Auteur Topic: "Wat heb je vandaag gedaan" topic  (gelezen 1084654 keer)

Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #375 Gepost op: 06 januari 2013, 18:51:37 »
Hij is mooier als die toeterhouder, dus ik wist het wel !!!!!!
I'd rather be riding

Berry

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 716
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #376 Gepost op: 07 januari 2013, 00:54:20 »
Jongens hartstikke bedankt.

Ik heb boven al jaren een aluminium kap liggen En mij al jaren afvraag wat the f*ck het is.

Het is de aluminium front fender als op foto die zap heeft geplaats. Onder achter het voorwiel.

Maar nu heb ik z'n schiterende toeterhouder bij bart gekocht dus plaats ik hen toch nooit.

Hoewel mijn oma heeft mij altijd geleerd zeg nooit nooit ;)

Als het de kuip is, en jij `m niet plaatst, ben ik wel genegen me op te offeren  :P :P :P

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #377 Gepost op: 07 januari 2013, 16:33:47 »
gisteren nog eens op stap geweest in jullie landje, in de mondial in beek (limburg).
veel blanken, noch nederlandstaligen aanwezig, maar het gaat er toch veel gemoedelijker aan toe dan hier in belgie moet ik zeggen.
is trouwens ongelofelijk hoe een divers publiek dat het aantrekt, nummerplaten uit nederland, belgie en duitsland en zefls brusselse taxi's etc.

ik moest wat 'uitgaansreserve' op bouwen want van 10-20 januari werk ik full time op het autosalon van brussel. intens 10 dagen non stop tussen 10 en 13 u per dag aanwezig zijn.

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #378 Gepost op: 07 januari 2013, 17:11:45 »
ik moest wat 'uitgaansreserve' op bouwen want van 10-20 januari werk ik full time op het autosalon van brussel. intens 10 dagen non stop tussen 10 en 13 u per dag aanwezig zijn.

Werken op het Autosalon van Brussel?  ???
De Auto RAI in Amsterdam is dit jaar afgelast, wegens gebrek aan belangstelling!  ::)

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #379 Gepost op: 07 januari 2013, 18:17:41 »

Op een Silver-Sand staan ze veel mooier.



Op een zwarte zijn ze ook best mooi hoor  :P En die rode accenten zijn inmiddels weg  ;)



Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #380 Gepost op: 07 januari 2013, 18:21:45 »
ik moest wat 'uitgaansreserve' op bouwen want van 10-20 januari werk ik full time op het autosalon van brussel. intens 10 dagen non stop tussen 10 en 13 u per dag aanwezig zijn.

Werken op het Autosalon van Brussel?  ???
De Auto RAI in Amsterdam is dit jaar afgelast, wegens gebrek aan belangstelling!  ::)
dat heb ik gelezen op autoweek.nl ja, volg die website wel een beetje.
spijtig voor jullie, maar brussel stelt denk ik nog minder voor als de rai, zelden tot nooit primeurs, en het is nu een vrije tijd wagens / professionele voertuigen / moto's en fietsen, maar in praktijk staan alle merken er met bijna alle modellen.

ik vind het heel raar dat de belgische automarkt zo sterk blijft, de verkopen zijn wel 14% gedaald, maar dat na een nooit geëvenaard recordjaar, dus het was nog altijd heel hoog. dat jullie fiscaal systeem dikkere wagens minder interessant maakt is duidelijk, maar de nieuw verkopen in nl en be zijn bijna gelijk terwijl het toch ca 50% meer bevolking heeft. nu ja hoe minder wagens hoe beter, meer plaats voor tweewielers!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #381 Gepost op: 08 januari 2013, 21:03:14 »


volgens mij heren van het forum hebben we nog niet eens alles gezien van deze verzamelaar.
mis zo en zo de tanksets  ???


vandaag eerst nog die kleine rotzooi uitgezocht  :(


Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

M2eland

  • Stage 1 poster
  • ***
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #382 Gepost op: 10 januari 2013, 13:56:21 »
Natuurlijk allereerst de beste wensen voor 2013 en veel veilige maar toch spannende kilometers.

