Dank, heren, voor alle bemoedigende woorden. Knie voelt vandaag al stukken beter, schaafwonden zijn dicht. Nu spierpijn in schouder en nek. Ben met mijn voorhoofd - in helm - op het plaveisel geknald, dus begrijpelijk.
Schade? Tja, velg is in ieder geval geraakt. Remschijven? Gaan ze checken. Voorvork? Poten zullen wel verdraaid zijn ten opzichte van de kroonplaten, maar zichtbare schade? Nauwelijks, valdop deed zijn werk. Olietank en koppelingsdeksel zien er onbeschadigd uit vanwege de valdop aldaar. Voetrust is verbogen, schakelpedaal afgebroken bij het voetstangetje. Uitlaat? Alleen weer een Akraring kapot, de rest niet. Standaard is verbogen, tank ingedeukt, carbon luchthapper bijna geëxplodeerd, stuur en stuureindspiegel hebben de grootste klap gekregen. Dus ja, het kan verkeren. Stuurnokken op het frame zijn zo te zien in takt. Na woensdag zullen we het wel horen, dan komt de expert.
Nee, geen NineT, geen 1290SuperDuke, dat gaat Bruin nog niet trekken. Als - en ik zeg als - het met deze over is, wordt het een MT-01. Ik ben er nog niet klaar mee, het bevalt nog te goed.
Vrouwlief begon al: Zou je er nu maar niet mee stoppen? Nee, dit kan ik niet meer missen. Heb vandaag een nieuwe botsmuts besteld. Een Arai Rebel Prospect. Als m'n knie weer toelaat te rijden, neem ik m'n tien dagen vervangend vervoer in de vorm van een huurmotor. Anders blijft het mij te lang tussen de oren zitten.Vanaf maandag koekblikken naar Rotterdam en OV-en naar kantoor. Het is niet anders.
Ik hou op met OH-en, 't is al weer een te lang stuk geworden. See you soon, I hope!
Greetz, kowalski.