Auteur Topic: "Wat heb je vandaag gedaan" topic  (gelezen 1084615 keer)

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #630 Gepost op: 18 juni 2013, 22:01:02 »
Red ik niet in een weekend  :P en hij staat me niet in de weg  ;) Tijd zat, en goedkoper worden ze echt niet meer  ;D

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

lage giering

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 973
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #631 Gepost op: 18 juni 2013, 22:03:26 »
nee dat valt idd reuze mee. onder de 6 vind je ze niet veel.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #632 Gepost op: 18 juni 2013, 22:08:14 »
Inderdaad, en als je ze vind moet je toeslaan  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #633 Gepost op: 19 juni 2013, 13:07:18 »
Er stond een MT01 Stage 2 met 23000 km te koop voor 6000 euro (bieden vanaf 5000) op 2dehands.be.
Hij was nog maar net erop gezet, ik stuurde direct en kreeg reactie dat hij al verkocht was, aan 5450.

Iemand van hier die gekocht? Ding zag er heel goed uit en de vraagprijs was wel ERG interessant.


Kreeg nog mailtje van iemand die een MT01 voorlicht verkocht (hij had mijn bod gezien op een zoekertje met voorlicht).

De kerel schreef me dit:

".....
Ik heb ook een MT 01 maar ik zoek een nieuwe motor. Ik heb teveel vibraties, alles valt eraf. Leuke motors maar als er iets aan is is er niet veel te vinden op de markt.

Groeten
"
en daarna
"Ik doe hem niet weg. Ik zoek een nieuwe motor (engine). Ik heb 9000 km en ik wordt half milkshake op die fiets!
Ik dacht aan een 1.9 liter S&S motor maar dat wordt moeilijk in de kader te krijgen. Ik schuim dus internet af voor geaccidenteerde MT's.
"

Hoezo niet veel te vinden? Op tuningsonderdelen is toch nog alles gewoon te verkrijgen?
En 'er valt van alles vanaf'.. huh? Ik heb nog nooit iets verloren. Is dat met de stage 3 misschien of zou het zijn?

Heb de man succes gewenst met de zoektocht. klopt wel dat er niet veel geaccidenteerde mt01's te vinden zijn eigenlijk. Ahoewel er laatst toch 1 voorbij kwam.

« Laatst bewerkt op: 19 juni 2013, 14:39:21 door fujin »

lage giering

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 973
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #634 Gepost op: 20 juni 2013, 18:45:32 »
work in progress.
aan het tobben met de beruchte achterste moertjes... :-\

https://www.dropbox.com/s/cxchp5o82anbogm/2013-06-20%2014.31.23.jpg

bij originele uitlaat is het helemaal @#$#@
maar er zit iig in allemaal beweging.  ;D

heel blij dat mark me morgen ff wil helpen!!
« Laatst bewerkt op: 20 juni 2013, 18:47:10 door lage giering »

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #635 Gepost op: 20 juni 2013, 22:53:23 »
Buitenste moertje kan je met een 1/4 inch ratel met kniegewricht losdraaien.
Binnenste moertje kan je met een steeksleutel onder je tank door, langs je accubak precies bereiken. Alleen kan je maar een 1/12 slag maken en dan moet je je steeksleutel omdraaien en dan kan je weer een 1/12 slag maken. Het duurt dan wel lang, maar los komt ie. En van te voren goed inspuiten met WD40.
En o ja, als je je tank gedeeltelijk los haalt, zoals bij de achterste MT op de foto. Zorg dan dat je hiermee geen kortsluiting maakt op je accu klemmen en zorg ervoor dat je de tank niet op de benzinepomp laat rusten. Een deukje in het pompdekseltje en je benzinepomp is kapot.

Succes morgen met Mark!

lage giering

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 973
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #636 Gepost op: 21 juni 2013, 06:51:51 »
bedankt voor de tips wouter,

los zijn ze nu allemaal. slagje bovenlangs, slagje onderlangs. (heel klein slagje... >:() en met behulp van de handjes van mijn 5-jarig zoontje, haha wat was hij trots. accu's had ik verwijderd en tanks alleen gekanteld dus ik denk, en hoop!! dat hij niet op de benzinepomp rust.  :-[


Berry

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 716
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #637 Gepost op: 21 juni 2013, 12:02:26 »
Er stond een MT01 Stage 2 met 23000 km te koop voor 6000 euro (bieden vanaf 5000) op 2dehands.be.
Hij was nog maar net erop gezet, ik stuurde direct en kreeg reactie dat hij al verkocht was, aan 5450.

Iemand van hier die gekocht? Ding zag er heel goed uit en de vraagprijs was wel ERG interessant.