Heb gisteren de stalen bouten in het blok van de KTM RC8 vervangen door grijze aluminium (voor een beter milieu, natuurlijk) exemplaren van Pro-Bolt. Maakt de motor veel strakker, zit nu te overwegen dit ook op de MT te doen. Maakt het blok wel heel erg zwart (somber ??) maar ziet er ook wel heel strak uit. Gr Ron

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #383 Gepost op: 21 januari 2013, 21:49:56 »
dat duur nog wel even voor dat die schop open gaat ;)

Die shop is altijd open  ;) Nu ik alles uitgezocht heb weet ik wat er allemaal ligt. Is inmiddels wat minder  ;D

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #384 Gepost op: 24 januari 2013, 17:51:33 »
ik heb nog Oberon stuureind spiegels liggen  ;)

Vandaag heb ik de hele dag lekker rond getoerd met een BMW 320dA Touring  8) Ben nog steeds op zoek naar een andere leasebak en deze beviel me wel  :P In maart beginnen ze met de produktie van de Efficient Dynamics Edition, A label dus maar 20%  bijtelling  ;D En de automaat versie mag met trekhaak 1600 kg trekken ,zonder het label te verliezen ! Nu nog met de directie praten  :-\

http://www.bmw.nl/nl/fastlane/20-bijtelling/20bijtelling/bmw-3-serie-touring.html
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2013, 19:21:56 door Baci »

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #385 Gepost op: 24 januari 2013, 20:54:35 »
Promotie hoef ik niet. Is me wel aangeboden...manager van het hoofdfiliaal, maar ik zit prima waar ik nu zit  8) Heb daar alle vrijheid , en dat vind ik belangrijker dan iets meer salaris  :-\ het gaat dus alleen om een andere auto. Aangezien de vorige manager mijn huidige auto had besteld en vervolgens 3 maanden later een andere baan heeft aangenomen, had ik geen keus toen ik zijn baan over nam. Die auto stond er en het was of zakelijk rijden of de bijtelling nemen. Nu mijn lease contract afloopt mag ik eindelijk zelf iets uit zoeken  ;D De vorige manager had nog een klus bedrijf, vandaar dat hij toen voor die Hyundai bus gekozen heeft. Bevalt me prima, maar aangezien Hyundai al lang gestopt is met de 170 PK versie ( die ik nu heb) en ook stopt met bedrijfswagens, ga ik voor totaal iets anders. Andere bussen met dezelfde opties en vermogens zijn veel te duur  :(

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #386 Gepost op: 25 januari 2013, 10:30:29 »
Promotie hoef ik niet. Is me wel aangeboden...manager van het hoofdfiliaal, maar ik zit prima waar ik nu zit  8) Heb daar alle vrijheid , en dat vind ik belangrijker dan iets meer salaris  :-\ het gaat dus alleen om een andere auto. Aangezien de vorige manager mijn huidige auto had besteld en vervolgens 3 maanden later een andere baan heeft aangenomen, had ik geen keus toen ik zijn baan over nam. Die auto stond er en het was of zakelijk rijden of de bijtelling nemen. Nu mijn lease contract afloopt mag ik eindelijk zelf iets uit zoeken  ;D De vorige manager had nog een klus bedrijf, vandaar dat hij toen voor die Hyundai bus gekozen heeft. Bevalt me prima, maar aangezien Hyundai al lang gestopt is met de 170 PK versie ( die ik nu heb) en ook stopt met bedrijfswagens, ga ik voor totaal iets anders. Andere bussen met dezelfde opties en vermogens zijn veel te duur  :(

Ik ben ook met een andere auto van de zaak bezig, en het word er ééntje van minimaal 15 jaar oud, in mijn geval een volvo V70 2.5T AWD uit 1997, je betaald dan 35% bijtelling van de economische waarde 8). Het is ff zoeken naar een net exemplaar met maar 250k op de klok, maar rij dan voor weinig een dikke bak ::) Een hoop van die dingen zijn wel opgereden met kilometerstanden van 400k+, maar er zijn ook nog hele nette exemplaren tussen de 3 en de 6000 euros. Daar dan 35% van is veel voor weinig!!
"Silence is better than Bullshit"


Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #387 Gepost op: 25 januari 2013, 11:28:59 »
Dan rijd je idd voor een paar tientjes per maand een vette auto  8) Maar ik denk niet dat mijn werkgever dat goed gaat vinden  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

MakkelijkZat

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 792
  • MakkelijkZat Motorpoetsbedrijf Heerhugowaard
    • Bekijk profiel
    • Makkelijkzat Motor poetsbedrijf
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #388 Gepost op: 30 januari 2013, 23:04:26 »
Vanavond de GSG valdoppen gemonteerd, zo da was een bere klus zeg :P  zeker tien minuutjes werk dus ook de flyscreen maar weer gemonteerd met de.nieuwe duitse beugeltjes. En weer een kwartiertje verder..... Mmm dat was weer een hele intensieve klusavond gehad!! :P 8)
"Silence is better than Bullshit"


Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #389 Gepost op: 30 januari 2013, 23:36:51 »
hahaha, das idd een bereklus  ;D maar dan heb je in ieder geval al meer gedaan dan ik  :( kentekenplaathouder ook al geprobeerd ???

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!