Auteur Topic: "Wat heb je vandaag gedaan" topic  (gelezen 1084543 keer)

Ullie

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 393
    • Bekijk profiel
    • http://www.ratatosk.nl
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #165 Gepost op: 18 juni 2012, 12:31:33 »
@Fujin:
Jammer. Maar zoals we gisteren tijdens de klein comitétour ook besproken hebben: het staat een ieder vrij om niet in te loggen of langs te komen op het forum. Echter, wat mij betreft mag dat zonder een dergelijke fulminatie en conclusies. Jouw geVOEL kan ik natuurlijk niet ter discussie stellen, simpelweg omdat JIJ het zo voelt. Maar mijn beeld is dat het in de offline wereld net zo werkt als hier op het forum. Je sluit je aan bij een groep, past je aan aan de geldende mores en dan word je vanzelf opgenomen. En het is volgens mij logisch dat mensen die elkaar (offline) kennen elkaar anders benaderen dan mensen die elkaar niet kennen. Nogmaals, geen enkel verwijt naar jou. Haal hier wat je wil halen, breng wat je wil brengen op een normale manier en we zijn en blijven even goede vrienden. Lijkt me in die hoedanigheid overigens wel goed om jouw emesis in het vervolg niet te delen.

Citaat
Lees ook nog dat m'n beste vriend van het Franse forum overleden is (kanker). shit happens.
Vrijdag een begrafenis.
@Jo: Sterkte met het fysiek ongemak, maar vooral gecondoleerd! (ineens worden alle andere mesenlijke issues weer enorm relatief na zo'n bericht)
Kododododododododododo

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #166 Gepost op: 18 juni 2012, 18:59:53 »
Beste Fuijn,

ik wil mij toch niet onder de 40+ laten inschalen . maar ik begrijp wel jou standpunt ik boven nu een ± 7 maanden lid van het forum en ik kan niet anders concluderen dat het geen echt open forum is. ook ik heb de eerste 4 maanden gedacht van wat de ------ is dit.

je kwam ook wel net op een hectisch moment het forum binnen Julian  :(
Ik begrijp het standpunt van Fujin overigens  niet....maar zoals Ullie al aangeeft, het is ZIJN gevoel en dat kun je niet betwisten en moet je respecteren! Ik heb dat gevoel gelukkig nooit gehad, ook niet toen ik 2½ jaar geleden als nitwit mezelf registreerde en later recordhouder "minnetjes" was  ;D :P

@ Ullie, ik heb ooit eens 2 jaar Latijns gehad op het gymnasium.....maar moest er nu toch het woordenboek bij halen  :-[ ;D ;D ;D

@ Jo, ik kende Olaf niet persoonlijk, helaas. Wel een aantal keer mail contact gehad en toen ik bij onze wederzijdse vrienden Pascal, Anne, Pat en Adrienne in Frankrijk was kon hij helaas niet  :( Jammer, had hem graag eens ontmoet, leek me een super leuke vent  :'(
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2012, 19:08:17 door Baci »

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #167 Gepost op: 18 juni 2012, 22:59:10 »


Maar nu ik al 4 leden van het forum heb mogen ontmoeten. moet ik toch ook wel toegeven dat het geschikte kerels zijn, en ik een andere visie heb gekregen van het forum.



Tweede alinea ;D Nice to meet you too Julian  ;D

BTW, waar lag het nou aan??? Lambdasonde ?
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2012, 23:01:07 door Baci »

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #168 Gepost op: 20 juni 2012, 19:44:05 »
Beste,


Toch ben ik het hier op het forum beu, de informatie die er te vinden is is erg verrijkend en moeilijk elders te vinden, dus ik zal daarvoor zeker nog af en toe passeren, maar voor de rest is er op het forum geen eenheid.
 

Ik snap je reactie niet. Er zijn een handvol mensen die elke dag posten (zeveren), anderen die regelmatig wat van zich laten horen en sommigen hoor je bijna nooit en toch maken die mensen een indruk dat ze zich thuisvoelen als we een ritje samen maken.
Het is jouw gevoel, en daar kunnen wij niks aan veranderen, maar ik denk onterecht.
We zoeken nog iemand die een toertocht wil organiseren in Belgi"e dit jaar, kun je gelijk kennis maken met een deel van de "harde kern".
With blonds more fun.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #169 Gepost op: 20 juni 2012, 19:45:54 »

We zoeken nog iemand die een toertocht wil organiseren in Belgi"e dit jaar, kun je gelijk kennis maken met een deel van de "harde kern".

