Auteur Topic: "Wat heb je vandaag gedaan" topic  (gelezen 1090713 keer)

lage giering

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 973
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #645 Gepost op: 23 juni 2013, 22:51:48 »
dat zal dan wel een lange natte rit geweest zijn. :o kleren over de verwarming en aan de schnaps bij elly zeker? ;D
mazzel dat je daar toch nog 2 mooie dagen hebt gehad. 8)

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #646 Gepost op: 23 juni 2013, 22:54:52 »
Niet aan de schnaps,. maar wel de lekker halve liter Warsteiner  8)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #647 Gepost op: 26 juni 2013, 00:24:44 »
Dasty gebruikt eerste keer. Toch op voorwiel paar kleine oppervlaktes verf ervan af gespoten... echt tegenslag.
Het 50/50 mengen met water gaat misschien beter zijn, wel erg straf goedje. Verf van het wiel lijkt mij sowieso niet zo stevig te hechten, bij banden wisselen is er ook al eens randje afgekomen.

Wielen waren ook niet 100% mooi, want erg veel smeer op. Maar voor de rest wel proper heel de fiets.

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #648 Gepost op: 28 juni 2013, 20:11:32 »
Met 25 km p/u en heel veel rook naar huis gereden  >:( Gisteren al de turboslang van mijn auto eraf geklapt, Stern Mobility Service gebeld, terug erop gezet met heel veel moeite....en nu weer eraf  :o

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #649 Gepost op: 28 juni 2013, 22:18:39 »
hoop dat die rokende kilometers geen extra schade hebben toegebracht..
wel kut zoveel miserie met een wagen hebben. wat voor model is?

gisteren 150 km gereden met de mt01 tussen middernacht en 3 u snachts met een vrij gelovige (maar uber mooie) islamitische vriendin uit dubai achterop.
denk dat zij wel paar persoonlijke grenzen heeft doorbroken :) alleen de positie op de moto al en helm over hoofddoek etc.

voor de rest zijn ze in dubai wel wat gewoon van snelheid en mooie geluidjes, maar dan meestal toch van 4 wielers.

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #650 Gepost op: 28 juni 2013, 23:15:58 »
Met 25 km p/u en heel veel rook naar huis gereden  >:( Gisteren al de turboslang van mijn auto eraf geklapt, Stern Mobility Service gebeld, terug erop gezet met heel veel moeite....en nu weer eraf  :o

Lijkt mij toch een iets groter probleempje dan alleen een slang!
Heb je je uitlaat wel eens nagekeken of die niet ergens dicht zit of je kat?  :o

Dit is een probleempje dat bij het 4WD rijden nogal eens voor komt en je moet dan eens zien waar die turbodruk dan allemaal naar toe geperst wordt  ;)

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #651 Gepost op: 28 juni 2013, 23:29:23 »
hoop dat die rokende kilometers geen extra schade hebben toegebracht..
wel kut zoveel miserie met een wagen hebben. wat voor model is?

gisteren 150 km gereden met de mt01 tussen middernacht en 3 u snachts met een vrij gelovige (maar uber mooie) islamitische vriendin uit dubai achterop.
denk dat zij wel paar persoonlijke grenzen heeft doorbroken :) alleen de positie op de moto al en helm over hoofddoek etc.

voor de rest zijn ze in dubai wel wat gewoon van snelheid en mooie geluidjes, maar dan meestal toch van 4 wielers.

Kijk je mag hier op het forum natuurlijk schrijven wat je wilt, maar als je zo verheerlijkt gaat schrijven over je vriendin dan zeggen woorden niet zo veel. Neen, dan zeggen woorden eigenlijk heel weinig.
Ik heb op dit forum ons (Italiaans kusje) ook al eens tot de orde moeten roepen, maar voor jou geldt precies het zelfde.

Waar blijven de foto's!  ;D

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #652 Gepost op: 29 juni 2013, 01:22:13 »
hoop dat die rokende kilometers geen extra schade hebben toegebracht..
wel kut zoveel miserie met een wagen hebben. wat voor model is?

gisteren 150 km gereden met de mt01 tussen middernacht en 3 u snachts met een vrij gelovige (maar uber mooie) islamitische vriendin uit dubai achterop.
denk dat zij wel paar persoonlijke grenzen heeft doorbroken :) alleen de positie op de moto al en helm over hoofddoek etc.

voor de rest zijn ze in dubai wel wat gewoon van snelheid en mooie geluidjes, maar dan meestal toch van 4 wielers.

Kijk je mag hier op het forum natuurlijk schrijven wat je wilt, maar als je zo verheerlijkt gaat schrijven over je vriendin dan zeggen woorden niet zo veel. Neen, dan zeggen woorden eigenlijk heel weinig.
Ik heb op dit forum ons (Italiaans kusje) ook al eens tot de orde moeten roepen, maar voor jou geldt precies het zelfde.

