Auteur Topic: "Wat heb je vandaag gedaan" topic  (gelezen 1084697 keer)

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #765 Gepost op: 07 september 2013, 20:33:12 »
Vandaag een tijdje op het politiebureau gezeten !  Aangifte doen namens mijn werkgever en vervolgens te horen krijgen dat daar 4-5 dagen wachttijd op zit  :o Tja, in Amsterdam duurt het allemaal wat langer  ;)
Vannacht om half 1 hebben een stuk of 20 snotneuzen uit Osdorp een deco unit van ons ( twv 35000,-) van een dijk geduwd  >:( Joulz was daar bezig om nieuwe elektra aansluitingen te maken bij een transformator huisje.
Vanwege de vervuilde grond staat er altijd een deco unit ( saneringsunit) van ons bij.

Aan de overkant van het water zat de zoon van een klant van me te vissen, die alles zag gebeuren. hij is er in zijn eentje naar toe gelopen, 20 man sprongen op hun scooter en de laatste heeft ie aan zijn capuchon van de scooter getrokken en in de houdgreep genomen  8)

Die jongen belde gelijk zijn vrienden en 5 van die jongens kwamen terug....niet wetende dat de politie achter hun aan kwam  ;D
Namen en adressen zijn genoteerd.

Vandaag  de deco met onze kraanauto uit de berm getrokken. Die snotneuzen krijgen een behoorlijke claim aan hun broek  ;)






Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Zap

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 2006
    • Bekijk profiel
    • Nieuw Youtube filmpje: Zomer 2015 (beetje laat)
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #766 Gepost op: 07 september 2013, 20:44:17 »
Vandaag met Sjattepoemel een dikke 400 km gereden. Apeldoorn, Arnhem, Veluwe oa postbank. Topdag. ;) ;)
I'd rather be riding

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #767 Gepost op: 07 september 2013, 20:50:55 »
Vandaag een tijdje op het politiebureau gezeten !  Aangifte doen namens mijn werkgever en vervolgens te horen krijgen dat daar 4-5 dagen wachttijd op zit  :o Tja, in Amsterdam duurt het allemaal wat langer  ;)
Vannacht om half 1 hebben een stuk of 20 snotneuzen uit Osdorp een deco unit van ons ( twv 35000,-) van een dijk geduwd  >:( Joulz was daar bezig om nieuwe elektra aansluitingen te maken bij een transformator huisje.
Vanwege de vervuilde grond staat er altijd een deco unit ( saneringsunit) van ons bij.

Aan de overkant van het water zat de zoon van een klant van me te vissen, die alles zag gebeuren. hij is er in zijn eentje naar toe gelopen, 20 man sprongen op hun scooter en de laatste heeft ie aan zijn capuchon van de scooter getrokken en in de houdgreep genomen  8)

Die jongen belde gelijk zijn vrienden en 5 van die jongens kwamen terug....niet wetende dat de politie achter hun aan kwam  ;D
Namen en adressen zijn genoteerd.

Vandaag  de deco met onze kraanauto uit de berm getrokken. Die snotneuzen krijgen een behoorlijke claim aan hun broek  ;)






Waor hep dat nou foor nodug? Lef van die zoon, voor hetzelfde geld komt de politie net wat te laat en kunnen ze de stukken opruimen en de straat schoonspuiten. Je klant een lijk en die knapen een taakstraf - zo gaat het toch tegenwoordig? Hoe kreeg die knaap het trouwens voor elkaar om z'n matties te bellen terwijl die in de houdgreep lag - alarmknop op z'n mobiel?

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #768 Gepost op: 07 september 2013, 21:01:26 »
Mikel zei tegen die knul dat hij een groot probleem had! Die jongen begon bijna te huilen  :P Hij zei, ik bel de politie en dan ben jij de dupe. Dus bel jij dan je matties, zodat je niet in je eentje de dupe bent  ;) dat heeft ie dus gedaan  ;D

En inderdaad, super van Mikel!!! Hij ziet aan de overkant 20 van die snotneuzen en stapt er in z'n eentje zo op af  8)

Ik zou het eerlijk gezegd niet doen...maar Mikel heeft een iets ander lichaam en mentaliteit dan ik  :P
« Laatst bewerkt op: 07 september 2013, 21:04:41 door Baci »

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Berry

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 716
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #769 Gepost op: 07 september 2013, 22:08:33 »
Anders als verplichtingen was er nog een vrij uurtje  ::)
Nuttig besteedt, denk ik  :)
(Zinvoller dan Bart, en niet verkloot aan de gevolgen van zinloos geweld  :()


Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #770 Gepost op: 07 september 2013, 22:12:39 »
Inderdaad nuttig besteed! En ziet er op jouw kleurstelling best mooi uit  8) Bij mij geef ik de voorkeur aan de GSG carbon spoiler  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #771 Gepost op: 07 september 2013, 22:21:20 »
Anders als verplichtingen was er nog een vrij uurtje  ::)
Nuttig besteedt, denk ik  :)
(Zinvoller dan Bart, en niet verkloot aan de gevolgen van zinloos geweld  :()


Shoop, Berry, is dat je normale parkeerplek, met die ketting aan die lantaarnpaal? Daar zou ik de ballen niet voor hebben, ik zou veel te bang zijn dat op een morgen die lantaarnpaal en al verdwenen zou zijn. :o

Ziet er mooi uit, trouwens. Morgen in 't echie...

