denken ze bij de RDW nou echt dat ik achterlijk ben
9-2 laten keuren, alles ok...papieren compleet, motor ok, bekend in belgie, uitgeschreven daar op 14-9-2014, geen WOK melding. BPM op 13-2 betaald en toch nog steeds geen kenteken binnen
!
Gisteren gebeld met het hoofdkantoor en die kwamen er niet uit. Moesten contact opnemen met RDW in Amsterdam en die zouden me dan vandaag terug bellen.
Hebben ze inderdaad gedaan en vertelden me dat er blijkbaar een probleem was en dat ze even contact moesten zoeken met een techneut
ik vroeg wat het probleem was maar daar hadden ze geen antwoord op! hang ik een kwartier aan de lijn en zeiden toen dat ze niet precies wisten wat het probleem was , maar dat er al een kenteken was aangevraagd en ik het al binnen had moeten hebben! Waarschijnlijk krijgt u het vandaag en anders begin volgende week.
Ik had vlak voor het telefoongesprek nog op "mijn RDW" gekeken. Daar kun je alle op jouw naam geregistreerde voertuigen zien. Stonden 2 MT's. Vlak na het telefoongesprek stonden er ineens 3 !!! hebben dat kwartiertje gebruikt om even vlug een kenteken aan te vragen ...ze waren het gewoon vergeten