Auteur Topic: "Wat heb je vandaag gedaan" topic  (gelezen 1084148 keer)

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #615 Gepost op: 16 juni 2013, 19:07:14 »
yep inderdaad en nog een jonge, van 2008, niet zo hoge prijzen. maar als ik ginder rondrijd heb ik toch ook het gevoel dat de moto's vaak intensiever worden gebruikt. je ziet het ook aan de kilometerstand. 36000, niet dat dat onoverkomelijk is.

op zich wel ideaal als je busje hebt, je zoekt je er 3 uit, onderhandelt goed met de 3 eigenaars, rijdt naar ginder en importeert ze voor herverkoop en onderdelen.
maar goed daar ga ik me niet mee bezighouden nu.

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #616 Gepost op: 16 juni 2013, 19:13:33 »
Een rondje Luxemburg.

De laatste weken heb ik alleen maar gewerkt tussen het slapen door. Mijn ziel was er aan toe.
Vanaf Luik langs de Ourthe zuidwaarts tot LaRoche, Bastogne, Wiltz en weer noordwaarts. Was zo'n 10 km verwijderd van het hotel van Hemelvaart 2014.
Op de terugweg bij Stoumont (B), weer eens in een wielerwedstrijd terechtgekomen.
Niks afgezet. Toeristen in auto's, fietsrenners, ploegleiderauto's die links rijden zodat de passagier bidons kan uitreiken aan de renners. Na enkele km's haalt een Rabo-renner het hele circus bergaf in tot bij een rotonde en begint dan noodgedwongen rondjes erop te rijden, want ie weet de weg niet verder. De "regelateur" op de rontonde weet het ook niet. Kortom een chaos die je alleen in Belgi"e tegen komt.
De Ardennen worden steeds drukker in het weekend, je zit steeds achter auto's.
Luxemburg is favoriet, strak asfalt en niet druk op de wegen.
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2013, 22:54:24 door eliminator 44 »
With blonds more fun.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #617 Gepost op: 16 juni 2013, 22:04:01 »


op zich wel ideaal als je busje hebt, je zoekt je er 3 uit, onderhandelt goed met de 3 eigenaars, rijdt naar ginder en importeert ze voor herverkoop en onderdelen.
maar goed daar ga ik me niet mee bezighouden nu.

Ik ga over 6 weken naar Spanje, en heb op de trailer nog een plekkie vrij  ;D

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #618 Gepost op: 16 juni 2013, 22:59:19 »


op zich wel ideaal als je busje hebt, je zoekt je er 3 uit, onderhandelt goed met de 3 eigenaars, rijdt naar ginder en importeert ze voor herverkoop en onderdelen.
maar goed daar ga ik me niet mee bezighouden nu.

Ik ga over 6 weken naar Spanje, en heb op de trailer nog een plekkie vrij  ;D

haha, ga je hem contacteren voor die stage 2? echt een halve handelaar in mt01s jij, ongelofelijk.

als je hulp nodig hebt met Spaans in het geval jij dat niet beheerst/hij geen engels kan, laat maar weten, heb nog lang in Argentinië gewoond

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #619 Gepost op: 16 juni 2013, 23:26:03 »


haha, ga je hem contacteren voor die stage 2? echt een halve handelaar in mt01s jij, ongelofelijk.

als je hulp nodig hebt met Spaans in het geval jij dat niet beheerst/hij geen engels kan, laat maar weten, heb nog lang in Argentinië gewoond

hahaha, ik heb er al 3, of beter gezegd nog 3. 1 is verkocht maar nog niet afgehaald. De koper moet eerst zijn rijbewijs nog halen  :P Ach wie weet, als die weg is heb ik weer een plekkie vrij  :P

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #620 Gepost op: 17 juni 2013, 00:02:04 »


haha, ga je hem contacteren voor die stage 2? echt een halve handelaar in mt01s jij, ongelofelijk.

