Auteur Topic: "Wat heb je vandaag gedaan" topic  (gelezen 1084667 keer)

MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #105 Gepost op: 14 mei 2012, 07:58:08 »
Vandaag voor het eerst rondje gereden Met de standaard killers in de DAMS 8) Klinkt eigenlijk nog beter dan zonder, zonder killers klinken ze scheller, met killer klinkt het heerlijk donker  en laag. Na het eiffel weekend ook maar is wat experimenteren met de bijgeleverde set variabele db killers.

grtzz marcel

hmm dat moet ik dan eens proberen.. nooit gedaan. is dat overigens gewoon induwen of meer?
worden ze behalve lager van toon ook veel stiller, of scheelt het niet zo veel?

Ze worden wel wat stiller, maar vooral minder schreeuwerig, maar zoals ik zei lekker laag en zwaar 8) Het is inderdaad gewoon de killers er in schuiven, en borgen met de bijgeleverde boutjes (vergeet de loctite niet ;) )

grtzz marcel
"Silence is better than Bullshit"


MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #106 Gepost op: 20 mei 2012, 22:03:52 »
Zo ook weer terug van een weekendje eiffel, heerlijk weer gehad, één verzuip buitje gehad op de vrijdag :P
De kilometerstand van de MT is in deze vier dagen weer verdubbeld 8) 8).
En van de week weer behoorlijk wat schoon te maken :(, pff wat ziet de bike er uit met een compleet insecten kerkhof wat is meegelift uit duitsland, regen, zand, duitse bagger, vermengd met kettingvet enzo, mm heerlijk ;D

grtzz marcel




"Silence is better than Bullshit"


eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #107 Gepost op: 22 mei 2012, 20:44:22 »
Ik vind nergens of dit topic uitsluitend over de motor moet gaan.

Vandaag enkele uren het lijmsnuif effekt gehad.
Ik had de onderkant van m'n oldtimer-busje gespoten met unterbodenschutz/bodycoat in de garage.
Enkele uren het gevoel in het bolletje alsof je aan de drank bent geweest. ;D
With blonds more fun.

Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #108 Gepost op: 22 mei 2012, 21:38:57 »
haha, pas maar op dat die 44 niet in een 666 veranderd.

Mooie foto's marcel. Vooral die 1e  ;)
I'd rather be riding

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #109 Gepost op: 22 mei 2012, 21:58:58 »
Vandaag en gisteren weer op de motor naar m'n werk geweest. Dokter vond het wel weer verantwoord me los te laten op de maatschappij. Beter weer dan dit kan haast niet  8) . Kunnen we niet een beetje bewaren voor 3 juni? ;)

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #110 Gepost op: 22 mei 2012, 22:00:54 »
Beter weer dan dit kan haast niet  8) . Kunnen we niet een beetje bewaren voor 3 juni? ;)

Greetz, kowalski.

Komend weekend is lang en ze geven dit weer aan ;) Denk dat ik wel op de MT zal zitten.

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #111 Gepost op: 23 mei 2012, 07:02:02 »
Vandaag voor het eerst rondje gereden Met de standaard killers in de DAMS 8) Klinkt eigenlijk nog beter dan zonder, zonder killers klinken ze scheller, met killer klinkt het heerlijk donker  en laag. Na het eiffel weekend ook maar is wat experimenteren met de bijgeleverde set variabele db killers.

grtzz marcel

hmm dat moet ik dan eens proberen.. nooit gedaan. is dat overigens gewoon induwen of meer?
worden ze behalve lager van toon ook veel stiller, of scheelt het niet zo veel?

Ze worden wel wat stiller, maar vooral minder schreeuwerig, maar zoals ik zei lekker laag en zwaar 8) Het is inderdaad gewoon de killers er in schuiven, en borgen met de bijgeleverde boutjes (vergeet de loctite niet ;) )

grtzz marcel

vandaag de eerste keer sinds ik hem heb de db killers erin gezit, retourke naar mijn werk (35 enkel) met de mt-01 ipv bmw omdat ik hem eens wou testen... vond het echt niks met db killers, veel stiller, inclusief de diepe zware klappen en bass. realiseer me steeds meer hoe essentieel het geluid is voor de rijervaring. db killers gaan er direct weer uit voorgoed :-)

MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #112 Gepost op: 23 mei 2012, 07:04:56 »
Ik vind nergens of dit topic uitsluitend over de motor moet gaan.

Vandaag enkele uren het lijmsnuif effekt gehad.
Ik had de onderkant van m'n oldtimer-busje gespoten met unterbodenschutz/bodycoat in de garage.
Enkele uren het gevoel in het bolletje alsof je aan de drank bent geweest. ;D

Hoeft ook niet Jo ;), is helemaal algemeen 8)

Enne lekker he die coating, ben na het doen van de mustang ook 3 dagen high geweest ;D

grtzz marcel
"Silence is better than Bullshit"


MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #113 Gepost op: 23 mei 2012, 07:09:30 »
Vandaag voor het eerst rondje gereden Met de standaard killers in de DAMS 8) Klinkt eigenlijk nog beter dan zonder, zonder killers klinken ze scheller, met killer klinkt het heerlijk donker  en laag. Na het eiffel weekend ook maar is wat experimenteren met de bijgeleverde set variabele db killers.

grtzz marcel

hmm dat moet ik dan eens proberen.. nooit gedaan. is dat overigens gewoon induwen of meer?
worden ze behalve lager van toon ook veel stiller, of scheelt het niet zo veel?

