Auteur Topic: "Wat heb je vandaag gedaan" topic  (gelezen 1092530 keer)

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1950 Gepost op: 24 juni 2015, 21:58:50 »
Waar heb je de hendels vandaan Bart?



http://www.bs-motoparts.com/nl/  Vincent! Die uit China van http://adjustable-levers.com/ zijn tegenwoordig net zo duur ! Heb Jackie nog een mail gestuurd maar kan niks meer aan de prijs doen  :( Vandaar dat ik ze bij BS besteld heb, deze hebben ook een E keuring  ;)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1951 Gepost op: 24 juni 2015, 22:07:05 »


En waar zijn de Akra's nu?
De Akras staan in backorder  :( Akrapovic kon de aanvragen niet meer aan vanwege de vele bestellingen ! 29- 6 is de produktiedatum en dan waarschijnlijk 2 weken later binnen. Worden dan gelijk met de 1000 km beurt erop gezet.

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Do It

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 153
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1952 Gepost op: 24 juni 2015, 22:10:25 »
Ja, ik vind die afwerking van die dure (  :o )  Yamaha kentekenplaathouder ook niet optimaal....maar gaat vast verandering in komen  ;) Ik ben nog lang niet klaar met die 09  ;) Ben bang dat Blondie hem vaak moet inleveren in onze vakantie....zij en mijn MT bij het zwembad en ik lekker met die 09 de bergen in  8) :P

Gaaf Bart; leuk dat je zo enthousiast bent over de MT 09
Anything good in life is either illegal, immoral, fattening or... rides a MT 01

MTfanaatDrenthe

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 229
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1953 Gepost op: 24 juni 2015, 22:11:42 »


http://www.bs-motoparts.com/nl/  Vincent! Die uit China van http://adjustable-levers.com/ zijn tegenwoordig net zo duur ! Heb Jackie nog een mail gestuurd maar kan niks meer aan de prijs doen  :( Vandaar dat ik ze bij BS besteld heb, deze hebben ook een E keuring  ;)
[/quote]

Heb je de vario safety?

MTfanaatDrenthe

  • Stage 2 poster
  • ****
  • Berichten: 229
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1954 Gepost op: 24 juni 2015, 22:15:19 »
Zijn nog behoorlijk prijzig zie ik nu.

Jullie doen de 1000 km beurt toch daar? Of krijgen jullie die ga hen  ;D

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1955 Gepost op: 24 juni 2015, 22:22:30 »


Gaaf Bart; leuk dat je zo enthousiast bent over de MT 09

Ik zit er serieus over na te denken om er ook 1 bij te kopen !  8)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

bubbadog

  • Stage 3 poster
  • *****
  • Berichten: 401
  • Bubbadog
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1956 Gepost op: 25 juni 2015, 14:21:06 »
Tracer ABS in matt grey met de nodige shit er op ;D....niet te versmaden, mij zegen heb je Bart   8):P


zo iets.........

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1957 Gepost op: 25 juni 2015, 14:51:59 »


Gaaf Bart; leuk dat je zo enthousiast bent over de MT 09

Ik zit er serieus over na te denken om er ook 1 bij te kopen !  8)

Jammer van die zilveren voorpoten, ze hebben ook van die mooie gouden!

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1958 Gepost op: 25 juni 2015, 17:26:36 »
ja, maar dan zijn de kleuren weer niet mooi...oranje en paars  :( ik vind de combi die Hélène nu heeft wel errug mooi  8)

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1959 Gepost op: 25 juni 2015, 18:27:11 »
ja, maar dan zijn de kleuren weer niet mooi...oranje en paars  :( ik vind de combi die Hélène nu heeft wel errug mooi  8)

Kan jij nu niet met al je YAMAHA relaties een paar voorvorken om ruilen van een blauwe naar een grijze MT09.  :o

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1960 Gepost op: 25 juni 2015, 18:34:07 »
Zo gauw ik voor mezelf ga kijken dan is alles mogelijk en vind ik wel een uitweg  ;) Hélène houd sowieso niet van die goudkleurige vork  :-\
Maar ik denk dat als ik er 1 aanschaf, er sowieso een goudkleurige vork in zit...word dan de street ralley 2014  8) In Frankrijk zijn ze inmiddels al heel erg goedkoop gebruikt te kopen !!!  :o
Maar eerst al die MT-01's eruit ! de zilveren die ik laatst gekocht heb is al verkocht, morgen naar RDW en volgende week naar Duitsland. Voor de zwarte uit belgie heb ik vandaag een achterbrug binnen gekregen, die gaat dus binnenkort, als ik tijd heb, ook weg. de stage 3 staat nog steeds op kenteken, geschorst, maar daar is niet veel meer van over ......blok, frame, achterbrug en nog wat kleine dingen :P

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1961 Gepost op: 25 juni 2015, 18:40:59 »
Zo gauw ik voor mezelf ga kijken dan is alles mogelijk en vind ik wel een uitweg  ;) Hélène houd sowieso niet van die goudkleurige vork  :-\

Ik heb altijd gedacht dat het voor Hélène goud moest zijn met een grote steen!  :o

