Auteur Topic: "Wat heb je vandaag gedaan" topic  (gelezen 1090246 keer)

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #150 Gepost op: 15 juni 2012, 17:41:48 »
Vandaag ff op en neer naar Lilienthal gereden  :o Leuk hebbedingetje opgehaald, wel zwaar en groot overigens, paste maar net in mijn bus ;D :P
http://www.ebay.nl/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150834659574

Staan filmpjes op die ik nog nooit heb gezien  8) Zet hem denk ik op mijn werk in het kantoor.....hele dag MT kijken  ;D

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #151 Gepost op: 15 juni 2012, 17:42:41 »
Je bent goed GEK  :P
I'd rather be riding

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #152 Gepost op: 15 juni 2012, 17:50:12 »
Wist ik al  :P  ;D Vooral MT gek  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #153 Gepost op: 16 juni 2012, 18:03:06 »
gisteren mijn tweede motor (die ik al een vijftal jaar had, nog uit mijn 25kw verleden) verkocht aan een nederlander in zeeland, de bmw f650 is dus weg en voor mijn part komt er, ondanks dat sommige van hun modellen, als ze werken, best toffe bakken zijn, toch waarschijnlijk niks duits tweewieler geweld meer.

nu dus als enige motor de mt01 overgehouden, word wat aanpassen om geen topkoffer te hebben, geen abs, geen handvatverwarming, ook in de winter, maarja. karakter eh.

fijn weekend allemaal

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #154 Gepost op: 16 juni 2012, 19:43:45 »
vandaag vakantie geboekt   ;D We gaan natuurlijk weer met de auto, trailer en de motoren  8) Dit jaar naar hautes Alpes, Barcelonnette om precies te zijn! Vlakbij Lac de serre Poncon en Gorges du verdon zullen we ook wel weer doen  8)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #155 Gepost op: 16 juni 2012, 19:57:58 »
Barcelonnette, hoogste dorp in Frankrijk.......

Wilde er ook naar toe in 2011, helaas. Volgende keer.

« Laatst bewerkt op: 16 juni 2012, 20:12:55 door Zap »
I'd rather be riding

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #156 Gepost op: 16 juni 2012, 20:50:08 »
gisteren mijn tweede motor (die ik al een vijftal jaar had, nog uit mijn 25kw verleden) verkocht aan een nederlander in zeeland, de bmw f650 is dus weg en voor mijn part komt er, ondanks dat sommige van hun modellen, als ze werken, best toffe bakken zijn, toch waarschijnlijk niks duits tweewieler geweld meer.

nu dus als enige motor de mt01 overgehouden, word wat aanpassen om geen topkoffer te hebben, geen abs, geen handvatverwarming, ook in de winter, maarja. karakter eh.

fijn weekend allemaal
Hé Ward, een Zeeuw uit Zeeuws-Vlaanderen of nog een eilandje of wat naar boven?  ;) Kom zelf oorspronkelijk uit Burgh-Haamstede (Schouwen-Duiveland), dus was even nieuwsgierig.  8)

Ik zou voor een Quick-Lock tas gaan op je tank en eventueel een losse tas op je passagiersplek, als dat niet genoeg is. Vind zelf een topkoffer een makkelijk, maar zeer onesthetisch kreng op je MT (of welke motor eender).

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #157 Gepost op: 17 juni 2012, 02:14:59 »
gisteren mijn tweede motor (die ik al een vijftal jaar had, nog uit mijn 25kw verleden) verkocht aan een nederlander in zeeland, de bmw f650 is dus weg en voor mijn part komt er, ondanks dat sommige van hun modellen, als ze werken, best toffe bakken zijn, toch waarschijnlijk niks duits tweewieler geweld meer.

nu dus als enige motor de mt01 overgehouden, word wat aanpassen om geen topkoffer te hebben, geen abs, geen handvatverwarming, ook in de winter, maarja. karakter eh.

fijn weekend allemaal
Hé Ward, een Zeeuw uit Zeeuws-Vlaanderen of nog een eilandje of wat naar boven?  ;) Kom zelf oorspronkelijk uit Burgh-Haamstede (Schouwen-Duiveland), dus was even nieuwsgierig.  8)


Ik zou voor een Quick-Lock tas gaan op je tank en eventueel een losse tas op je passagiersplek, als dat niet genoeg is. Vind zelf een topkoffer een makkelijk, maar zeer onesthetisch kreng op je MT (of welke motor eender).

