Vandaag de moto opgehaald in Zaventem. Ik werkte de dag van de aanslagen (werk voor Aviapartner, een afhandelaar), twee verdiepingen eronder. Zelf enkel aanslag gehoord en gevoeld door trillingen in gebouw maar geen miserie gezien gelukkig.
Sindsdien was alles hermetisch afgesloten, mijn spullen lagen ook nog binnen (moto pak, sleutels, portefeuille etc). Het werd dus wel tijd om een poging te wagen via een geïmproviseerde manier om hem te recupereren want via de reguliere weg lukte het nog niet om binnen te geraken.
Deze week in de plaats daarvan 600 km gereden met reserve moto van mijn broer (BMW f650 met het 800cc twin blok).
Wat een aanpassing om terug op de mt01 te kruipen! Alles leek even super zwaar, vooral sturen, schakelen, koppelen. Was het al vergeten :-).
De f650gs is echt een super lichtvoetige moto, reed erg gemakkelijk, en toch verrassend stabiel op autostrade. Verlichting was veel beter dan op Mt01, en handvatverwarming is toch echt een godsgeschenk soms, constant op gehad.
Voor de rest is hij wel een pak saaier natuurlijk, mist karakter. Zou een dergelijk soort motor dus nooit als vervanger overwegen, (ik wil ook helemaal geen vervanger), maar als praktische moto erlangs miss wel, alhoewel dat nu zeker niet nodig is.