Laat iedereen eerst maar eens beginnen met geen vuurwerk te kopen. Morgennacht gaat er weer voor 75 miljoen de lucht in
, nou dan gaat het nog niet slecht in dit land, is mijn mening. Zeuren over het te dure leven, maar wel voor 75 miljoen zware metalen de lucht in knallen, 't is toch niet te rijmen met elkaar.
(Ja, als je het omrekent naar euro per inwoner is het een schijntje, maar er zijn er genoeg die pakketten van 2 à 300 euro kopen tegenover anderen totaal niets). En wij weer met z'n allen opdraaien voor de idioten, die zich de ziektewet of arbeidsongeschiktheidswet in knallen met verkeerd afgeschoten, te zwaar of zelfgemaakt vuurwerk
. Je durft met goed fatsoen jezelf of je kinderen niet meer over straat te sturen, omdat er van die onaangepaste gassies 'respect' proberen af te dwingen door je onder vuur te nemen. En als je er probeert aan te pakken, zit JIJ met oud en nieuw in de nor en niet ZIJ. Hoe krom wil je het hebben?
Ik hou me in - eigen rechter heeft geen zin - maar van binnen kookt het. Het is zoals Theo M. gisteren al zei: JIJ moet 4,50 euro per dag betalen voor je TV, als je in het ziekenhuis ligt vanwege mishandeling, DEGENE die jou heeft mishandeld, krijgt het gratis in z'n cel! Zoals ik al zei: hoe krom wil je het hebben?
@BS: Ja, die optie is soms dichterbij dan je denkt...
@BartjeV: Moet je wel eerst een boot hebben...
Greetz, kowalski.