Ze worden wel wat stiller, maar vooral minder schreeuwerig, maar zoals ik zei lekker laag en zwaar 8) Het is inderdaad gewoon de killers er in schuiven, en borgen met de bijgeleverde boutjes (vergeet de loctite niet ;) )

grtzz marcel

vandaag de eerste keer sinds ik hem heb de db killers erin gezit, retourke naar mijn werk (35 enkel) met de mt-01 ipv bmw omdat ik hem eens wou testen... vond het echt niks met db killers, veel stiller, inclusief de diepe zware klappen en bass. realiseer me steeds meer hoe essentieel het geluid is voor de rijervaring. db killers gaan er direct weer uit voorgoed :-)

Okee, zo ervaar ik het niet, misschien klinkt elk setje dams weer anders, blijft tenslotte een handmade product. Diegene die afgelopen weekend in de eiffel achter mij reed had het toch over de oorverdovende dreunen als ik lekker aan het gas hing, en over de heerlijke klappen bij het dichtdraaien van het gas. 8)
Moeten we de mt's maar eens naast elkaar vergelijken de 3e juni ;)
"Silence is better than Bullshit"


kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #114 Gepost op: 25 mei 2012, 23:16:08 »
Vandaag eindelijk een zomerbroek gekocht: de Lindstrands Curtis, vorig jaar testwinnaar bij Motoplus en voor een schappelijke prijs. En wonder boven wonder zit er dezelfde rits op als op mijn leren broek, waardoor ik ook mijn leren jack er aan kan vastritsen. Helaas waren de zomerschoenen die ik wilde helemaal uitverkocht, maar daar gaan we morgen voor verder zoeken. Tenminste, als mijn computer op tijd wordt gefixt bij Informatique. Die wilde vanavond helemaal niks meer >:(, waarschijnlijk kapotte voeding o.i.d. We horen het wel, morgen vroeg op en om negen uur ter plekke zijn ::) .

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

bubbadog

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 401
  • Bubbadog
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #115 Gepost op: 26 mei 2012, 10:59:09 »
WAT HEB IK GEDAAN DE LAATSTE DAGEN!!!!!

sorry jongens maar de laatste tijd weinig laten horen komt door het onverwachte mooie weer !

laatste motordag vorige week zondag ,in de middag op het MT-tje gestapt met moeders achterop.
na gelang de middag voobij ging werd het mooier en mooier .
reed lekker langs het westeinde en brassemmer plassen , zag ik al de eerst bootjes op het water.
ja dus s avonds thuis gekomen bootje aan geslingerd en  vanaf de maandag alleen maar bootje gepakt.
dus weinig motor verhalen maar heb hier en daar belooft om van het weekend met ze te gaan rijden. :D
alleen gaan die weer lopen zeuren of ze op het bootje mogen ;) dilemma's..........

verder zijn de knipperlichtjes binnen

dus lekker van de week in het zonnetje een beetje knutselen

dit voor nu en iedereen een goed Pinksteren toegewenst

bubba


zo iets.........

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #116 Gepost op: 26 mei 2012, 11:06:17 »
Zo, computer gefixt: kapotte aan-/uitschakelaar, kwam niet meer terug in de startstand, garantiewerk. En vervolgens maar even bij HvW in Zoetermeer langsgegaan: Alpinestars Fastlane gescoord in mijn maat (laatste paar in de winkel zo te zien  ???) en die wilde ik graag hebben. Goedhart had ze dus niet meer - schijnen weg te vliegen, die schoenen, staan tot volgend seizoen in de backorder :P - en Hans van Wijk gelukkig wel. Kwam er toch langs en ging in 1 moeite door. Vanmiddag effe endje rijden en anders maandag wel. Fijne Pinksteren iedereen!

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #117 Gepost op: 28 mei 2012, 20:11:58 »
Vandaag heerlijk met de boot door de alkmaarsche wateren rondgevaren, grachtjes, singles in en rond het centrum, en lekker richting het alkmaarder meer. Heerlijk daggie met het gezin genoten.
"Silence is better than Bullshit"


bubbadog

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 401
  • Bubbadog
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #118 Gepost op: 28 mei 2012, 22:06:02 »
he marcel..............

kunnen we mekaar een handje geven
gisteren de hele middag op de MT met wat mede Mt ers  rond het IJsselmeer getuft  ;)
sorry man waren bijna vergeten foto's te maken dus op het laatste moment..... maar zonder jou!!!!!!!!
na deze stop ging Max ook zijn kant op ,dus die hebben we nog net mee kunnen nemen.


hosting images

en vandaag ook op de boot wezen dobberen
maar als ik eerlijk ben had ik het beter andersom kunnen doen
er stond bij ons een frisse wind ( ringvaart ten hoogte van Haarlem) , op het bootje dus af en toe het kajuit in.
gisteren dus smelten met die 1700 cc tussen de benen

en  nu ...........Pinksteren weer bijna voorbij ,beetje pinkpop volgen met een bord op schoot

morgen weer aan de bak


zo iets.........

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #119 Gepost op: 28 mei 2012, 22:31:42 »
Vandaag met Bikkel, Wout en wat vrienden lekker de Veluwe doorkruist. Wat was het druk met voetgangers, skeeleraars, fietser, ligfietsers, medemotorrijders en auto's in alle soorten, maten en leeftijden. :o Heerlijke dag geweest en een mooie opmaat voor volgende week zondag. 8) Al hou ik m'n hart vast voor het weer, komende week. Leuke route gereden in zeer prettig gezelschap, wat wil een mens nog meer? Nieuwe broek en schoenen zijn goedgekeurd. ;)

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?