Die is al gevonden...moet het alleen nog ff bekend maken  ;D

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #170 Gepost op: 01 juli 2012, 15:55:55 »
Gisteren lange dag gehad...eerst gewerkt  >:( daarna in Brabant een motor opgehaald, ook nog bij wat forumleden langs geweest, vervolgens door naar Kaatsheuvel waar ik mijn dochter en haar vriendje kon feliciteren met de resultaten op school  ;D En mijn ouders ook gelijk bezocht. Was laat thuis, moe nog van de drukke week op mijn werk.......werd dus vandaag pas om 14.00 wakker  :o

Zo meteen weer naar mijn werk, deco-unit schoonmaken en achter de auto hangen, want die moet morgenochtend om 7 uur in centrum A'dam staan  :-\

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Bluedog

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 464
  • Big Twin Soul!
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #171 Gepost op: 02 juli 2012, 12:30:13 »
Gisteren naar het NL RSW treffen gegaan en wel met de MT-01!  :P Je had ze moeten zien die gasten.  ;D En 't mooie is om vervolgens te zeggen, maar ik ben ook met de Warrior (Low Rider zat op de mijne, omdat die van hem vloeistof lekte).  8) 8)
Grtz, Bluedog  8)

Always expect the unexpected!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #172 Gepost op: 13 juli 2012, 21:05:50 »
Vandaag mijn laatste werkdag gehad . Laatste 2 weken alleen maar lange dagen gehad....best leuk al die grote projecten  :-\ heb vandaag toch maar ff de tijd genomen om de S3 van de trailer te halen....stond er al 2 weken op en was er nog niet aan toe gekomen  :o Morgen nog ff terug naar de zaak om wat mails af te handelen en dan alles klaar zetten voor de vakantie!

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

ArtStudioG

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 867
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #173 Gepost op: 13 juli 2012, 21:48:01 »
Mooi vooruitzicht, Bart, de boog kan niet altijd gespannen staan, hé.
Groeten uit een verzopen belgenland,
Gie
Klik hier voor mijn motorgeschiedenis:
http://www.bikepics.com/members/artstudiog/05mt01/

GJ

  • Gast
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #174 Gepost op: 14 juli 2012, 12:13:37 »
Vandaag mijn laatste werkdag gehad . Laatste 2 weken alleen maar lange dagen gehad....best leuk al die grote projecten  :-\ heb vandaag toch maar ff de tijd genomen om de S3 van de trailer te halen....stond er al 2 weken op en was er nog niet aan toe gekomen  :o Morgen nog ff terug naar de zaak om wat mails af te handelen en dan alles klaar zetten voor de vakantie!

Een heel fijne vakantie Bart! Geniet er van en de groetjes aan Blondie!

MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #175 Gepost op: 14 juli 2012, 12:14:54 »
Goed vooruitzicht bart, hopelijk is het op je vakantiebestemming beter weer :-\ geniet er van.
"Silence is better than Bullshit"


Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #176 Gepost op: 14 juli 2012, 14:58:39 »
Goed vooruitzicht bart, hopelijk is het op je vakantiebestemming beter weer :-\ geniet er van.

Ziet er wel naar uit  ;D perfect weer voor op de motor, niet te koud en zeker ook niet te warm!
http://www.weeronline.nl/Europa/Frankrijk/Barcelonnette/4284801

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #177 Gepost op: 08 augustus 2012, 18:20:30 »
Vandaag de tempel waar de tand van buddah word bewaard bezocht, in de stad kandey in Sri-lanka. Onze eerste culturele bezigheid van onze 4 weken rondreis hier. Nu ff een biertje op het terras van het hotel voor het slapengaan ..( nu nog 30 graden om 11 uur in de avond). 8)

Grtzz marcel
"Silence is better than Bullshit"


Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #178 Gepost op: 08 augustus 2012, 18:25:23 »
Da's een eind weg ....ben je met de MT of de Mustang  ;D Veel plezier Marcel, geniet ervan  8)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #179 Gepost op: 18 augustus 2012, 17:07:20 »


En Bart ik moet jou de groeten doen van een van de verkopers. Die hadden jou persoonlijk ontmoet zij hij, Nog even en beatrix komt nog bij jou langs :)


Was Frank zeker, die kleine  ;) Ja, ik heb hem een hele tijd gesproken. Hij zocht een startmotor voor die andere MT maar die is bij Yamaha belachelijk duur...€ 825,- ! Ik heb er inmiddels 1 voor hem besteld, een stuk goedkoper  ;D

ennuh Beatrix mag lekker thuis blijven.....liever Maxima, mag ze ook nog achterop  ;D

BTW, die gele MT is duur.......niet TE duur  ;) Hij is het geld echt wel waard!

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!