Kreeg nog mailtje van iemand die een MT01 voorlicht verkocht (hij had mijn bod gezien op een zoekertje met voorlicht).

De kerel schreef me dit:

".....
Ik heb ook een MT 01 maar ik zoek een nieuwe motor. Ik heb teveel vibraties, alles valt eraf. Leuke motors maar als er iets aan is is er niet veel te vinden op de markt.

Groeten
"
en daarna
"Ik doe hem niet weg. Ik zoek een nieuwe motor (engine). Ik heb 9000 km en ik wordt half milkshake op die fiets!
Ik dacht aan een 1.9 liter S&S motor maar dat wordt moeilijk in de kader te krijgen. Ik schuim dus internet af voor geaccidenteerde MT's.
"

Hoezo niet veel te vinden? Op tuningsonderdelen is toch nog alles gewoon te verkrijgen?
En 'er valt van alles vanaf'.. huh? Ik heb nog nooit iets verloren. Is dat met de stage 3 misschien of zou het zijn?

Heb de man succes gewenst met de zoektocht. klopt wel dat er niet veel geaccidenteerde mt01's te vinden zijn eigenlijk. Ahoewel er laatst toch 1 voorbij kwam.

Op het Engelse forum zijn aardig wat posten van `m te vinden. Kan beter een XJR/FJR kopen ::)

Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #638 Gepost op: 21 juni 2013, 16:58:10 »
Een hele dag sleutelen achter de rug. Eerst bij Lage Giering, Martijn. Daarna thuis.
Leuke dag gehad. Thanks Martijn..... :D
I'd rather be riding

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #639 Gepost op: 21 juni 2013, 17:11:25 »
Een hele dag sleutelen achter de rug. Eerst bij Lage Giering, Martijn. Daarna thuis.
Leuke dag gehad. Thanks Martijn..... :D

Ik heb gewoon een vijf zes daagse werkweek!  >:(

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #640 Gepost op: 21 juni 2013, 18:13:57 »
weer raar modelleke te koop, ik vind het maar niks.
gewoon op franse website maar staat in guadeloupe zag ik daarna. toch grappig zo overzeese gebieden :-).

http://www.leboncoin.fr/motos/467054152.htm?ca=7_s

lage giering

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 973
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #641 Gepost op: 21 juni 2013, 21:04:31 »
Een hele dag sleutelen achter de rug. Eerst bij Lage Giering, Martijn. Daarna thuis.
Leuke dag gehad. Thanks Martijn..... :D

jij ook mark!  ;D

lage giering

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 973
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #642 Gepost op: 21 juni 2013, 21:33:11 »
ging flitsend vandaag, al zeg ik het zelf. in 3 uur uur tijd hadden we het spul omgewisseld. iets meer los halen rondom het beruchte moertje lijkt de snelste oplossing. tnx mark. (accu eruit en die rubber flap tussen cilinder en exupmotor/bekabeling) kon er heel gemakkelijk bij nu. smiddags heb ik de rest afgemaakt en het wachten is nu op ecu2 en een nieuwe accu. maar dat wordt over 6 weken, dinsdag weer weg... :-\ 

eliminator 44

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2790
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #643 Gepost op: 21 juni 2013, 21:58:44 »
Een hele dag sleutelen achter de rug. Eerst bij Lage Giering, Martijn. Daarna thuis.
Leuke dag gehad. Thanks Martijn..... :D

Ik heb gewoon een vijf zes daagse werkweek!  >:(

Inmiddels ben ik 7 dagen, met soms 13 uur per dag, in de weer. Het leven van een bruggenbouwer en huisjesmelker is hard. ;) 
With blonds more fun.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #644 Gepost op: 23 juni 2013, 22:26:38 »
Ik had de laatste 3 weken een 7 daagse werkweek  :o :( Vandaar dat ik blij was dat we een weekendje Winterberg tussendoor hadden  ;D Super leuk weekend gehad!!! Alleen de heen reis was beangstigend  :o Ik twijfelde nog om de trailer mee te nemen, maar toch niet gedaan, het was droog. Tussen Oberhausen en Dortmund werd het pikdonker, borden waren niet meer te lezen, regen kwam met bakken uit de lucht! 20-30 cm water op de snelweg, halve bomen, modder etc en we gingen niet harder meer dan 35 km p/u  :o Alles was zeiknat toen we in Winterberg aankwamen. Daar onverwachts toch 2 droge dagen gehad  ;D 8) Leuke routes gereden die we niet eerder gedaan hadden. Panorama park van Bad Berleburg naar Kirchhundem is geweldig! Terugreis vandaag ook weer regen en wind  :( Al met al toch een superleuk weekend gehad! September gaan we waarschijnlijk weer  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!