hele familie in Luxemburg.
Klein Hotelletje geboekt met een geweldige keuken, routes van twee jaar geleden wat aangepast, goed weer besteld en inmiddels zijn de slechte stukken weg ook van nieuw asfalt voorzien. Wij vermaken ons prima ;D
Morgen gaan we de lekkerste pitza in Luxemburg scoren! 8)

Dan een geweldig weekend toegewenst.

Ik heb nog geen meter gereden dit jaar.
Bart heeft een nieuw matje gestuurd, zondag matje wisselen, nog wat zuur uit de accu halen en dan een proefritje maken, tussen de moederdag-perikelen. Kijken of ie zin heeft in een nieuw seizoen. ;)
With blonds more fun.

rommel

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 185
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #2221 Gepost op: 08 mei 2016, 20:54:34 »
vandaag van terugkomst uit de eifel, nog forumlid ontmoet, vond het in eerste instantie niet zo leuk, omdat het oom agent op de motor was, die ons aan de kant zette  >:(. totdat hij zijn helm afdeed  ;)
« Laatst bewerkt op: 08 mei 2016, 21:23:07 door rommel »

Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #2222 Gepost op: 08 mei 2016, 21:03:01 »
vandaag van terugkomst uit de eifel, nog forumlid ontmoet, vond het in eerste instantie niet zo leuk, omdat het oom agent op de motor was, die ons aan de kant zette  >:(. totdat hij zijn helm afdeed  ;) was ff leuk Zap.


Ik weet van niets..........
I'd rather be riding

Tartofraiz

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #2223 Gepost op: 09 mei 2016, 11:05:58 »
Een nieuw verfje  8)


Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #2224 Gepost op: 09 mei 2016, 11:07:10 »
Komt bekend voor.......had Wulf van de Donnermeisters geen Gulf MT ?
I'd rather be riding

Tartofraiz

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #2225 Gepost op: 09 mei 2016, 11:10:44 »
Dat weet ik niet. Ik heb er nooit een gezien.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #2226 Gepost op: 09 mei 2016, 13:48:54 »
Die van Robert ( Wulf) was inderdaad een Gulf MT, maar dan zelfs met roestvlekken gespoten.


Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #2227 Gepost op: 09 mei 2016, 19:55:02 »
De tank vol gegooid, de banden opgepompt ;), de 5,5j velg achter met de 190 band erop. De band stond wat bol, hetzelfde effekt als 190/55 op de orginele velg.
Vandaag het eerste ritje gemaakt naar het vertrouwde Luxemburg.  Aan het eind van de rit deed het achterwerk behoorlijk pijn. Dat wordt nog enkele oefenritjes maken voor het EOD, anders red ik het rondje UK niet.
With blonds more fun.

Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #2228 Gepost op: 09 mei 2016, 23:34:51 »
Denk maar aan je remschijfslot, anders kom je nog niet eens uit je garage  :P ::)
I'd rather be riding

big bore

  • Fly weight poster
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #2229 Gepost op: 10 mei 2016, 00:28:52 »
Mooie kleuren van Gulf, op het werk hebben we op speciaal verzoek ook deze kleuren gebruikt. Wel ietje meer verf gebruikt.
                 http://www.yacht-riviera.com/en/heesen-yacht-37m-gulf.html


     
   

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #2230 Gepost op: 10 mei 2016, 20:02:37 »
Denk maar aan je remschijfslot, anders kom je nog niet eens uit je garage  :P ::)

The day after: alcohol maakt meer kapot dan je denkt.  ;)





« Laatst bewerkt op: 10 mei 2016, 20:31:05 door eliminator 44 »
With blonds more fun.