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Berry

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 716
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #772 Gepost op: 07 september 2013, 22:37:28 »
Shoop, Berry, is dat je normale parkeerplek, met die ketting aan die lantaarnpaal? Daar zou ik de ballen niet voor hebben, ik zou veel te bang zijn dat op een morgen die lantaarnpaal en al verdwenen zou zijn. :o

Ziet er mooi uit, trouwens. Morgen in 't echie...

Greetz, kowalski.
Staat recht onder m`n bed, en slaap altijd met `t raam open ;)
Hoes en 2 schijfsloten extra zijn voorhanden  8)
(125dB zekerheid is goed voor de nachtrust ;) )

ElTimm

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 467
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #773 Gepost op: 08 september 2013, 00:48:01 »
Vandaag een tijdje op het politiebureau gezeten !  Aangifte doen namens mijn werkgever en vervolgens te horen krijgen dat daar 4-5 dagen wachttijd op zit  :o Tja, in Amsterdam duurt het allemaal wat langer  ;)
Vannacht om half 1 hebben een stuk of 20 snotneuzen uit Osdorp een deco unit van ons ( twv 35000,-) van een dijk geduwd  >:( Joulz was daar bezig om nieuwe elektra aansluitingen te maken bij een transformator huisje.
Vanwege de vervuilde grond staat er altijd een deco unit ( saneringsunit) van ons bij.

Aan de overkant van het water zat de zoon van een klant van me te vissen, die alles zag gebeuren. hij is er in zijn eentje naar toe gelopen, 20 man sprongen op hun scooter en de laatste heeft ie aan zijn capuchon van de scooter getrokken en in de houdgreep genomen  8)

Die jongen belde gelijk zijn vrienden en 5 van die jongens kwamen terug....niet wetende dat de politie achter hun aan kwam  ;D
Namen en adressen zijn genoteerd.

Vandaag  de deco met onze kraanauto uit de berm getrokken. Die snotneuzen krijgen een behoorlijke claim aan hun broek  ;)







Jezus, wat een gedoe!

Misschien is het trouwens wel handig dat die jongen, als die aangifte doet (of als jij het doet), er duidelijk bij vermeld dat hij zich bedreigd voelde door die groep jongens. Als die gast die 'ie van de scooter heeft getrokken tegenaangifte doet, en 'verwond' is, kun je dan stellen dat het wettelijke zelfverdediging is. Beetje krom, maar zo werkt het nou eenmaal.

Zelf zou ik ook zorgen dat alles in orde is met de nieuwe unit, en misschien een tikje extra verzekeren/eigen risico omlaag halen. Als je claimt, pakken ze je waarschijnlijk terug...:S

succes ermee!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #774 Gepost op: 08 september 2013, 19:20:21 »
Al ons materieel is goed verzekerd Tim. Wij gaan geen claim neer leggen bij die jongens...dat zal de verzekerings maatschappij vast wel gaan doen, mits te bewijzen is dat ze hem ook echt van de dijk geduwd hebben  :-\

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

BertusV

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 581
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #775 Gepost op: 10 september 2013, 20:12:10 »
Morgenvroeg afreizen richting de Eifel, regenpak maar aan denk ik  ???
Wat een kutweer, hopelijk geen ondersteuning nodig van een trauma heli zoals dit voorjaar  :-[

Het bier s'avonds maakt een boel goed ;)

lage giering

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 973
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #776 Gepost op: 10 september 2013, 20:32:05 »
Veel plezier bertus, denk ik.  ::) :-\

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #777 Gepost op: 10 september 2013, 20:38:30 »
Veel plezier inde eifel Bertus ! Waar ga je naar toe ?

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

eddy-mt

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #778 Gepost op: 10 september 2013, 20:38:57 »
Neem ook een duikbril mee ??? Gr. Eddy veel plezier
Alles of niets!!!!

BertusV

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 581
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #779 Gepost op: 10 september 2013, 20:58:44 »
Veel plezier inde eifel Bertus ! Waar ga je naar toe ?

Het plaatsje heet Beuren, super gezellig familie motor hotel, grillhutte Schneiders, voor weinig en heel goede zorgen.
Ligt westelijk ter hoogte van Koblenz, zeker een aanrader.