Baci

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 4902
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1962 Gepost op: 25 juni 2015, 18:49:44 »
hahaha, fout gedacht! Hélène houd alleen van wit goud  ;) en die steen.......misschien om mijn nek als ik niet luister  :P ;D

Horsepower is how fast you hit the wall...
Torque is how far you take the wall with you!!!

kowalski

  • Heavy weight poster
  • ******
  • Berichten: 1065
  • He, who has MT-01 friends, is a rich man!
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1963 Gepost op: 26 juni 2015, 20:35:35 »
Vandaag m'n zwarte weer opgehaald bij GH, na zijn reguliere 20k km-beurt. Gisteren geen tijd gehad, zat met m'n nieuwe collega's in het Rotterdamse gezellig te eten na een architectonische dag in Utrecht en Rotterdam. Vandaag eerst met de XJ6 Diversion naar Amsterdam, daarna de zwarte opgehaald. Kan nog 4k km uit de Avon bandjes halen, volgens GH, dus dat is niet verkeerd. Verbruik naar Amsterdam schommelt rond de 1:18  :o, dankzij de trajectcontrole op de A2. Binnendoor gaat het er toch wat rapper aan toe, als de ruimte het toelaat. ;)

't Had dinsdag al weer bal kunnen zijn. Een auto kwam voor de oprit bij de rotonde van Breukelen zonder richting aan te geven uit de rechterrij naar de linker, toen ik ter hoogte van zijn kofferklep zat. Vol blokkerend gleed ik in eerste instantie over de natte weg op 20 cm links van het achterwiel, eer ik op tijd de remmen los liet, voordat ik de berm ingedrukt werd, en vervolgens wat minder krachtig kneep en beter remde. De white-van-men achter me zullen wel gedacht hebben ::). Die oetl*l heeft me niet eens gezien of gehoord, laat staan gemerkt, dat ik daar reed. Ik zag het in gedachten al weer gebeuren... Gelukkig had die engel weer plaatsgenomen op m'n helm, sinds ik naar Amsterdam rij, dus nothing happened!

Dit weekend gaan de Akra-killers er uit en m'n ingekorte Berry's er in. Kijken wat het effect is en anders gaat er nog meer af. En we gaan op voor een Valk Motive Plug & Play-toeter(s) van pakweg 115 dB. Standaard gaat het niet meer worden. Drive safely!

Greetz, kowalski.
State Of Mind: Six Degrees Of Inner Turbulence & Systematic Chaos
Prozac: Yamaha MT-01 Stage 1
How will I laugh tomorrow, when I can't even smile today?

Big Smile

  • Global Moderator
  • *****
  • Berichten: 3764
  • When good I'm very good, when bad I'm better
    • Bekijk profiel
Re: "Wat heb je vandaag gedaan" topic
« Reactie #1964 Gepost op: 26 juni 2015, 22:01:32 »
Vandaag m'n zwarte weer opgehaald bij GH, na zijn reguliere 20k km-beurt. Gisteren geen tijd gehad, zat met m'n nieuwe collega's in het Rotterdamse gezellig te eten na een architectonische dag in Utrecht en Rotterdam. Vandaag eerst met de XJ6 Diversion naar Amsterdam, daarna de zwarte opgehaald. Kan nog 4k km uit de Avon bandjes halen, volgens GH, dus dat is niet verkeerd. Verbruik naar Amsterdam schommelt rond de 1:18  :o, dankzij de trajectcontrole op de A2. Binnendoor gaat het er toch wat rapper aan toe, als de ruimte het toelaat. ;)

't Had dinsdag al weer bal kunnen zijn. Een auto kwam voor de oprit bij de rotonde van Breukelen zonder richting aan te geven uit de rechterrij naar de linker, toen ik ter hoogte van zijn kofferklep zat. Vol blokkerend gleed ik in eerste instantie over de natte weg op 20 cm links van het achterwiel, eer ik op tijd de remmen los liet, voordat ik de berm ingedrukt werd, en vervolgens wat minder krachtig kneep en beter remde. De white-van-men achter me zullen wel gedacht hebben ::). Die oetl*l heeft me niet eens gezien of gehoord, laat staan gemerkt, dat ik daar reed. Ik zag het in gedachten al weer gebeuren... Gelukkig had die engel weer plaatsgenomen op m'n helm, sinds ik naar Amsterdam rij, dus nothing happened!

Dit weekend gaan de Akra-killers er uit en m'n ingekorte Berry's er in. Kijken wat het effect is en anders gaat er nog meer af. En we gaan op voor een Valk Motive Plug & Play-toeter(s) van pakweg 115 dB. Standaard gaat het niet meer worden. Drive safely!

Greetz, kowalski.

Ik denk dat het misschien toch verstandiger voor jou wordt om toch een cursusje hoe rem ik op motor te volgen.
Want het is te leren hoor, remmen in een noodsituatie zonder plat te gaan. Er zijn diverse aanvullende rijopleidimg voor, en die zijn veel goedkoper dan weer een nieuwe MT!  ;)