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #2231 Gepost op: 10 mei 2016, 20:19:09 »
De tank vol gegooid, de banden opgepompt ;), de 5,5j velg achter met de 190 band erop. De band stond wat bol, hetzelfde effekt als 190/55 op de orginele velg.
Vandaag het eerste ritje gemaakt naar het vertrouwde Luxemburg.  Aan het eind van de rit deed het achterwerk behoorlijk pijn. Dat wordt nog enkele oefenritjes maken voor het EOD, anders red ik het rondje UK niet.

Nu kan je natuurlijk beter een 180/55 achter monteren op een 5,5J velg. Dat gaat een stuk gemakkelijker sturen!  ;)

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #2232 Gepost op: 10 mei 2016, 20:28:06 »
De tank vol gegooid, de banden opgepompt ;), de 5,5j velg achter met de 190 band erop. De band stond wat bol, hetzelfde effekt als 190/55 op de orginele velg.
Vandaag het eerste ritje gemaakt naar het vertrouwde Luxemburg.  Aan het eind van de rit deed het achterwerk behoorlijk pijn. Dat wordt nog enkele oefenritjes maken voor het EOD, anders red ik het rondje UK niet.

Nu kan je natuurlijk beter een 180/55 achter monteren op een 5,5J velg. Dat gaat een stuk gemakkelijker sturen!  ;)

Natuurlijk, maar die oude band had nog flink wat profiel, ook de voorband,  vond ik zonde van de euro's.
Hij ging anders goed door de bochten, scheelt natuurlijk wel als de banden eens opgepompt zijn. ;)
« Laatst bewerkt op: 10 mei 2016, 20:47:58 door eliminator 44 »
With blonds more fun.

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #2233 Gepost op: 10 mei 2016, 21:08:14 »
De tank vol gegooid, de banden opgepompt ;), de 5,5j velg achter met de 190 band erop. De band stond wat bol, hetzelfde effekt als 190/55 op de orginele velg.
Vandaag het eerste ritje gemaakt naar het vertrouwde Luxemburg.  Aan het eind van de rit deed het achterwerk behoorlijk pijn. Dat wordt nog enkele oefenritjes maken voor het EOD, anders red ik het rondje UK niet.

Nu kan je natuurlijk beter een 180/55 achter monteren op een 5,5J velg. Dat gaat een stuk gemakkelijker sturen!  ;)

Natuurlijk, maar die oude band had nog flink wat profiel, ook de voorband,  vond ik zonde van de euro's.
Hij ging anders goed door de bochten, scheelt natuurlijk wel als de banden eens opgepompt zijn. ;)

O, gaat dus om de prijs...... Ik heb nog een nieuw setje Bridgestones Battlax BT021 liggen in jouw maten,
120/70ZR17 en 180/55ZR17, je mag ze voor weinig overnemen.  ;)

Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #2234 Gepost op: 10 mei 2016, 21:46:25 »
De tank vol gegooid, de banden opgepompt ;), de 5,5j velg achter met de 190 band erop. De band stond wat bol, hetzelfde effekt als 190/55 op de orginele velg.
Vandaag het eerste ritje gemaakt naar het vertrouwde Luxemburg.  Aan het eind van de rit deed het achterwerk behoorlijk pijn. Dat wordt nog enkele oefenritjes maken voor het EOD, anders red ik het rondje UK niet.

Nu kan je natuurlijk beter een 180/55 achter monteren op een 5,5J velg. Dat gaat een stuk gemakkelijker sturen!  ;)

Natuurlijk, maar die oude band had nog flink wat profiel, ook de voorband,  vond ik zonde van de euro's.
Hij ging anders goed door de bochten, scheelt natuurlijk wel als de banden eens opgepompt zijn. ;)

O, gaat dus om de prijs...... Ik heb nog een nieuw setje Bridgestones Battlax BT021 liggen in jouw maten,
120/70ZR17 en 180/55ZR17, je mag ze voor weinig overnemen.  ;)

Het gaat om the looks.

Je gaat toch niet met een 180 rijden.
Ik vind een 190/55 al niet uitzien......... :P
I'd rather be riding