Waar blijven de foto's!  ;D

hahahhaha hilarisch.
hmm heb er geen foto's van eigenlijk :-). zo giga goed ken ik ze niet hoor
ze mag wel mooi zijn (maar altijd volledig covered), een mooie blonde nederlandse met helder blauwe ogen kan me toch nog altijd meer bekoren hoor :-)

los daarvan. toch altijd lachen iemand op de moto meenemen die dat nog nooit heeft gedaan.
of iemand die het wel al heeft gedaan maar enkel bij een onnozelaar die het nodig vind zo te rijden dat ze een trauma op hebben gelopen.

NielsG

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #653 Gepost op: 29 juni 2013, 07:36:50 »
150km gereden in 3 uur ? jaja, en wij moeten geloven dat jij gemiddeld 50 reed? Ik denk eerder 150km in 1 uur en dan heb je nog 2 uur over...  :P

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #654 Gepost op: 29 juni 2013, 09:52:04 »
150km gereden in 3 uur ? jaja, en wij moeten geloven dat jij gemiddeld 50 reed? Ik denk eerder 150km in 1 uur en dan heb je nog 2 uur over...  :P

Jij het ook door Niels!

Een uurtje rijen, een uurtje uitpakken ("volledig covered") en een uurtje "kijken" zullen ze maar zeggen.

Want hoe zou die Fujin anders weten of ze wel mooi is?  ::)

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #655 Gepost op: 29 juni 2013, 10:55:56 »
150km gereden in 3 uur ? jaja, en wij moeten geloven dat jij gemiddeld 50 reed? Ik denk eerder 150km in 1 uur en dan heb je nog 2 uur over...  :P

Jij het ook door Niels!

Een uurtje rijen, een uurtje uitpakken ("volledig covered") en een uurtje "kijken" zullen ze maar zeggen.

Want hoe zou die Fujin anders weten of ze wel mooi is?  ::)

mooi voor zover dat te controleren valt :-).
anders moet ik ermee trouwen en moslim worden en dat ben ik voor evidente redenen niet van plan :-). (als mij bedenk zie je binnenkort een mt01 door de syrische straten rijden op het nieuws met een zwaar bewapende passagier haha).

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #656 Gepost op: 30 juni 2013, 18:40:16 »
Met 25 km p/u en heel veel rook naar huis gereden  >:( Gisteren al de turboslang van mijn auto eraf geklapt, Stern Mobility Service gebeld, terug erop gezet met heel veel moeite....en nu weer eraf  :o

Lijkt mij toch een iets groter probleempje dan alleen een slang!
Heb je je uitlaat wel eens nagekeken of die niet ergens dicht zit of je kat?  :o

Dit is een probleempje dat bij het 4WD rijden nogal eens voor komt en je moet dan eens zien waar die turbodruk dan allemaal naar toe geperst wordt  ;)

Dat mag de dealer morgen uitzoeken Wouter. Maar waarschijnlijk is de slang uitgelubberd....toen hij erop zat kon ie er weer met de hand afgeschoven worden. Auto is met de berging mee gegaan en rijd nu voorlopig in een Corsa  :P

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #657 Gepost op: 04 juli 2013, 14:18:34 »
gisteren met de motoren van mijn broer gereden
een f650gs voor zijn nieuwe 'kennis' (pas gescheiden, wil nog niet toegeven dat er een ander is denk ik haha) en hij rijdt met een rt1200. brave motoren maar wel comfortabel natuurlijk.

viel me er na wel op dat de mt01 toch wel heel zwaar stuurt, zelfs na de hyperpro aanpassing, en het leek me dat dat vooral kwam door het veel smallere stuur dan die andere twee.
enig idee waarom het stuur op een mt01 zo smal is? ik rijd met mijn motoren in die stad meestal in supermotard stijl (niet driftend maar van zitpositie en sturen) maar dat gaat dus wel veel makkelijker met dat breed stuur van de bmws

Berry

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 716
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #658 Gepost op: 04 juli 2013, 18:49:33 »
viel me er na wel op dat de mt01 toch wel heel zwaar stuurt, zelfs na de hyperpro aanpassing, en het leek me dat dat vooral kwam door het veel smallere stuur dan die andere twee.
enig idee waarom het stuur op een mt01 zo smal is? ik rijd met mijn motoren in die stad meestal in supermotard stijl (niet driftend maar van zitpositie en sturen) maar dat gaat dus wel veel makkelijker met dat breed stuur van de bmws

Dan kun je makkelijker tussen de koekblikken door in de stad  :P

En sturen met het stuur  ??? , hedde gij geen bille  ;)

fujin

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 651
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #659 Gepost op: 04 juli 2013, 18:51:21 »
haha, niet zo grote billen nee :-)

uiteindelijk is hem toch even breed met de zijspiegeltjes op het stuureinde, ma goe :-).
nee het valt mij gewoon telkens op na een ritje met een andere moto dat de mt01 zo een smal stuur heeft.