als je hulp nodig hebt met Spaans in het geval jij dat niet beheerst/hij geen engels kan, laat maar weten, heb nog lang in Argentinië gewoond

hahaha, ik heb er al 3, of beter gezegd nog 3. 1 is verkocht maar nog niet afgehaald. De koper moet eerst zijn rijbewijs nog halen  :P Ach wie weet, als die weg is heb ik weer een plekkie vrij  :P

eerste moto mt01???
pro: zeer goeie smaak voor beginner
contra: op een mt01 wil ik geen beginnersfoutje maken

benieuwd als er bij die showbike nog alle orginele onderdelen bij zijn, dan wordt het wel waardevol plaatje. maar kan het me bijna niet voorstellen.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #621 Gepost op: 17 juni 2013, 00:07:30 »


eerste moto mt01???
pro: zeer goeie smaak voor beginner


Hij is 45+ en is met zijn rijbewijs begonnen omdat hij helemaal wild was van mijn MT  ;D Is een klant van me  ;) 9

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #622 Gepost op: 17 juni 2013, 00:12:10 »


eerste moto mt01???
pro: zeer goeie smaak voor beginner


Hij is 45+ en is met zijn rijbewijs begonnen omdat hij helemaal wild was van mijn MT  ;D Is een klant van me  ;) 9

ik hoop dat hij zich niet overschat dan, daar heeft leeftijd niet veel mee te maken.
mij hebben ze op mijn 18de geprobeerd een oude cagiva elefant 900i aan te praten, zo lucky strike versie, mooi en imposant maar... content dat ik daar niet mee ben begonnen uiteindelijk.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #623 Gepost op: 17 juni 2013, 00:19:35 »
Helemaal mee eens Fujin  ;) Maar ja, als hij dat graag wil, ik vind het prima  ;D

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #624 Gepost op: 17 juni 2013, 10:53:26 »
Puur ter informatie, ik kreeg net mailtje terug uit Spanje, de MT01 Showbike moet 13000 euro kosten maar hij zei direct dat het 'negociable' is.
Al de aanpassingen zijn optisch (ok die aan de remmen zijn eerder technisch), maar aan het blok is niets veranderd, geen enkele stage.

« Laatst bewerkt op: 17 juni 2013, 13:01:38 door fujin »

lage giering

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 973
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #625 Gepost op: 18 juni 2013, 21:47:06 »
mijn nieuwe aanwinst opgehaald vandaag, had eerst onderhandeld over de stage 2 maar toen schoot er nog zo weinig over dat ik de motor ook maar meegenomen heb. :P

https://www.dropbox.com/s/855ddftj2gnb4wa/2013-06-18%2018.14.28.jpg

met dank aan bart voor de aanhanger!! (ik weet niet of het aan de aanhanger ligt maar ik was mijn motor ook 10 min. na thuiskomst kwijt...maar dan zonder winst :-\ de vrouw wilde hem wel. zie je het voor je? 1.63 en nog geen 70 kilo. ::) ::) nog niet eens een motorrijbewijs. haha

alle originele onderdelen zaten er bij plus een origineel mt01 hoes (voor in de garage) en een tanktas.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #626 Gepost op: 18 juni 2013, 21:49:18 »
Mooi man, en goed geluisterd  :P ;D Ouwe handelaar  :P Ik zie je morgen  ;) Volgens mij is dit nu ook al je vierde.....denk dat ik er maar weer 1 moet aanschaffen om voor te blijven  ;D
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2013, 21:50:52 door Baci »

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

lage giering

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 973
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #627 Gepost op: 18 juni 2013, 21:56:00 »
vanaf 2005 is dit de 4e inderdaad, ja. een paarse 2 rockslates en nu deze. 8) maar denk dat deze niet blijft hoor... ::)

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #628 Gepost op: 18 juni 2013, 21:57:55 »
Bij mij ook niet  ;) Die zilveren staat er nog wel, maar tot de nieuwe eigenaar zijn rijbewijs heeft. De stage 3 staat al bijna een jaar onberoerd in een hoek  :-\

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

lage giering

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 973
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #629 Gepost op: 18 juni 2013, 21:59:47 »
ja word tijd dat je actie onderneemt. zeg maar een weekend af en sleutelen!!  ;D ;D