Vandaag op m'n vrije dag even retourtje Zeeland gedaan om als taxichauffeur te dienen voor m'n ouders. Pa had controle van z'n geopereerde oog (staar) en aangezien moeders een virusinfectie aan een oog heeft, kon zij niet rijden. Heen was goed te doen, al was het enigzins fris, zo zonder voeringen in m'n pak. Normaal rij ik niet meer als een goede 35 minuten naar mijn werk en dat is nu nog goed te doen zonder voering, maar 5 kwartier was redelijk fris. Terug daarentegen viel de regen met bakken uit de lucht en dan is je pak snel koud door al dat vocht, zeker met windkracht 7. Toen ik vervolgens bij de Thomassentunnel bij Rozenburg de file aldaar inreed, was de gang er vervolgens ook uit.
Tot het Gouwe aquaduct nagenoeg continu tussen het blik door gereden. Ergo een half uur extra aan tijd kwijt en flink koud gekregen. Pak zal morgen nog niet droog zijn, dus dat wordt morgen het back-up pak aan en daar zitten de voeringen nog in van vorige winter.
En om nou vanavond in dat natte pak nog de voeringen te gaan zitten frutten, daar heb ik effe geen zin an.
Gelukkig geen natte sneeuw vandaag en blijft de vorst nog effe weg.
Greetz, kowalski.