Greetz, kowalski.

héla mister kowalski

Een zeeuw uit .. hmm kloosterzande ofzoiets? Vlak bij Hult net boven Antwerpen, hij sprak meer vlaams dan nederlands maar was wel een nederlander.

 een quick lock heb ik al (giga groot is hij echter niet), prima voor dag  trips, en een rol op de passagierszit voor reizen ook, maar gewoon op en neer naar mijn studentenjob (35 enkel) is het tof dat je je helm, handschoenen en slot in de koffer kan smijten ipv op een of andere weinig beschermde locatie in de fabriek achter te laten (een kastje heb ik niet)..

maar goed, mee leren leven eh. of op termijn miss een dikke scooter erbij (dat maakt het contrast met de mt01 ook weer groter, dan worden die kilometers nog plezanter :-))


eddy-mt

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #158 Gepost op: 17 juni 2012, 14:49:17 »
Das leuk baci welke tyd ben je daar,ik zit ook in Frances met de bike! Gr. Eddy
Alles of niets!!!!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #159 Gepost op: 17 juni 2012, 17:02:05 »
16-7 gaan we weg en blijven daar minstens 10 dagen  ;) Zaza (Claude) die ik ken van het Franse forum en ook al 2 keer ontmoet heb, zit in die periode ook bij Lac du Serre Poncon  ;D

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #160 Gepost op: 17 juni 2012, 21:59:11 »
Ben net terug uit Frankrijk, na een klein "accident". Een van m'n teennagels stond aan de achterkant (nagelriemkant), zo'n 4- 5mm omhoog :-\ Heb de boel maar zo goed mogelijk in mekaar gedrukt en ben naar huis gekomen. Nu maar afwachten wat gaat gebeuren.
Lees ook nog dat m'n beste vriend van het Franse forum overleden is (kanker). shit happens.
Vrijdag een begrafenis.
With blonds more fun.

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #161 Gepost op: 18 juni 2012, 06:37:58 »
Beste,

Ik denk dat jullie een fijne rit hebben gehad vandaag, kan niet anders met allemaal mt-01 eigenaars onder mekaar.

Toch ben ik het hier op het forum beu, de informatie die er te vinden is is erg verrijkend en moeilijk elders te vinden, dus ik zal daarvoor zeker nog af en toe passeren, maar voor de rest is er op het forum geen eenheid.

Er zijn hier duidelijk de die-hards, die vermoedelijk mekaar al jaren kennen en heel actief zijn, en degene die dat niet zijn zoals mij. Echter, dit is het enige forum waar ik me als niet die-hard zo ONWELKOM voel en na bijna 2 jaar nog altijd niet geaccepteerd lijk te zijn, zonder dat ik daar enige reden voor zie. Ik post regelmatig, reageer wanneer mogelijk en passeer erg vaak op het forum. Toch doen hier bepaalde mensen er echt alles aan om de nieuwelingen kost wat kost buiten de harde kern te houden en dat ben ik KOTS beu. Al de communicatie gebeurt op twee niveaus, die tussen de vaste waarden, en die tussen de outsiders die af en toe misschien een reactie mogen verwachten van een enkeling. Heel erg spijtig moet ik zeggen, echt waar.

Vandaar..

Ach, misschien ligt het ook wel aan het verschil tussen mijn leeftijd (een jonge twintiger) en de daar toe behorende perceptie en die van jullie, toch gemiddeld veertigers.



Succes ermee, geniet van jullie MT01's.

Mvg.

W.
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2012, 06:48:11 door fujin »

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #162 Gepost op: 18 juni 2012, 06:45:39 »
Spijtig, ik had gehoopt dat je het nog een kans wou geven. Helaas. Ik begrijp je standpunt, maar denk dat het waarschijnlijk ook aan de door jouw genoemde perceptie zal liggen. :-\ Mocht je vragen hebben, je kan me altijd PB-en.

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

lage giering

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 973
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #163 Gepost op: 18 juni 2012, 08:51:48 »
Ben net terug uit Frankrijk, na een klein "accident". Een van m'n teennagels stond aan de achterkant (nagelriemkant), zo'n 4- 5mm omhoog :-\ Heb de boel maar zo goed mogelijk in mekaar gedrukt en ben naar huis gekomen. Nu maar afwachten wat gaat gebeuren.
Lees ook nog dat m'n beste vriend van het Franse forum overleden is (kanker). shit happens.
Vrijdag een begrafenis.

balen yo, gecondoleert met je maat. :(

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #164 Gepost op: 18 juni 2012, 10:34:23 »
Sorry Jo, volledig gemist, je bericht boven fujin's. Gecondoleerd! Ik had, geloof ik, hier al eerder iets over gelezen op het forum.

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?